Publicat 19 Feb 2021 | Reactualizat 19 Mar 2021 | Expiră 22 Mar 2021

Advisor Sales&Service

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Suntem o echipă profesionistă şi primitoare, împărtaşim aceleaşi valori: respect, responsabilitate, claritate.
Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Acestea sunt calitatile pe care le cautam in acest moment pentru noul coleg care va face parte din companie.
Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine. :)

Descrierea jobului

Responsabilități:

  • Răspunde apelurilor telefonice în concordanță cu cerințele stabilite pentru acest tip de serviciu.
  • Soluționează de la primul apel telefonic al clientului solicitarea sau reclamația acestuia conform procedurilor si instrucțiunilor de lucru.
  • Furnizează clienților informații esențiale, clare și corecte despre societate și produsele acesteia; promovează o imagine pozitiva a companiei.
  • Prezinta și promovează prin telefon serviciile societății, în mod responsabil, respectând scenariile de apel și procedurile interne.
  • Înregistrează cu exactitate în baza de date informațiile furnizate de clienți
  • Deleagă spre rezolvare cazurile de reclamații si solicitări către departamentul responsabil.
  • Transmite raspuns scris sau telefonic pentru toate situatiile repartizate spre rezolvare
  • Informează permanent superiorii ierarhici cu privire la modul de soluționare a solicitărilor și a reclamațiilor.
  • Colaborează cu diferite persoane, inclusiv salariați din departamente cheie ale societății, în vederea soluționării solicitărilor și reclamațiilor în timpul stabilit de angajator.
  • Își însușește și respecta procedurile de lucru specifice, regulile societății, inclusiv cele prevăzute în Regulamentul Intern, politicile
  • Respecta comportamentele cheie valabile la nivelul departamentului
  • Își însușește în mod corect și la timp toate informațiile privind serviciile, produsele oferite de companie.
  • Folosește eficient și corect instrumentele de lucru puse la dispoziție de companie (ex. aplicații informatice).
  • Comunica politicos și tratează cu respect persoanele care fac solicitări și reclamații.

Descrierea companiei

Provident Financial România este o companie britanică cu o viziune clară despre viitor. Aici oamenii sunt pe primul loc: angajaţii şi clienţii noştri, cu toate nevoile, planurile şi ambițiile lor. Suntem recunoscuţi în piaţă ca fiind prima instituţie financiară care, în 2006, a lansat împrumutul la domiciliu, după un model de afaceri cu o istorie de peste 130 de ani în Marea Britanie. Tot de atunci, oferim clienţilor noştri soluţii financiare simple şi transparente, adaptate propriilor planuri şi posibilităţi şi construim relaţii pe termen lung cu aceştia. Suntem o echipă profesionistă şi primitoare şi împărtaşim aceleaşi valori:respect, responsabilitate, claritate. Succesul nostru se bazează pe oamenii nostri. Atragem, dezvoltăm şi păstrăm oameni talentaţi şi cu abilităţi extraordinare. Ca tine.

Având oportunităţi de carieră în peste 80 de oraşe din ţară, te aşteptăm să ne cunoşti mai bine şi să te alături echipei noastre, fie că eşti la început de drum, fie că eşti un specialist în domeniu.

În cazul în care aplici pentru acest post, noi, Provident Financial Romania IFN S.A., cu sediul în Calea Serban Voda, nr 133, Bucuresti (”Provident”), te informăm că iți vom prelucra datele personale din CV, precum și orice alte date pe care ni le transmiți ulterior, dacă este cazul, strict în scopul recrutării pentru poziția deschisă și anunțată prin acest anunț de job. Temeiul în care îți vom prelucra datele este interesul nostru legitim de a acoperi nevoile noastre organizatorice, în considerarea obiectului nostru de activitate și a specificului postului pentru care aplici.

Datele tale personale nu vor fi transferate către nicio terță parte. Îți vom păstra datele personale atât timp cât este necesar pentru definitivarea în cadrul organizației noastre a postului pentru care ai aplicat, dar nu mai mult de 6 luni de la data colectării datelor, după care datele tale personale (inclusiv datele din CV) vor fi șterse/distruse din evidențele noastre.

De asemenea, te informăm că ai următoarele drepturi în legatură cu datele tale personale pe care ni le-ai furnizat: dreptul de acces la datele tale personale, dreptul la rectificare sau ștergerea acestora sau restricționarea prelucrării sau a dreptului de a se opune prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, precum și dreptul de a depune o plângere în fața autorității de supraveghere (ANSPDCP). Mai multe informații despre aceste drepturi, precum și cum le poți exercita, poți găsi în politica noastra de confidențialitate, disponibilă pe website-ul nostru, prin accesarea următorului link: https://www.provident.ro/politica-de-confidentialitate

Pentru orice informații cu privire la protecția datelor tale personale, ne poți contacta la adresa: datepersonale@provident.ro.

Expirat
Advisor Sales&Service  -  Provident Financial Romania

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close