Administrator sisteme de depozitare WMS Chiajna

Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat
  • cunoștințe despre activitatea, metodele, procesele și tehnicile de lucru într-un depozit
  • cunoștințe de configurare structură de depozitare, fluxuri de marfă
  • experiență de minim doi ani în derularea proceselor logistice
  • cunoașterea unui sistem WMS
  • cunoștințe IT (operare PC: Excel, Word, Power Point)
  • cunoașterea limbii engleze nivel mediu (scris și vorbit)
  • capacități analitice și orientare spre rezolvarea problemelor
  • mod de lucru organizat, gândire structurată

Descrierea jobului

Responsabilități principale:
  • verifică operarea în parametrii normali ai sistemului WMS
  • asigură suport și training utilizatorilor WMS
  • verifică zilnic efectuarea corectă a operaîiunilor în WMS de către operatorul logistic
  • definește punctele critice, propune soluții, supervizează schimbările și implementările de sistem
  • dezvoltă proceduri de lucru în WMS pentru diferite tipuri de activități operaționale
  • setează și dezvoltă în WMS noi funcțiuni pentru alinierea cu schimbările continue și a procedurilor de lucru aferente
  • acționează ca o legătură între departamentele de Logistică și provider-ul de soft, furnizând expertiza tehnică și operațională
  • propune modalități de raportare și monitorizare a activității din depozite cu ajutorul aplicației
  • mentenanța rapoartelor din WMS
  • cunoscând modul de funcționare a aplicației, procesele din depozit și procedurile de lucru interne ale companiei, trebuie să ajute activ la descoperirea posibilelor erori ale utilizatorilor, corectarea și semnalarea lor către partenerul extern, care asigură suportul și mentenanța utilizării sistemului

Oferta:
  • Salariu atractiv & tichete de masă;
  • Alte beneficii*: de Crăciun, Paște, vacanță, asigurare privată de sănătate;
  • Oportunitatea de a lucra intr-o echipă de profesioniști;
  • Oportunități de dezvoltare & oportunitatea de a-ți dezvolta cariera într-o companie multinatională;
*acordarea beneficiilor este condiționată de îndeplinirea unor perioade de vechime în cadrul companiei conform CCM la nivel de unitate

Mentiuni suplimentare
”Vă informăm că, prin aplicarea pentru o poziție în cadrul societății Selgros Cash & Carry SRL, vă vom colecta și folosi datele personale oferite în desfășurarea procesului de selecție și recrutare de personal. Pentru informații complete privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopul recrutării și selecției de personal în cadrul Selgros Cash&Carry SRL, vă rugăm accesați site-ul societății la adresa www.selgros.ro, secțiunea Cariere.” .

Descrierea companiei

Selgros Cash&Carry este parte din portofoliul Transgourmet Holding AG, a două cea mai mare reţea B2B şi food service din Europa, cu operaţiuni în șapte țări europene (Elveţia, Franţa, Germania, Austria, Polonia, România şi Rusia). Preluarea rețelei de către Transgourmet confirmă atenția crescândă pe care Selgros o acordă pieței gastro și evidențiază calitățile definitorii ale companiei: puterea succesului, energia excelenței și pasiunea că bază a oricărei acțiuni.

Selgros Cash&Carry România a intrat pe piață în anul 2001 prin decshiderea primului magazin în Brașov și este unul dintre cei mai importanți actori din comerțul românesc. In prezent, Selgros deține 23 de magazine în România și se află printre liderii comerțului românesc pentru că își îndeplinește cu seriozitate misiunea de a oferi zilnic, o gamă variată de produse, garanția prospețimii și a profesionalismului, la prețul corect.

Obiectivul nostru este de a servi calitate și prospețime profesioniștilor și pasionaților de bunătățuri. Cu mii de parteneri, sute de mii de clienți și comunități puternice acolo unde suntem prezenți, scrutăm viitorul pentru a fi mereu utili și de încredere.

Clientul este în centrul activității Selgros și ne îndeplinim zilnic misiunea de a îi oferi un sortiment bogat și diversificat, de o calitate înaltă la prețuri avantajoase și servicii excelente.

Notorietatea și succesul Selgros se datorează calităților, abilităților și efortului conjugat al tuturor colegilor noştri, care şi-au însuşit principiile și valorile companiei și le transpun cu pragmatism în activitatea zilnică.

Astăzi echipa Selgros România are peste 4493 de membrii, feicare dintre ei la fel de important și de valoros pentru companie, muncim cu placere împreună, ne implicăm, ne asumăm responsabilitățile, ne perfecționăm zilnic și ne facem meseria eficient în beneficiul clienților și companiei. Suntem dedicați muncii noastre, ne bucură întotdeauna lucrul bine făcut și ne dorim să facem ziua mai bună tuturor celor ce ne trec pargul.

Te așteptăm să faci parte din Clubul profesioniștilor Selgros!

Publicat 20 mai 2022 Reactualizat 19 iun. 2022 Expiră 19 iun. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.