Publicat 03 Feb 2017 | Reactualizat 06 Mar 2017 | Expiră 07 Mar 2017

Administrator Reţea

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Candidatul ideal trebuie neaparat sa aiba cunostinte relevante in domeniu.
Acesta trebuie sa fie la curent cu ultimele tendinte in domeniu, ultimele noutati si stiri sau evenimente.
Se perfecţionează continuu prin:
o documentarea despre ultimele tehnologii şi inovaţii în domeniu;
o consultarea ultimelor articole, review-uri, teste;
Educatia, experienta si cunostintele tehnice sunt importante, insa candidatul ideal are de asemena abilitati foarte bune de comunicare.

Descrierea jobului

Responsabil de dezvoltarea activităţii organizaţiei prin: o punerea în funcţiune a echipamentelor noi (asamblare sisteme, instalare SO, drivere, software, periferice); o testarea şi integrarea în sistemul informatic a echipamentelor noi; o elaborarea şi testarea de modalităţi pentru îmbunătăţirea şi eficientizarea sistemului informatic. Răspunde de depanare hardware prin: o investigarea problemelor hardware; o alegerea soluţiei optime pentru rezolvarea problemelor (testare, înlocuire, reparare); o evidenţa modului de rezolvare a disfuncţionalităţilor; o luarea legăturii cu furnizorii de servicii, în caz de probleme cu acestea, în vederea soluţionării. Răspunde de depanare software prin: o investigarea problemelor software; o după caz, instalare de patch-uri, update-uri, verificare a compatibilităţilor, reinstalare. Oferă suportul utilizatorilor astfel: o acordă utilizatorilor consultanţă privind funcţionarea software-ului instalat; o instruirea utilizatorilor în cazul producerii de modificări în sistem (instalarea de aplicaţii noi, schimbarea versiunii aplicaţiilor existente, modificarea politicii de siguranţă sau a modalităţii de acces la anumite resurse); o asigură asistenţă în cazul defecţiunilor tehnice; o înştiinţarea utilizatorilor în cazul efectuării de operaţii care pot afecta temporar activitatea acestora; o restaurarea copiilor de siguranţă în caz de nevoie. Răspunde de întreţinerea instrumentelor de lucru prin: o verificări periodice ale parametrilor de funcţionare a echipamentelor; o actualizarea periodică a software-ului (sistemul de operare, aplicaţii de securitate, alte aplicaţii); o service periodic al perifericelor; o efectuarea de operaţii de mentenanţă (curăţarea contactelor, curăţarea de praf); o monitorizarea componentelor sistemului informatic (termică şi sonoră). Responsabil de securitatea datelor şi informaţiilor specifice prin: o verificarea stării aplicaţiilor de securitate (funcţionare, alerte survenite, actualizare); o verificarea periodică a legalităţii fişierelor aflate pe PC-uri şi aducerea la cunoştiinţa utilizatorilor responsabili de acestea, în cazul existenţei de nereguli; o efectuarea copiilor de siguranţă pentru suporturile licenţelor, pentru programele instalate şi pentru datele importante; o înlocuirea şi distrugerea mediilor de stocare învechite pe care se află copii de siguranţă; o limitarea accesului la diferite facilităţi în funcţie de nevoi; o limitarea accesului la copiile de siguranţă, suportul licenţelor, acte.

Descrierea companiei

REI Development Services is a high standard company which has great experience concerning customer services.

Our main objective is to be able to provide High-Quality Customer Service to our clients  and currently are taking  care of several international Top online Casino and Sports-betting sites.

Having contact to important VIPs and Players around the World is the reason that our service has to be of  high standards and we are looking forward to add gems to our Team.

          Our team is formed by experienced, energetic,  communicative individuals and we are looking for someone like us to be part of our team.

Expirat
Administrator Reţea  -  REI DEVELOPMENT SERVICES SRL