ADMINISTRATOR RETEA CALCULATOARE

AEGON PENSII - 1 poziție
Tipul job-ului
Departamente
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Absolvent de studii superioare de preferinta în domeniul ingineriei informatice (Automatizări şi calculatoare, Informatică, Tehnologia informației)
  • Minim 2 ani experienţă pe o poziţie similară
  • Limba engleză nivel mediu/avansat

Cunoștințe medii/aprofundate despre:
  • Sisteme informatice
  • Sisteme de operare (Microsoft, Linux)
  • Virtualizare (VmWare)
  • Reţelele de calculatoare (Ethernet , LAN, WAN, TCP/IP)
  • Hardware calculatoare (servere, staţii de lucru, medii de stocare, RAID)
  • Securitate(firewall/antivirus/antispyware)
  • Persoana ambitionasa, ordonata, comunicativa, atenta la detalii
  • Responsabilitate
  • Munca in echipa
  • Feedback

Descrierea jobului

Responsabilitati:
  • Asigura administrarea retelei si sistemelor IT;
  • Intretine aplicatiile soft utilizate de Societate si ofera asistenta utilizatorilor in privinta regulilor de utilizare;
  • Gestioneaza computerele, serverele, echipamentele tehnice de birou, echipamentele de telecomunicatii ale Societatii;
  • Instaleaza, configurareaza, administreaza si mentine in functiune aplicatiile si componentele sistemului, aflate in aria de responsabilitate a Societatii;
  • Efectueaza operatiuni legate de verificari periodice a starii de functionare a sistemului;
  • Repune in functiune sistemele afectate si raporteaza problemele identificate Responsabilului IT, respectiv persoanei care il inlocuieste;
  • Administreaza sistemelor de monitorizare pentru reteaua IT si incadrarea in indicatorii de performanta;
  • Asigura suportului tehnic si rezolva operativ incidentele aparute in functionarea aplicatiilor, pentru situatiile critice 24h/24h;
  • Asigura suportul in pastrarea relatiilor cu furnizorii de aplicatii, servicii si echipamente, precum si la achizitia de noi echipamente si software, respectiv la reinnoirea suportului pentru cele existente;
  • Aplica procedurile de backup si participa la elaborarea planului si testarea Business Continuity Plan, respectiv Disaster Recovery având obligatia de a efectua cu periodicitatea stabilita in instructiunile de lucru a salvarilor bazelor de date, predarea benzilor spre caseta de valori in vederea pastrarii; efectueaza recuperarea bazelor de date in cazul producerii riscului de pierdere informatii.

Descrierea companiei

Aegon Pensii face parte din grupul internațional Aegon. La nivel mondial, Aegon este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii financiare precum: asigurări de viață, planuri de pensii și soluții de investiții, având în total peste 30 de milioane de clienți în cele peste 20 de țări din Europa, Asia și America în care este prezent.

Grupul Aegon are o experiență de peste 175 de ani în soluții financiare, din care peste 100 de ani în administrarea planurilor de pensie privată. Acest lucru ne ajută ca, zi de zi, să putem să îți înțelegem nevoia de a te bucura de siguranță financiara în viitor și să îți oferim sfaturile financiare de care ai nevoie.

Istoric Aegon Pensii

Ne-am început activitatea pe piața din România în anul 2007, ca și administrator al Fondului de Pensii Administrat Privat VITAL (Pilonul II). Mai întâi am înființat compania de pensii private BT AEGON Fond de Pensii S.A., în parteneriat cu Grupul Banca Transilvania. Treptat, pentru a putea oferi servicii cât mai complete și pentru a ne consolida poziția pe piața din România, am decis achiziționarea, în anul 2009, a pachetului de 50% din acțiuni, reprezentând participația Băncii Transilvania în compania de administrare a fondului de pensii. Astfel, compania de pensii este deținută, astăzi, integral de grupul Aegon.

Pentru consolidarea afacerii în România, în anul 2014 am început procesul de fuziune cu fondurile de pensii administrate de Eureko Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A., în Romania. Astfel, în octombrie 2014, am preluat în administrare participanții Fondului de Pensii Administrat Privat Eureko, Fondul VITAL devenind al 4-lea fond ca mărime din piață.

În anul 2015, am înființat Fondul de Pensii Facultative Aegon Esențial (Pilonul III), iar în decembrie 2015, am preluat în administrare și participanții Fondului de Pensii Facultative Eureko Confort.

Ce oferim?

Investim în angajații noștri. Îi ajutăm să își asume responsabilitatea pentru dezvoltarea lor personală și profesională oferindu-le cursuri și training-uri. Ne distrăm împreună în teambuilding-uri. Recompensăm munca fiecăruia pe măsura rezultatelor. Avem un mediu de lucru deschis și prietenos, în care contribuția fiecăruia este valorizată.

Contactează-ne!

Prin această aplicație, vă informam că datele de contact, precum și CV-ul, Formularul de aplicare, Scrisoarea de intenție ori alte documente sau informații pe care ni le furnizață în scopul aplicării și al selecției pentru postul vizat, sunt sau pot să fie stocate într-o bază de date, deținută de către compania Aegon și utilizată în scopul recrutării și angajării pentru poziția mai sus mentionată.

De asemenea, vă informam că datele de contact, precum și CV-ul, Formularul de aplicare, Scrisoarea de intenție ori alte documente sau informații furnizate prin aplicatia la acest post vacant, sunt sau pot să fie stocate într-o bază de date, deținută de către compania Aegon și utilizată în scopul contactării dumneavoastră pentru posturi viitoare de potential interes pentru dumneavoastră.

În situația în care doriți să fiți informat și să accesați datele dvs. sau dacă nu doriți ca datele dvs. să fie păstrate în baza noastră de date, în scopul contactării ulterioare, pentru alte poziții similare și de potențial interes pentru dvs., vă rugăm să ne transmiteți solicitarea dvs. la recrutare@aegon.ro.

Publicat 27 oct. 2021 Reactualizat 26 nov. 2021 Expiră 26 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos