check_circle

Job verificat

|Publicat 15 Apr 2019 | Reactualizat 22 Apr 2019 | Expiră 15 Mai 2019

Administrator Operatiuni Curente-BRD Group Societe Generale

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 1 luna experiență în muncă

Candidatul ideal

Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?


Va trebui sa:

  • asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
  • efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;
  • primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;
  • asiguri gestionarea numerarului.
Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!

Oare am pregatirea necesara ?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:
  • ai cunostinte economice si bancare generale;
  • poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
  • esti atent/a la detalii;
  • ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
  • ai initiativa si spirit de echipa;
  • si, de ce nu, putina practica bancara.
Ce primesc?
Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, cu formare profesionala adecvata , oportunitatea de a creste si explora o varietate de domenii de expertiza: comercial, finante-riskuri, IT, marketing, project management, etc

Si cateva detalii despre noi in cazul in care nu te-am convins pana acum:
BRD este o banca de forta, cu o traditie de peste 90 de ani in Romania., unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania – lideri pe segmentul de credite sindicalizate la sfarsitul anului 2012.
Prin cei 8800 de angajati in 840 de unitati in toata tara, suntem alaturi de clientii nostri, fie ei tineri, seniori, salariati sau profesiuni liberale si companii, astfel incat impreuna cu noi sa-si realizeze planurile si proiectele de viitor.

Descrierea jobului

Probabil te intrebi:
Care vor fi responsabilitatile mele?

Va trebui sa:asiguri promovarea si vanzarea produselor si serviciilor noastre simple catre clienti;
efectuezi operatiuni curente in lei si valuta, conform cererilor formulate de clientii nostri, persoane fizice si juridice;
primesti si sa verifici documentele aferente operatiunilor ordonate de clientii nostri ;
asiguri gestionarea numerarului.Nimic complicat, insa plin de raspundere si motivatie pentru clientii nostri si echipa din care vei face parte!

Oare am pregatirea necesara ?
Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca:ai cunostinte economice si bancare generale;
poti opera cu usurinta un PC si te descurci cu MS Office;
esti atent/a la detalii;
ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic;
ai initiativa si spirit de echipa;
si, de ce nu, putina practica bancara.Ce primesc?
Iti oferim oportunitatea de a construi impreuna o echipa, intr-un mediu profesionist, cu formare profesionala adecvata , oportunitatea de a creste si explora o varietate de domenii de expertiza: comercial, finante-riskuri, IT, marketing, project management, etc

Si cateva detalii despre noi in cazul in care nu te-am convins pana acum:
BRD este o banca de forta, cu o traditie de peste 90 de ani in Romania., unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania – lideri pe segmentul de credite sindicalizate la sfarsitul anului 2012.
Prin cei 8800 de angajati in 840 de unitati in toata tara, suntem alaturi de clientii nostri, fie ei tineri, seniori, salariati sau profesiuni liberale si companii, astfel incat impreuna cu noi sa-si realizeze planurile si proiectele de

Descrierea companiei

BRD este o banca de forta, cu o traditie de peste 90 de ani in Romania., unul dintre marii finantatori ai IMM-urilor, precum si unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de corporate banking din Romania – lideri pe segmentul de credite sindicalizate la sfarsitul anului 2012.
Prin cei 8800 de angajati in 840 de unitati in toata tara, suntem alaturi de clientii nostri, fie ei tineri, seniori, salariati sau profesiuni liberale si companii, astfel incat impreuna cu noi sa-si realizeze planurile si proiectele de

• Datele de identificare ale tuturor companiilor care publica anunturi de recrutare pe eJobs.ro sunt verificate de consultantii nostri. eJobs.ro nu influenteaza, insa, procesul de recrutare desfasurat de catre companii.

• Analizati cu atentie informatiile din cadrul anunturilor de recrutare! Daca aveti dubii in privinta veridicitatii anumitor date sau in cazul unor solicitari suplimentare ale angajatorilor (trimiterea de documente personale, sume de bani etc.), va rugam sa ne scrieti la contact@ejobs.ro.

Administrator Operatiuni Curente-BRD Group Societe Generale  -  BRD-Groupe Societe Generale