Publicat 25 Aug 2020 | Reactualizat 22 Sep 2020 | Expiră 25 Sep 2020

Administrator imobile

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

-are studii superioare;
-are experienta in relationarea si monitorizarea relatiilor comerciale dintre societate si clientii sai (in concret, in domeniul inchirierilor de spatii industriale si de birouri);
-are experienta in gestionarea unui parc auto;
-are experienta in aprovizionare bunuri consumabile pentru desfasurarea activitatii unei societati;
-este organizat, placut, respectuos, avand spirit de echipa si bune abilitati de comunicare, astfel incat sa ofere o cat mai buna experienta clientilor (chiriasi) si colegilor nostri;
-are cunostinte foarte bune de operare pe calculator (MS Office) si permis de conducere categoria B.

Descrierea jobului

Persoana care va fi angajata pe aceasta pozitie va avea ca atributii cel putin urmatoarele:
-evidenta imobilelor inchiriate, a celor disponibile pentru inchiriat si efectuarea demersurilor in vederea inchirierii spatiilor disponibile;
-mentinerea in cele mai bune conditii a relatiilor de colaborare cu chiriasii societatii, vizitarea regulata a acestora (intocmirea de rapoarte de vizite), raportarea eventualelor probleme departamentelor implicate in remedierea acestora (tehnic, financiar) si urmarirea rezolvarii problemelor ridicate de catre chiriasi;
-este responsabil de contract pentru fiecare contract de inchiriere spatii;
-urmareste mentinerea unui climat de ordine si igiena in incintele societatii (curte, depozite, birouri), precum si a circulatiei autovehiculelor care se deplaseaza in incinta;
-administrarea parcului auto (aproximativ 20 de autovehicule), constand, in principiu, in: verificare existenta si corectitudine intocmire foi de parcurs, incheiere in termen a asigurarilor (casco si rca), itp-ului si reviziilor, a rovinetei, precum si urmarirea reparatiilor fiecarui eutovehicul;
-aprovizionarea tuturor bunurilor necesare desfasurarii activitatii economice, bunuri de natura consumabila (hartie, produse de igiena, de curatenie etc);
-raportarea periodica si mentinerea unui dialog in permanenta cu conducerea privind activitatile pe care le desfasoara.
Beneficii:
Salariu motivant, negociat in urma interviului, tichete de masa, decontarea transport, abonament de sanatate la o clinica privata.

Descrierea companiei

Roxer Grup este o societate pe actiuni, cu o prezenta in piata de peste 25 de ani. Seriozitatea, grija fata de clienti si fata de angajati, ne-au ajutat sa crestem si sa ne dezvoltam in permanenta. Avem mai multe linii de business, toate integrate in societate, iar pentru a afla mai mult viziteaza site-ul nostru www.roxergrup.ro

Expirat
Administrator imobile  -  Roxer Grup SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close