Candidatul Ideal
- Persoana dinamica, operativa, responsabila si de incredere, cu atentie distributiva si pentru detalii
- Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor
- Capacitatea de a prioritiza activitati multiple in functie de importanta lor, in vederea respectarii termenelor
- Cunostinte de contablitate in partida simpla reprezinta un avantaj
- Cunostintele de utilizare a soft-ului BlocManagerNET reprezinta un avantaj
- Cunostinte MS Office
- Sociabil si comunicativ
- Notiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat;
- Capacitate de a respecta termene limita
- Studii medii/superioare
- Bune abilitati de planificare si organizare a activitatilor
- Capacitatea de a prioritiza activitati multiple in functie de importanta lor, in vederea respectarii termenelor
- Cunostinte de contablitate in partida simpla reprezinta un avantaj
- Cunostintele de utilizare a soft-ului BlocManagerNET reprezinta un avantaj
- Cunostinte MS Office
- Sociabil si comunicativ
- Notiuni elementare de facturare, evidenta primara, secretariat;
- Capacitate de a respecta termene limita
- Studii medii/superioare
Descrierea jobului
- Preluarea apelurilor telefonice, solutionarea acestora sau directionarea catre departamentul potrivit
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea clientilor
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- Intocmire adrese, sesizari catre furnizori
- Intocmirea rapoartelor lunare solicitate
- Pregatirea situatiilor financiar-contabile a clientilor din portofoliul alocat prin utilizarea unui soft specializat si vei gestiona solicitarile clientilor prin telefon si e-mail;
- Mentinerea relatiei cu potenţialii clienţi şi intermedierea acestora în diverse probleme legate de Asociaţiile de Proprietari de la imobilele unde societatea deţine spaţii în proprietate;munca pe care va trebui să o facă se bazează pe tema biroului, serviciul clienţi și organizarea documentaţiei;
- Gestionarea in mod sigur a informatiile confidentiale in conformitate cu regulile interne;
- Mentinerea legaturii cu persoanele ce fac parte din conducerea asociatiilor;
- Participarea la adunarile generale;
- Preluarea, inregistrarea, distribuirea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea clientilor
- Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
- Intocmire adrese, sesizari catre furnizori
- Intocmirea rapoartelor lunare solicitate
- Pregatirea situatiilor financiar-contabile a clientilor din portofoliul alocat prin utilizarea unui soft specializat si vei gestiona solicitarile clientilor prin telefon si e-mail;
- Mentinerea relatiei cu potenţialii clienţi şi intermedierea acestora în diverse probleme legate de Asociaţiile de Proprietari de la imobilele unde societatea deţine spaţii în proprietate;munca pe care va trebui să o facă se bazează pe tema biroului, serviciul clienţi și organizarea documentaţiei;
- Gestionarea in mod sigur a informatiile confidentiale in conformitate cu regulile interne;
- Mentinerea legaturii cu persoanele ce fac parte din conducerea asociatiilor;
- Participarea la adunarile generale;
Descrierea companiei
Compania Alcoor Prodcomexim are in portofoliu peste 90 de asociatii de proprietari si se ocupa de administrarea acestora, atat financiar cat si tehnic, oferind o gama larga de pachete de servcii.
Joburi similare