Administrator Employer Branding şi Dezvoltare Angajaţi (Perioadă Determinată) (166302)

Delgaz Grid S.A. - 1 poziție
Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

  • Educaţie necesară: Studii superioare finalizate
  • Experienţă practică necesară: Minim 1 an experienţǎ anterioarǎ în administrare într-un mediu orientat spre satisfacţia clientului
  • Cunoştinţe limbi străine: Foarte bună cunoaştere a limbii engleze (scris şi vorbit)
  • Cunoştinţe IT: Cunoştinţe avansate în utilizarea platformelor social media, cunoştinţe avansate de creare machete, pliante, broşuri utilizând aplicaţii de specialitate (e.g. CorelDraw) constituie avantaj important
  • Altele: Abilități foarte bune de organizare, comunicare, prezentare și relaționare, atenţie la detalii, capacitate de a anticipa bariere/ constrângeri şi de a dezvolta soluţii alternative, capacitatea de gestionare eficientă a timpului și a priorităților, capacitate de a a lucra în cadrul unei echipe, în colaborare cu colegi, cât şi de a îți desfǎşura activitatea independent

Descrierea jobului

  • Participi la buna desfǎşurare a proiectelor de employer branding şi dezvoltare a angajaţilor prin asigurarea de suport operaţional începând de la pregǎtirea calendarului de evenimente, în etapele de elaborare şi planificare ale acestora cât şi la comunicare, implementare, execuţie şi analiza ulterioarǎ (de ex: workshop, întâlniri, centre de evaluare, competiţii)
  • Colaborezi şi menţii legătura cu pǎrţile interesate, interne şi externe, în vederea planificǎrii şi organizǎrii evenimentelor, inclusiv gestionarea contractelor de colaborare (de ex: universitǎţi, organizaţii studenţeşti, furnizori de servicii de promovare imagine companie sau anunţuri)
  • Administrezi paginile online de promovare a companiei ca angajator de top, identifici subiecte de promovat şi le agreezi cu Expertul Employer Branding, creezi materiale de postare şi le postezi
  • Urmăreşti şi creezi rapoarte cu indicatori de performanţǎ pentru paginile şi campaniile online
  • Parteneriat continuu cu Specialistul Employer Branding pentru identificarea canalelor, metodelor propice adaptate diferitelor categorii de potențiali angajaţi şi angajaţilor interni
  • Asiști Specialistul Employer Branding în monitorizarea stadiului de desfǎşurare a proiectelor precum şi a gestionǎrii bugetului alocat pentru acestea
  • Preocupare activă pentru perfecţionarea profesională proprie şi creşterea calităţii serviciilor oferite, suport pentru implementarea proiectelor de resurse umane în întreaga companie, atunci când este cazul
  • Realizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale


Ce îţi oferim noi
  • Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului
  • Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless
  • Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Ai o asigurare medicală privată. Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Pe durata pandemiei poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru. Noi scriem acest anunț de acasă. Unii dintre noi lucrăm și pe teren, dar în siguranță
  • Primești două pensii după ce nu vei mai lucra: E posibil. Prin pensia facultativă vei avea un venit suplimentar, pe lângă pensia din sistemul public
  • Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice
  • Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi

Descrierea companiei

Imaginează-ți cum ar fi dacă ideile tale ar fi ascultate și ai avea șansa să le pui în practică. Să ai oportunitatea să te dezvolți într-un mediu internațional alături de oameni care vor deveni mai mult decât colegi. Impactul pe care îl vei aduce va avea un efect în comunitate și pentru mediul înconjurător. Suntem peste 6000 de colegi in România, de 15 ani distribuim și furnizăm electricitate, gaze naturale și oferim soluții energetice. La E.ON vei găsi un mediu de lucru stabil și sigur pentru tine orientat către client. Prinde oportunitatea de a te specializa în domeniul care ți se potrivește sau de a deprinde cunoștințe și abilități în domenii noi. Tu alegi. Noi ne străduim să iți fie bine.
Publicat 15 oct. 2021 Reactualizat 22 oct. 2021 Expiră 24 oct. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos