Administrator Contracte

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere Nespecificat

Candidatul Ideal

Esti colegul/ colega pe care il/ o cautam daca:
  • Ai experienta in cadrul unui grup financiar international si/sau cu parteneri externi;​
  • Ai experienta in unul din domeniile pensii, asigurarilor de viata;
  • Ai cunostinte solide PC – MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint);
  • Esti analitic si atent la detalii;
  • Esti implicat in optimizarea fluxurilor operationale;
  • ​Ai capacitate de organizare, spirit de echipa;
  • Ai abilitati bune de comunicare si rezistenta la stres.

Descrierea jobului

  • Asigura, in functie de prioritati, gestiunea si procesarea actelor de aderare pentru pensiile private si facultative ce i-au fost incredintate, in functie de urgenta si importanta lor si se asigura ca gestionarea tuturor operatiunilor este efectuata corect din toate punctele de vedere, in conformitate cu legislatia si procedurile/instructiunile interne in vigoare;
  • Inregistreaza corespondenta primita si trimisa;
  • Tratarea in sistemul informatic a actelor de aderare (integrare / corectie / validare / anulare) in conformitate cu preverile procedurilor si instructiunilor interne in vigoare;
  • Analizarea, validarea si crearea raspunsurilor la solicitarile clientilor;
  • Corespondenta cu clientii/ cu institutii (realizeaza, valideaza intern raspunsurile si se asigura de corectitudinea informatiilor transmise);
  • Managementul reclamatiilor aferente activitatii desfasurate in cadrul Serviciului Aderare Participanti si Evidenta Agenti de Marketing(analizarea, crearea si asigurarea validarii raspunsului in cadrul Serviciului Aderare Participanti si Evidenta Agenti de Marketing si transmiterea acestuia conform procedurii de reclamatii catre persoana responsabila);
  • Gestioneaza intregul proces privind agentii de marketing (persoane fizice / persoana juridica) – verificarea documentelor referitoare la avizarea/reavizarea/modificarea datelor personale/retragerea avizelor agentilor de marketing, crearea de rapoarte specifice acestor activitati, asigurarea transmiterii informatiilor in conformitate cu legislatia si procedurile/instructiunile in vigoare;
  • Scrisori catre clienti (creaza notificari, urmareste validarea acestora de catre persoanele implicate, si se asigura de transmiterea notificarilor cu respectarea mentiunilor din procedurile/instructiunile si legislatia in vigoare);
  • Propune solutii de eficientizare a activitatii derulate.

Descrierea companiei

Noi credem că viitorul e al celor care se bucură de prezent. Dacă și tu crezi că acțiunile din prezent influențează viitorul, te invităm să iei în considerare o carieră în domeniul pensiilor private.

BRD Pensii este parte a Groupe Société Générale și are ca acționari compania franceză de asigurări Sogecap S.A. și BRD-Groupe Societe Generale S.A.

Societe Generale este unul dintre cele mai importante grupuri de servicii financiare europene. Activ în economia reală de peste 150 de ani, cu o poziție solidă în Europa și puternic conectat la întreaga lume, Societe Generale are o echipă de peste 149.000 de oameni care sprijină în fiecare zi un număr de 31 milioane de clienți persoane fizice, companii și investitori instituționali din toată lumea.
Publicat 19 oct. 2021 Reactualizat 16 nov. 2021 Expiră 18 nov. 2021
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos