Publicat 08 Dec 2017 | Reactualizat 05 Ian 2018 | Expiră 08 Ian 2018

Administrator Contracte - BRD AV - Per determinata

1 post
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal


Experienta in administrarea contractelor de asigurare de viata , individuale si de grup + activitate de bancassurance (3 ani)
Experienta de lucru in cadrul unui grup international si/sau cu brokeri
Experienta in domeniul asigurarilor de viata si/sau sanatate
Studii superioare finalizate (licenta sau master)
Limbi straine – engleza: nivel avansat, franceza – avantaj
Cunostinte solide PC – MS Office applications (Excel, Word, PowerPoint)
Obisnuinta de a lucra in echipa ce indeplineste aceeasi activitate

Contract Perioada Determinata

Descrierea jobului

Responsabilitati principale:

Responsabil de activitatea de administrare a contractelor de asigurari de viata si de sanatate in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora
Actualizarea bazelor de date privind informatiile si modificarile survenite pe parcursul derularii contractelor de asigurare
Responsabil de administrarea si emiterea ofertelor si a contractelor de asigurare de viata si de sanatate, cu sau fara evaluare individuala, in concordanta cu gradul de urgenta si importanta al acestora (adaugare/ eliminare membri, gestionarea proceselor privind primele de asigurare, reinnoirea contractelor de asigurare, etc.)
Mentine o comunicare si corespondenta permanenta si eficienta cu clientii si reprezentantii bancari care solicita informatii privind contractele de asigurari de viata si de sanatate
Participa la elaborarea procedurilor si tuturor documentelor specifice administrarii contractelor de asigurari de viata si de sanatate, ofera sugestii de imbunatatire a activitatii si procedurilor existente
Elaborarea rapoartelor periodice privind contractele de asigurare de viata si de sanatate
Participa la inregistrarea, scanarea si arhivarea tuturor documentelor aferente administrarii contractelor de asigurare de viata si de sanatate
Indeplineste sarcinile de serviciu, atribuite de sefii ierarhici
Respecta prevederile din regulamentele si normele interne ale serviciului/departamentului si companiei
Reprezinta intr-un mod constructiv, pozitiv compania in relatiiile cu partenerii de afaceri si autoritatile, si se asigura de o comunicare eficienta cu colegii si superiorii
Manifesta o preocupare permanenta si sustinuta privind perfectionarea profesionala
Analizeaza, se implica si propune corectiile necesare in cazul in care apar disfunctionalitati in procese
Interactioneaza cu partenerii comerciali cu privire la aspectele legate de activitatea de administrare contracteInformarea clientilor asupra documentelor solicitate si obtinerea acestor documente
Atentionarea conducerii asupra problemelor aparute in administrarea contractelor de asigurare si luarea tuturor masurilor pentru preventia si inlaturarea lor

Descrierea companiei

BRD Asigurări de Viaţă este filiala specializată în asigurări de viaţă a BRD - Groupe Société Générale. Prezenţa pe piaţă din 2009, compania oferă o gamă complexă de produse de asigurări de viaţă destinate atât persoanelor fizice, cât şi companiilor. Creşterea accelerată a volumului de afaceri a dus BRD Asigurări de Viaţă în topul celor mai importanţi asiguratori din România.

Expirat
Administrator Contracte - BRD AV - Per determinata  -  BRD-Groupe Societe Generale