Publicat 08 Oct 2007 | Reactualizat 07 Nov 2007 | Expiră 08 Nov 2007

Administrator baze de date

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

-experienta relevanta in domeniu;
-cunostinte de aplicatii tip ERP sub WINDOWS 2000 reprezinta marele avantaj;
-cunostinte baze de date(constituie avantaj MS SQL Server 2000) si notiuni de editare scripturi SQL si rapoarte in Cristal Reports;
-cunostinte de IT(hardware si software) si cunostinte minime de contabilitate;
-abilitati de comunicare si negociere; de organizare; de analiza; flexibilitate, deschidere la nou, discretie, simtul raspunderii; structurare, ordonare lucrari care urmeaza a fi executate; evaluare de ansamblu si in profunzime a lucrarilor; capacitatea de a lucra in echipa; disponibilitatea pentru insusirea de cunostinte noi, preocuparea pentru autoinstruire, corectitudine.

Descrierea jobului

-culegerea/preluarea, de la utilizatori, a problemelor/personalizarilor sistemului informatic IDEALE 2000, analizarea/verificarea acestora si transmiterea catre persoanele insarcinate cu implementarea din partea furnizorului;
-urmarirea rezolvarii acestor probleme si verificarea corectitudinii solutiilor trimise conform cerintelor noastre;
-activitati de administrare IDEALE 2000: -crearea de sabloane de gestiune, coduri articole, coduri parteneri, retete de productie; -acordarea de asistenta/instruire utilizatorilor aplicatiei; -modificari de forma(adaugarea/stergerea de campuri, formatare) a rapoartelor in Cristal Reports; -realizare scripturi in SQL; -acordarea drepturilor de acces la inregistrari sau rapoarte in IDEALE 2000; -instalarea de update versiuni IDEALE 2000 si implementarea de versiuni noi/proiecte de informatizare activitati noi;
-implementarea de solutii de securitate a datelor si back-up;
-urmarirea realizarii periodice a backup-urilor bazei de date si transpunerea acestora pe suport optic DVD;
-propunerea de solutii pentru optimizare conform standardelor de calitate internationale;
-propunerea bugetului IT, identificarea de solutii de reducere a costurilor legate de IT;
-indeplinirea altor sarcini de serviciu, legate de postul ocupat, atribuite de superiorii ierarhici.

Beneficii:
-abonament clinica medicala;
-tichete de masa;
-telefon mobil.

Descrierea companiei

Parmalat Romania SA are sediul in Comuna Tunari, Soseaua de Centura, nr. 12, Judetul Ilfov.
Principalul domeniu de activitate este productia de bauturi racoritoare nelcoolice, avand un numar de peste 150 angajati.

Expirat
Administrator baze de date  -  PARMALAT ROMANIA SA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close