
Administrateur rapports ARGOS (F/M)
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Studii superioare
Limba franceza- nivel avansat, limba Engleza - nivel mediu
Experienta de lucru cu volum mare de date
Capacitate de analiza de procese functionale cat si de sintetizare si formalizare a proceselor de business
Autonomie, rigoare, respect de termene, proactivitate/reactivitate
Competente de comunicare si relationare cu echipa, gandire analitica, anticipare
Capacitate da a lucra in transvers, animare in transversal.
Aport la solutii digitale pentru optimizarea/automatizarea proceselor
Descrierea jobului
Postul poate fi localizat la Mioveni sau Bucuresti.
ARGOS este un sistem de informatii (SI) in care sunt stocati indicatori specifici controlului de gestiune pentru activitatile comerciale ale Grupului Renault. Indicatorii sunt calculati in alte SI Renault si sunt livrati catre ARGOS prin interfete manuale sau automate. Interfata utilizator este o versiune a aplicatiei Business Objects (BO) care permite crearea de rapoarte cu indicatorii specifici controlui de gestiune, pe mai multe axe de analiza in functie de nevoile utilizatorilor, de la nivel de Group pana la nivel de tara si vehicul. Rapoartele pot fi comune pentru toti utilizatorii autorizati, in functie de drepturile de acces, sau specifice fiecarui utilizator. ARGOS este disponibil si prin modulul LiveOffice al BO, prin care functionalitati BO sunt integrate in aplicatiile Microsoft Office.
RESPONSABILITATI:
Actualizeazarea rapoartelor déjà existente in functie de modificarile care pot surveni (modificari de ordin organizatoric, geografic, noi indicatori de gestiune etc) ;
Crearea si punerea la zi a rapoartelor cerute de Directiile Client din Renault SAS, astfel incat rapoartele sa raspunda cat mai bine nevoilor acestora ;
Livrarea rapoartelor la timp asigurandu-se de respectarea standardelor de calitate, conform metodei de gestiune a proiectelor ;
Asigurarea asistentei la actualizarile planificare pe diferitele universuri / baze de date din ARGOS
Redactarea si actualizaeza Standardele Operatoare (SOP) pentru activitatile acoperite
APLICATII INFORMATICE si SISTEME DE LUCRU:
Microsof Office: Outlook, Excel, PowePoint, Sharepoint,
Experienta de lucru in Business Objects sau alte aplicatii de Business Intelligence si Big Data - constituie un avantaj
Descrierea companiei
Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.
Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.
În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 17 000 de angajați inovează în ceea ce privește produsele și bunele practici.