Publicat 11 Feb 2021 | Reactualizat 25 Feb 2021 | Expiră 13 Mar 2021

Admin Employer Branding şi Dezvoltare Angajaţi (Fixed Term)

1 post |  Aplicare externa
Ai aplicat
Aplică
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.

Candidatul ideal

  • Educaţie necesară: studii superioare finalizate, cu specializarea marketing, jurnalism, comunicare, relații publice sau minim 2 ani experiență în unul din aceste domenii
  • Experienţă practică necesară: minim 1 an experienţǎ anterioarǎ în administrare într-un mediu orientat spre satisfacţia clientului
  • Cunoştinţe limbi străine: foarte bună cunoaştere a limbii engleze (scris şi vorbit)
  • Abilitati digitale: MS Office; cunoştinţe avansate a domeniului online ( utilizarea platformelor social media, facebook ads, SEO); cunoștințe despre marketing-ul online și offline; cunoştinţe avansate de creare machete, pliante, broşuri utilizând aplicaţii de specialitate ( e.g. CorelDraw; Photoshop) constituie avantaj important
  • Altele: disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerinţele postului; abilități foarte bune de organizare, comunicare si relaționare, prezentare, claritate și coerență în exprimarea scrisă și orală; atenţie la detalii, capacitate de a anticipa bariere / constrângeri şi de a dezvolta soluţii alternative; capacitatea de gestionare eficientă a timpului și a priorităților; capacitate de a a lucra în cadrul unei echipe, în colaborare cu colegi, cât şi de a işi desfǎşura activitatea independent

Descrierea jobului

  • Participi la buna desfǎşurare a proiectelor de employer branding şi dezvoltare a angajaţilor prin asigurarea de suport operaţional de la pregătirea calendarului de evenimente, în etapele de elaborare și planificare a acțiunilor până la promovarea, implementarea și analiza ulterioară a rezultatelor (de ex: programe de recrutare, competiții, târguri de cariere, workshop-uri)
  • Administrezi și creezi conținut pentru paginile online de carieră și actualizezi profilurile companiei de pe platformele de recrutare
  • Parteneriat continuu cu Expertul Employer Branding pentru monitorizarea competitorilor și analiza pieței angajatorilor pentru identificarea canalelor și metodelor propice adaptate diferitelor categorii de angajaţi poţentiali şi angajaţi interni
  • Ești la zi cu noutățile și modificările din aria Employer Branding pentru identificarea noilor oportunități
  • Creezi strategii de diferențiere a anunțurilor de recrutare alături de Expertul Employer Branding și dezvolți soluții creative de promovare a brandului ca angajator de top
  • Urmăreşti şi creezi rapoarte cu indicatori de performanţǎ pentru paginile şi campaniile online
  • Colaborezi şi menţii legătura cu pǎrţile interesate, interne şi externe, inclusiv gestionarea contractelor de colaborare ( de ex: universitǎţi, organizaţii studenţeşti, furnizori de servicii și produse pentru promovare imaginii companiei sau anunţurilor)
  • Realizezi și alte sarcini care decurg în mod natural din rolul tău, adaptate la cunoștințele și abilitățile tale
Ce îţi oferim noi
  • Îți oferim mai mult decât un salariu: Primești cadouri cu ocazia evenimentelor importante din viața ta precum căsătoria, 1 iunie iar lista continuă. Excelezi în ceea ce faci? Poți să fii unul dintre cei care primesc bonusuri de performanță. Dacă locuiești prea departe de sediu, te ajutăm cu decontarea transportului.
  • Plătești ușor cu tichetele de masă: Ai tichetele încărcate pe un card de masă cu care poți să plătești contactless.
  • Lucrezi cu plăcere, sănătos și în siguranță: Ai o asigurare medicală privată. Dacă îți schimbi ochelarii de vedere, noi acoperim o parte din valoarea lor. Pe durata pandemiei poți lucra și de acasă, dacă aria în care activezi îți permite acest lucru. Noi scriem acest anunț de acasă. Unii dintre noi lucrăm și pe teren, dar în siguranță.
  • Primești două pensii după ce nu vei mai lucra: E posibil. Prin pensia facultativă vei avea un venit suplimentar, pe lângă pensia din sistemul public.
  • Ești plătit dublu ca să mergi în vacanță: Da, ai citit bine. Ai o primă de vacanță! În plus, ai parte de mai multe zile libere decât angajații altor companii. După ce te întorci din concediu, noi îți decontăm o parte din valoarea serviciilor turistice.
  • Punem accent pe dezvoltare: Te dezvolți în continuare, alături de noi, prin sesiuni de workshop-uri, training-uri și certificări noi.

Descrierea companiei

Noul E.ON este unul dintre cei mai puternici operatori ai rețelelor și a infrastructurii energetice europene, precum și un furnizor de soluții avansate pentru mai mult de 50 de milioane de clienți. Suntem prezenţi în 15 țări și avem un total de peste 75.000 de angajați, iar acest lucru ne permite să contribuim activ la accelerarea tranziției energetice în Europa. E.ON își propune să transforme fundamental lumea energiei, pornind cu focalizarea atenției pe două zone de creștere sustenabilă și achiziția companiei innogy. Fiind unul dintre cei mai mari furnizori de servicii energetice din Europa, vom stimula tranziția energetică în România și în Europa. Combinarea expertizei celor două companii va face, de asemenea, ca E.ON să devină un pionier în dezvoltarea de soluții noi și inovatoare, și să atragă cele mai strălucite minți în sectorul energetic.

Ai aplicat
Aplică
Nu uita să îți finalizezi aplicarea pe site-ul angajatorului! Vei avea mai multe șanse de a fi chemat la interviu.
Admin Employer Branding şi Dezvoltare Angajaţi (Fixed Term)  -  E.ON Servicii

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close