Publicat 17 Oct 2019 | Reactualizat 16 Nov 2019 | Expiră 17 Nov 2019

Achizitor / Buyer locat in Timisoara

1 post
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

CERINTE (pentru candidatul ideal):

-Studii superioare finalizate;
-Experienta dobandita de minim 3 ani in pozitia de manager de achizitii, este OBLIGATORIE;
-Bune abilitati manageriale (business-oriented, planificare, organizare, monitorizare, control, evaluare si motivare), leader, team-player;
-Bune abilitati de negociere si adaptare la situatii noi;
-Bune abilitati de comunicare (verbala si in scris) si de inter-relationare personala;
-Bune abilitati de analiza si sinteza; persoana atenta la detalii;
-Proactivitate, initiativa, rezistenta la stress, flexibilitate, cu atitudine “can-do”;
-Putere de decizie, asumarea responsabilitatii, abilitati de convingere, disciplina, corectitudine;
-Gandire strategica: capacitatea de a dezvolta strategii, tactici si a lua decizii pe baza datelor analizate si interpretate;
-Capacitate de a gestiona si a participa la mai multe sarcini si proiecte cu derulare simultana;
-Limba Engleza - nivel avansat (obligatoriu fluent in scriere si in vorbire);
-Disponibiliate ocazionala pentru calatorii la furnizorii companiei si la cateva expozitii internationale;
-Permis de conducere categ. B (constituie un avantaj);

>>>>> Pentru a avea rezultate bune, acest job presupune respectarea programului de lucru si
dedicarea EXCLUSIVA a activitatii angajatului in interesul firmei.

Descrierea jobului

SARCINI RESPONSABILITATI:

-Asigura managementul Departamentului de Achizitii;
-Este implicat(a) in activitati de negociere a conditiilor comerciale furnizori, si in mentinerea relatiilor bune cu furnizorii;
-Asigura managementul gamei de produse prin stabilirea strategiei de produs si categorie;
-Asigura eficienta plasarii si urmaririi comenzilor catre furnizorii companiei;
-Urmareste gradul de indeplinire a obiectivelor in cadrul departamentului, propune actiuni de optimizare si eficientizare;
-Monitorizeaza indicatorii calitativi ai echipei si se implica in solutionarea problemelor;
-Colaboreaza cu celelalte departamente din cadrul companiei, asigurand eficienta in livrare catre clientii interni;
-Asigura respectarea legislatiei in vigoare cu privire la produsele achizitionate, a tuturor certificatelor si avizelor aferente acestora;


OFERTA (bonusuri, beneficii):

-Salariu fix + bonusuri si premii, diverse alte stimulente, bonuri de masa + tichete cadou;
-Suport permanent de la sediul central (40 de persoane);
-Mediu profesional placut, echipa tanara (media varstei ~ 33 de ani), cu experienta in domeniul nostru, antrenata, stabila si unita; sediu nou, modern;
-Instruiri interne si externe, cursuri, team building si training-uri;

Interviurile telefonice vor avea loc in luna OCTOMBRIE 2019

Descrierea companiei

IMPORT SI VANZARI DE MATERIALE SI ECHIPAMENTE STOMATOLOGIE SI DE TEHNICA DENTARA.

DISTRIBUTIE NATIONALA CATRE SPECIALISTI - MEDICI STOMATOLOGI SI TEHNICIENI DENTARI.

PREZENTAREA FIRMEI:

Firma noastra s-a infiintat in august 1991, si a aniversat in luna august 28 de ani de existenta. De atunci si pana azi am reusit sa devenim partenerii a peste 90 companii producatoare de echipamente si materiale stomatologice si de tehnica dentara din Germania, Elvetia, Austria, Japonia, Italia, Spania, S.U.A., Ungaria, Brazilia, China, Korea, Taiwan, Serbia, Slovacia, Polonia... Oferim o gama larga de echipamente si materiale consumabile pentru cabinetele stomatologice si pentru laboratoarele de tehnica dentara.

Suntem mereu preocupati sa oferim o gama completa de produse de calitate la un pret accesibil clientilor nostri si sa le punem la dispozitie ultimele noutati in domeniu.

Clientii nostri sunt DOAR specialistii: medicii stomatologi si tehnicienii dentari din toata Romania. Vanzarea este de tip B2B.

Echipa actuala de vanzari este formata din 40 Consilieri de Vanzari, din care 35 de Reprezentanti Zonali si 5 reprezentanti in magazinele noastre. Oferim suportul colegilor din toata tara de la sediul nostru din Timisoara (echipa de preluare comenzi, logistica, servis, marketing, training, IT,...).

Firma noastra ofera conditii bune de munca pentru toti cei 88 de angajati. Consideram ca cea mai importanta resursa din cadrul firmei noastre sunt ANGAJATII, colegii nostri! Media de varsta este de 32 de ani.

Investim permanent in pregatirea angajatilor (cursuri, training-uri). In medie, in anul 2018, un Consilier de Vanzari a avut parte de 10 sesiuni de training.

Va multumim pentru interesul manifestat si va dorim succes!

Expirat
Achizitor / Buyer locat in Timisoara  -  TEHNODENT POKA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close