Publicat 09 Iul 2021 | Reactualizat 06 Aug 2021 | Expiră 15 Aug 2021

Accounts payable with French

3 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Qualifications
Minimum qualifications

• Experience in Accounts Payable/Accounting/Finance – required
• Language French knowledge, minimum level B2 is required; English B2 knowledge
• Proficient in Microsoft Office programs; intermediate to advanced skills – required
• Organized personality with attention to details and customer orientation;
• Accurate, logical problem solver;
• Ability to handle client on one-on-one basis, via e-mails and calls;

Descrierea jobului

With a startup spirit and 90,000+ curious and courageous minds, we have the expertise to go deep with the world’s biggest brands—and we have fun doing it. Now, we’re calling all you rule-breakers and risk-takers who see the world differently and are bold enough to reinvent it. Come, transform with us.


We are inviting applications for the role of Accounts Payable – Process Associate - French!

Responsibilities

• Processing of PO and Non-PO invoices: performing primary review against set guidelines; performing online checks as specified – eg. duplicates, wrong scanning, wrong address; accuracy and duplicate audit of data entry and invoices; process invoice in the ERP system
• Manage and resolve P2P queries in an accurate and timely manner (using E-mail and any other available tools)
• Act as a supervisor for the main activities that have to be covered from a Helpdesk point of view
• Resolution of queries received from retained business in Helpdesk tool;
• Vendor statement reconciliations;
• Phone interactions with suppliers and internal teams on different queries;

Encouraged qualifications

• University graduate (Economic studies are an advantage);
What can we offer?
• Attractive salary;
• Stable job offers - employment contract
• Work in a multicultural and diverse environment with employees from over 30 countries
• Genpact supports professional trainings and great career development opportunities
• Free access to our award-winning learning platform
• Benefits such as Meal Tickets, Medical Services, Insurance, additional vacation days or partner discounts

Genpact is an Equal Opportunity Employer and considers applicants for all positions without regard to race, color, religion or belief, sex, age, national origin, citizenship status, marital status, military/veteran status, genetic information, sexual orientation, gender identity, physical or mental disability or any other characteristic protected by applicable laws. Genpact is committed to creating a dynamic work environment that values diversity and inclusion, respect and integrity, customer focus, and innovation. For more information, visit www.genpact.com. Follow us on Twitter, Facebook, LinkedIn, and YouTube.

Descrierea companiei

Suntem Genpact. Transformarea se întâmplă aici!

Cu un spirit de pornire și peste 90.000 de minți curioase și curajoase, avem expertiza pentru a intra în adâncime cu cele mai mari mărci din lume - și ne distrăm să o facem! Acum, îi chemăm pe toți cei care încalcă regulile și pe cei care iau riscuri care văd lumea diferit și sunt suficient de îndrăzneți să o reinventeze. Vino, transformă-te cu noi!

Genpact în România

Suntem # 1 în TOP Best Employers 2019 în categoria BPO. Cu peste 3.500 de angajați în birourile noastre din Cluj-Napoca și București, suntem clasați ca cel mai mare angajator și dezvoltator de talente din industria serviciilor de afaceri. Portofoliul nostru de servicii include patru mari domenii: finanțe și contabilitate, aprovizionare și lanț de aprovizionare, colecții și servicii pentru clienți și gestionarea infrastructurii IT.

O companie în continuă creștere

În România, Genpact caută constant talente pentru a se alătura echipelor noastre în creștere din București și Cluj-Napoca. Lucrăm exclusiv cu vorbitori de limbi străine pentru diferite roluri, cum ar fi Conturi de plătit, Conturi de primit, Contabilitate, Asistență pentru clienți, Asistență IT, Achiziții și Gestionarea comenzilor.

De ce Genpact?

În timp ce lucrați cu Genpact, vă veți bucura de flexibilitate reflectată în echilibrul dintre muncă și viața personală, precum și posibilitatea de a lucra de acasă. În același timp, veți avea acces la o mulțime de programe de învățare extinse, cum ar fi mentoratul în carieră și instruiri adaptate competențelor și dezvoltării personale.

Ce ar trebui să vă așteptați de la Genpact?

În Genpact, apreciem factorii de decizie eficienți și rapizi, cei care vin în mod constant cu idei noi și cei care îndrăznesc să-și aplice cunoștințele pentru a rezolva provocările lumii reale. Pentru ei, ne străduim întotdeauna să amestecăm munca cu distracția.

Ce așteaptă Genpact de la tine?

Ca Genpacteer, ADN-ul dvs. ar trebui să fie umplut cu niveluri ridicate de energie, inovație, curaj și voință de a învăța. Și nu uitați: gândim și visăm în digital!

Lucrați dintr-un birou construit ca o casă!

În București, biroul nostru este situat în Hermes Business Park (300 m de stația de metrou Pipera). Întreaga clădire a fost construită pentru a menține Genpacteers clare și eficiente datorită saloanelor confortabile și a zonelor sociale (6 camere de relaxare de ultimă generație, 400 de locuri de parcare, parcare pentru biciclete cu dușuri, grădiniță, studio de yoga în curând).

În Cluj, biroul Genpact este situat în Riviera Business Center One & United Business Center (lângă Iulius Mall) și are 4.200 mp, 4 etaje, 4 cafenele și 2 camere de relaxare.

Ce mai astepti?

Aflați mai multe despre noi pe www.careers.genpact.com

Expirat
Accounts payable with French  -  GENPACT ROMANIA

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close