Publicat 08 Aug 2017 | Expiră 07 Sep 2017

Account Manager

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 1 an experiență în muncă

Candidatul ideal

  • Studii superioare
  • Cunoaşterea unei limbi străine: engleză
  • Experienţă în management de proiect şi in coordonarea de proiecte de finanţare
  • Excelente abilităţi în utilizarea: Google Drive, MicrosoftOffice, Windows, WordPress.
  • Orientare spre indeplinirea obiectivelor
  • Deschidere şi dorinţă de implicare
  • Capacitatea de a lucra in echipa
  • Viziune şi capacitatea de a gândi strategic pe termen lung
  • Persuasiune şi capacitate de negociere
  • Atitudine orientata catre clienti si obtinerea de rezultate
  • Responsabilitate, initiativa si flexibilitate.
  • Aptitudini de negociere, planificare, supervizare, analiza, control si implementare;
  • Motivat de nivelul de responsabilitate si decizie al postului;

Descrierea jobului

  • Stabilirea si intretinerea relatiilor cu clientii, stabilirea strategiei si instrumentelor de publicitate pentru derularea dosarelor acestora, evaluarea calitatii si acuratetei propunerilor publicitare, gestionarea bugetelor de publicitate ale clientilor, elaborarea si lansarea comenzilor interne (brief-urilor).
  • Identificarea oportunitătile de finanţare şi scrierea de proiecte, atrage noi parteneri si finantatori, realizeaza evenimente sau campanii integrate de strangere de fonduri.
  • Mentine şi extinde posibilitatile de finantare, cât şi relatia cu partenerii furnizori de servicii.
  • Sa creeze cea mai bună experiență pentru clienți prin gestionarea așteptărilor clienților noștri;
  • Sa identifice perspective noi pentru a crește portofoliul clienților;
  • Să negocieze condițiile tehnice și comerciale ale contractelor care urmează să fie semnate;
  • Să dezvolte, să câștige, să mențină și să extindă relațiile cu clienții;
  • Să reprezinte întreaga gamă de proiecte ale asociatiei;
  • Să stabilească relații productive și profesionale cu personalul cheie din asociatie
  • Răspunde la solicitările clientului
  • Întâlniri / interacțiuni cu clienții pentru a identifica sau pentru a înțelege mai bine nevoile lor
Caracteristici personale
  • Dinamic, cu inițiativă, ambițios, creativ, greu de muncit, flexibil, deschis pentru a învăța lucruri noi
  • Abilitati excelente de comunicare
  • Orientat spre detalii

Competențe și cunoștințe
Abilități de asistență pentru clienți
Tehnician IT (MsOffice, E-mail)
Fluent engleză
E-mail marketing

Cerințe educaționale
Diplomă universitară
Orice instruire relevantă suplimentară ar fi un plus

Beneficii:
  • Lucru într-o echipă tânără și dinamică de formatori profesioniști, specialiști IT
  • Coaching și îndrumare pentru evoluția dvs.
  • Mediul de lucru dinamic, cu numeroase provocări și șanse de a aduce o contribuție majoră proiectelor noastre atât din partea sponsorilor, cât și a strategiei generale
  • Motivarea pachetului salarial

Descrierea companiei

ADFABER is the single NGO on the local landscape which promotes society’s development and the social change through technology.
adfaber.org

Account Manager  -  ADFABER