Publicat 21 Apr 2017 | Reactualizat 22 Mai 2017 | Expiră 23 Mai 2017

Account Manager

3 posturi
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

Required Skills:
Results oriented and relationship builder;
Creative, persistent and outgoing personality, eager to learn;
Pro-active, sense of responsibility, friendly and can work independently;
Quick and resourceful, team-player, flexible, accurate, strong analytical skills and an eye for detail;
Excellent face-to-face and telephone communication, negotiation and reporting skills;
Team player, motivated and enjoys working in e-travel and hospitality;
Positive attitude;
Availability to travel 50% of the time.

Required Education and Experience:
Business, marketing, travel industry or Hotel School academic degree;
Knowledge of Hotel Market in the appointed area;
Previous experience in sales is a must;
Previous experience in tourism (e-travel, hotel, travel agency, PMS, Channel Manager) is considered an advantage;
Driver’s license

Descrierea jobului

Main responsibilities include, but are not limited to:
Visit the service providers (hotels, restaurants, event venues, tour guides, etc) in the appointed area;
Organize conferences and trainings in order to increase the awareness of the brand and the number of partners in the appointed area;
Organize and coordinate Tourist Trade Fair visits to liaise with all service providers in the appointed area;
Promote the company’s brand name and its online reservation services to hotels and other service providers;
Responsible demand analysis for the appointed area and for area coverage;
Support the company’s strategy for availability and supply within the appointed region;
Liaise with all service providers on allotment, availability and supply;
Rate checks and competitor checks analysis and action accordingly;
Answering questions of potential partners and support the setting of expectations for the partnership;
Provide guidance to all partners in utilizing and optimizing our systems;
Liaison person for hotels and other service providers to contact when they have questions regarding the business model and production of the platform;
Providing all partners with information by mail and email, including follow-ups;
Follow up on cancellations and evaluations of service providers performance;
Accompany and train service providers on how to use the extranet and rates & availability system;
Support all service providers with regards to the company’s system and working model;
Follow up on data and statistics with relevant actions.

Descrierea companiei

Memento Group este cel mai mare grup turistic integrat, prezent pe piaţa din România încă din anul 1997.
Sub umbrela Memento Group se găsesc o serie de business-uri cu specific în industria turismului, având experienţă îndelungată pe pieţele locale europene, dar și multe planuri frumoase de viitor. Memento Group se află într-o continuă evoluție și îşi propune să facă fericiți cât mai mulți turiști, din cât mai multe teritorii.
Memento Group operează în cinci divizii principale:
Christian Tour – cea mai mare agentie de turism din Romania, este membru fondator al Memento Group. Cu prezenţă proprie pe 5 pieţe importante de turism ale Europeo – Polonia, Ungaria, Serbia, Republica Moldova şi România - acesta se constituie în brandul grupului specializat pe servicii de turism outgoing.
Memento Holidays înglobează activitatea de tour-operare şi incoming, implicit și agenţiile partenere sau proprii din destinaţiile turistice operate.
Memento Hotels reprezintă segmentul de hoteluri al grupului, care are deja 3 unități hoteliere în portofoliu pe care operează începând cu anul 2015.
Memento Bus este compania de transport turistic a grupului ce asigură atât serviciile specifice de transport, cât şi flota aferentă desfăşurării programelor turistice.
iMemento reprezintă divizia de tehnologie a Memento Group, cu sediul central la New York şi îşi propune să aducă pe piaţa de profil, soluţii tehnologice avansate pentru toate domeniile de activitate din industria turismului. Printre aceastea se numâră: un sistem de gestiune hotelieră şi de gestiune a restaurantelor, un sistem de channel management pentru platformele de rezevări hoteliere, site-uri de rezervări online pentru hoteluri, bilete de autocar, bilete de avion sau soluţii tehnice avansate de integrare business-to-bussines pentru toate cele de mai sus.
Pe piata din Romania iMemento.com a lansat doua platforme inovative de rezervari online – transport auocar prin Memento BUS.com si rezervari cazare in Romania prin HelloRomania.eu.

Expirat
Account Manager  -  SC Charter Broker SRL