
Account Manager - echipamente medicale
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2007, sunt specializati in distributia de echipamente medicale si asigurarea de servicii de garantie si post garantie. Cautam pentru ei noi colegi care sa completeze echipa nationala de vanzari din zona judetelor (CJ,BN,MM,SM,SJ,BH,AR) si judetele (TM,CS,MH,GJ,DJ,OT,VL).
Ce asteptari au:
- Sa ai o experienta de minim 2 ani in gestionarea relatiei cu clientii, de preferat din domeniul medical.
- Specificul activitatii implica foarte multe deplasari in zonele de interes, de aceea este important sa ai permis auto categoria B, sa fii activ si sa iti placa sa conduci.
- Ajuta daca esti mandrul posesor al unei diplome de licenta, insa stim bine ca practica bate teoria, asa ca daca esti familiarizat cu sistemul de licitatii publice si esti un maestru al comunicarii este tot ce conteaza.
- Pentru ca vei fi trimis la diverse traininguri si specializari ar fi bine daca te descurci decent sa comunici in limba engleza.
- Vei lucra in regim home office iar asta presupune, pe langa faptul ca “nu iti sufla nimeni in ceafa”, sa iti planifici eficient activitatea, sa fii organizat si atent la detalii.
Descrierea jobului
- Vei avea un program de lucru de luni pana vineri insa, fiind vorba de un post de vanzari in regim home office, ai libertatea de a-ti stabili propriul interval orar care sa te ajute sa fii eficient in ceea ce faci.
- Vei avea la dispozitie o masina care sa iti permita sa iti desfasori activitatea in conditii de siguranta si confort si, bineinteles, tehnologia necesara postului de vanzari (laptop si telefon).
- Contract de munca pe perioada nedeterminata cu o perioada de proba de 90 de zile care sa va permita sa va cunoasteti si care sa duca la sudarea unei relatiii profesionale de durata.
- Salariul fix net este de 5000 RON, la care se adaugă un comision din licitatiile (SICAP) castigate cu ajutorul eforturilor tale.
- Pe langa salariu vei primi bonuri de masa in valoare de 30 RON/zi, iar in situatia in care deplasarile tale se prelungesc ti se va asigura diurna si cazare.
- Pentru partenerii nostri pregatirea si dezvoltarea ta profesionala este esentiala, de aceea vei participa periodic la traininguri de specialitate care sa te ajute sa intelegi specificul echipamentelor comercializate si sa tii pasul cu noutatile din domeniu.
Cum va arata ziua ta de munca:
- Ti se va aloca o zona formata din 7 judete cu o baza de date de clienti (spitale, policlinci, centre medicale private) pe care sa o revigorezi si sa o dezvolti. Pentru perioada de inceput vei primi tot sprijinul de care ai nevoie pentru a prelua zona.
- Vei gestiona in totalitate relatia cu clientii din zona ta pe care ii vei vizita periodic si ii vei informa cu privire la produsele/ echipamentele comercializate luand in calcul nevoile si cerintele acestora. In tot acest timp colegii din departamentul tehnic de ofertare vor pune umarul la treaba alaturi de tine.
- Vei participa si te vei implica activ in tot procesul comercial, vei mentine legatura cu clientii pe tot parcursul colaborarii si te vei asigura ca nevoile clientului sunt intelese si rezolvate in timp util.
- Vei crea o punte intre client si departamentele interne ale companiei, ceea ce te va ajuta sa preintampini eventuale neintelegeri care sa duca la intreruperea colaborarii.
- Cu toate ca esti lasat “de capul tau” in planificarea activitatii, va trebui, evident, sa intocmesti rapoarte saptamanale de activitate si sa menti permanent legatura cu Directorul de Vanzari.
- Pentru a sti in ce zona se afla pe piata produsele comercializate de companie, este indicat ca din cand in cand “sa arunci un ochi in curtea vecinului”, asa vei fi informat si vei putea recomanda mai eficient produsele si serviciile din portofoliu.In orice activitate apare si neprevazutul de aceea se vor baza pe tine sa participi in a identifica solutia cea mai buna pentru a depasi problema aparuta.
Descrierea companiei
Suntem o echipa de oameni specilizati in recrutare si selectie, insa mai mult decat atat activitatea noastra de peste 20 de ani are ca scop principal transformarea in realitate a expresiei “Omul potrivit la locul potrivit”.
Colaborarea cu noi nu te costa nimic, iti oferim o cafea buna si o discutie pe masura, iar la final hotaram impreuna daca jobul este pentru tine sau daca e mai bine sa alegi altceva.
Daca am reusit sa te convingem asteptam cv-ul tau iar in cazul in care consideram ca te potrivesti te vom contacta.
Iti multumim ca ne-ai oferit timpul necesar citirii acestiu text si iti dorim mult succes,
Echipa Media Market