B&P Engine Drive S.R.L.

Companie verificată
?

Echipa ejobs a verificat această companie. Activitatea declarată și detaliile de contact corespund informațiilor afișate aici.

Descrierea companiei

 

PREZENTARE GENERALA ACTIVITATE

 

          Piata grupurilor electrogene din Romania si Europa in ultimii 5 ani a avut o evolutie ascendenta, atat in zona echipamentelor de avarie, cat mai ales in zona echipamentelor speciale din domeniile:

- telecomunicatii;

- industria extractiva;

- industria constructiilor feroviare;

- industria navala.

 

          In acest sens, am deschis aceasta firma si pentru buna desfasurare a activitatii am co-optat persoane specializate in domeniu dupa cum urmeaza:

- dl. ing. Petrisor RADOESCU colaborator tehnic (contract PFA) - cu o experienta de peste 30 de ani in domeniul aplicatiilor industriale pentru motoare diesel si gaz - doctorand in motoare cu ardere interna.

 

          Atat Romania cat si zona Europei Centrale si de Est are pentru moment o necesitate crescanda de astfel de echipamente dupa cum urmeaza:

A. 100 kWe, generatoare pe gaz de sonda, proiect Petrom Romania -          Necesitatea independentei energetice a sondelor de extractie cat si derularea  programului de reducere a emisiilor de gaze arse de sonda, a adus in prim plan derularea unui program pilot in cadrul companiei Petrom prin implementarea unei solutii care sa satisfaca urmatoarele cerinte minimale:

- utilizarea gazului de sonda, produs obtinut in procesul de extractie, sau ramas in sondele epuizate, care nu mai poate fi ars liber in atmosfera, ci injectat inapoi in putul de foraj sau utilizat in producerea de energie

- functionare in regim de productie 24/24/7, cu durata de viata de minim 50.000 ore

- purificarea gazului prin separarea constituentilor agresivi

Valoare estimata proiect: 140.000 ... 160.000 EUR / buc (depinzand de solutia constructiva)

Valoarea estimata costuri de intretinere: 3,2 EUR / ora x 60.000 ore = 192.000 EURO

Locatii de implementat pana in 2025:

180 locatii x 332.000 EUR / locatie = 59.760.000 EURO

Startul proiectului: martie 2017

Stadiul proiectului: evaluare economica

 

B. 63 ... 100 kVA, gama de diesel generatoare navalizate, proiect Volvo Penta Suedia

          Scaderea vanzarilor de produse navalizate, pentru aplicatii „inland river” in detrimentul produselor ieftine, a condus la decizia staff-ului Volvo Penta de a gasi solutii alternative.

          Cum dl. Petrisor RADOESCU a dezvoltat/implementat in trecutul apropiat un asemenea produs in Romania, la initiativa Volvo Penta Europe Office East, s-a propus extinderea gamei de diesel generatoare navale cu o varianta motorizata de Volvo Penta.

          In fapt, in Europa, pentru aplicatiile navalizate pentru ape interioare se pot utiliza motoare industriale cu emisii poluante de nivel III A (echivalent CCNR 2) in schimbul motoarelor navalizate, aceasta fiind ideea prin care se poate reduce valoarea produsului fara sa reduci si calitatea.

          Diesel generatoarele vor fi promovate in reteaua Volvo Penta, iar produsul este asteptat cu nerabdare la lansarea de la Europort 2019 (Rotterdam).

Valoarea estimata a produsului: 12.000 ... 25.000 EUR / buc

Vanzari estimate pana in 2025: 300 buc x ~17.000 EUR/buc = ~5.100.000 EUR

Startul proiectului: iunie 2016

Stadiul proiectului: omologare

 

C. 10 ... 72 kWe si 21 ... 130 kWt, gama de produse de cogenerare mica, proiect Germania, Rusia, Romania

          In anii ultimii 5 ani, dl. Petrisor RADOESCU a participat ca expozant in cadrul celei mai mari expozitii de energii regenerabile Hannover Messe – Germania. Pe langa solutii de co-generare de mare putere [MW] acolo unde activeaza mari jucatori, a constatat ca exista cerinte concrete ale pietelor care beneficiaza de solutii de cofinantare guvernamentala pentru producerea de energie verde (electrica-termica) – Germania si tarile nordice europene, sau beneficiaza de combustibili ieftini – Rusia, Ucraina, Kazakhstan, Uzbekistan, Iran etc.

          In fapt, se stie ca eficienta unui motor cu ardere interna este de doar 35...40%, iar pierderile termice prin caldura gazelor, caldura apei de racire pot fi recuperate cu instalatii adecvate, atunci, un anamblu care poate produce simultan energie electrica si termica (Combined Heat and Power – CHP) poate aduce reduceri semnificative ale costurilor cu energia cu 15% ... 40%.

          Din cauza lipsei din piata a unui motor cu ardere interna de putere mica, robust si cu durata de viata de peste 5 ani de functionare continua, dl. RADOESCU si-a inceput doctoratul exact in acest tip de echipament prin transformarea unui motor diesel in motor pe gaz iar aoi transformarea acestuia intr-o centrala de cogenerare..

          Cum experienta vasta in proiecte similare (CHP pe biogaz pentru crescatoriile de porcine – proiect implementat de Institutul National de Masini Termice si Intreprinderea de Motoare Diesel Bucuresti la sfarsitul anului 1988), cat si cererea pietelor emergente l-au impulsionat sa reinceapa cercetarea/dezvoltarea in acest sens.

          A decis sa realizam intr-o prima faza un generator pe GPL, pe care la expus la MEE 2015 (Dubai – UAE, 02...04.03.2015) si apoi la Project Qatar 2015 (Doha – Qatar, 04...07.05.2015).

         

Valoarea estimata prototip: 15.000 EUR / buc

Vanzari estimate pana in 2020: 80 buc x ~155.000 EUR/buc = ~1.200.000 EUR

Startul proiectului: noiembrie 2014

Stadiul proiectului: finalizare prototip, inclusiv partea de recuperare de caldura

 

D. 410 kVA, diesel generatoare feroviare, proiect Alstom Franta

          Grupul de firme Hiarom Invest,  Contrail Machinery traverseaza o  perioada extrem de benefica pe plan international, devenind principalul furnizor de echipamente de sudura cale ferata pentru ALSTOM, iar dl. RADOESCU a ramas singurul furnizor de servicii pentru diesel generatoare dedicate echipamentelor de sudura cale ferata. In acest moment sunt in curs de finalizare 2 proiecte cu Alstom Franta pentru livrarea de „Flash Butt Welding Equipments” cu sanse de reusita de peste 95% iar un al treilea este deja demarat.

Valoarea proiectelor: 325.000 EUR

Startul proiectelor: 12.2017

Stadiul proiectelor: negociere oferte/contractare finala/finalizare prim contract

 

          In Romania exista instalate peste 20.000 de echipamente de tip grupurilor electrogene, moto-pompelor, grupurilor de foraj actionate de motoare cu ardere interna care au un nivel de emisii poluante la limita inferioara si care vor trebui aduse la nivel si datorita directivei europene:

 DIRECTIVA (UE) 2015/2193 A PARLAMENTULUI EUROPEAN ȘI A CONSILIULUI din 25 noiembrie 2015 privind limitarea emisiilor în atmosferă a anumitor poluanți provenind de la instalații medii de ardere

si care prevede ca echipamentele care au peste 1MWt (pierdere termica) - exemplu sunt grupurile electrogene de minim 400kVA - sa fie echipate cu dispozitive de reducere a emisiilor poluante (SO2, NOx si PM) dupa cum urmeaza:

de la

la

 

          Deasemenea, exista foarte putini specialisti in zona de servicii de intretinere si reparatie a flotelor de astfel de echipamente, atat la firmele mari ce le detin (Vodafone >400 de grupuri electrogene, ORANGE >650 de grupuri electrogene, cat si la multi alti operatori privati sau de stat. In acest sens, pe baza experientei celor doi parteneri (dl. Constantin si dl. Radoescu) ne-am propus sa implementam si dezvoltam echipe specializate de service care sa ofere servicii de:

- diagnosticare

- intretinere

- reparatii.

 

          Toate aceste detalii minime sunt doar o parte a ceea ce dorim sa facem in viitorul aproiat cat si in urmatorii ani.

Media
UNITATE MOBILA IGSU ROMANIA

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.