Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Locuri de munca

Artprint SA

Descrierea companiei

ARTPRINT S.A, prima tipografie privată românească, a fost înființată în anul 1990 ca o afacere de familie inspirată pentru România post-comunistă. Curajul de a se desprinde dintr-un mediu total centralizat, deschiderea de a învăța, determinarea de a reuși și de a identifica noi metode pentru a păstra rolul de vector promotor în industria de profil sunt factori motivatori care au modelat parcursul societății până în prezent, susținând atitudinea novatoare și proactivă pentru dezvoltarea afacerii în viitor.



Dezvoltarea extensivă a activității, precum și dinamica și cerințele pieței conduc la un nou moment de repoziționare marcat prin specializare și tehnologizare, permițând trecerea la producția de carte și tipărituri cu tiraje mari. Artprint renunță la produsele de tipar cu tiraje mici sau intensive în muncă manuală și se specializează pe producția intensivă în tehnologie, de mare productivitate a cărților, revistelor capsate / broșate.



Artprint ajunge să colaboreze cu aproximativ 90% din editurile din România. Oportunitatea pieței este valorificată prin achiziții, astfel încât strategia de creștere organică este completată de integrare pe orizontală. În 2017, Artprint preia afacerea Cicero Frazi care, deși de talie mică, aduce un portofoliu valoros de clienți și resursă umană calificată atât de necesară pentru Artprint.



În 2018, strategia de consolidare și dezvoltare prin achiziții aduce la Artprint portofoliul de clienți, o parte din personal, echipamentele și spațiul de producție Romprint.



Prin cele două preluări, Artprint câștigă nu doar o creștere a cotei de piață, ci adaugă o nouă linie de business: tiparul pe heatset rotativ, care permite executarea la cel mai înalt nivel calitativ a revistelor, cataloagelor și prospectelor comerciale în condiții de productivitate crescută.



Dezvoltarea accelerată intensivă și extensivă din ultimii ani a condus la atragerea în echipa managerială de experți cu know-how și experiență pe domenii critice pentru evoluția viitoare a afacerii.



Societatea stabilește relații de colaborare multi-anuale cu editurile mari din țară, cu impact pozitiv asupra continuității vânzărilor și asupra previziunilor de venituri și fluxuri de numerar viitoare.



În cei 18 ani de construcție, consolidare, redefinire și repoziționare a afacerii în care și-a format o structură solidă de producție și personalul calificat necesar, Artprint a confirmat capacitatea de a atinge niveluri de performanțe tehnice și calitative corespunzătoare standardelor europene și internaționale din sectorul de profil în condiții de performanță economică și productivitate ascendente.



După o perioadă de creștere accelerată a afacerii, conducerea societății urmărește o etapă de consolidare a poziției pe piață și de valorificare în termeni de profitabilitate și eficiență a investițiilor importante din ultimii ani, pentru creșterea valorii intrinseci a firmei.



Organizată, la înființare, ca societate cu răspundere limitată, la 28.05.2019, Adunarea Generală a Asociaților Artprint a adoptat actul constitutiv pentru forma juridică de societate pe acțiuni, societatea devenind Artprint S.A.



În viitor, atitudinea conducerii față de dinamica pieței este concentrată pe identificarea și implementarea de soluții inovatoare și proactive pentru a putea gestiona și mai apoi fructifica provocările specifice sectorului în care Artprint activează. Abordarea este una conservatoare în ceea ce privește volumul cifrei de afaceri și marjele de profit, dar setată spre consolidarea și creșterea valorii firmei și spre inovare.



Misiunea Artprint pentru următorii 5-7 ani este să devină prima opțiune de producător de carte și revistă pentru editurile din România și o soluție atractivă pentru parteneri din Europa Centrală și de Est.



Valorile Artprint sunt respect, flexibilitate și transparență pentru toți purtătorii de interese în raport cu compania, de la acționari, clienți, personal, la comunitatea de referință. Relațiile cu clienții Artprint sunt caracterizate, fără compromis, de promptitudine și servicii de calitate.



Punctele forte în raport cu concurența derivă din capacitatea de a înțelege și previziona dinamica pieței  pe care o deservește în virtutea experienței de peste 18 ani în sectorul de profil, din parteneriatele de durată cu numeroase edituri de renume din România dar și din piețe externe, din calitatea personalului de execuție, dar și din expertiza echipei manageriale.



Pe fondul achiziției de active dar și al investițiilor realizate în ultimul an, în timp ce societatea funcționează la maximul capacității de personal, capacitatea tehnologică este atinsă în proporție de doar 80%. Suplimentarea de personal ar permite un indice maxim de ocupare a capacității societății.

Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.