Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.07.1992

obiectiv

 

-Obiectivul meu profesional este de a excela in domeniul in care profesez; -doresc sa valorific pasiunea pentru domeniul in care sunt implicata contribuind la dezvoltarea acesteia prin aducerea unui aport propriu la cresterea cifrei de afaceri,mizand pe potentialul uman; -Sunt o persoana sociabila, ma implic in tot ceea ce fac; -sunt calma, responsabila; -empatizez cu oamenii,imi place sa le ofer ajutor -sunt o buna ascultatoare -imi place sa citesc; -imi plac calatoriile.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Tip job: Part time, Full time

Departament: Altele, Administrativ / Logistica, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Sport / Wellness, Saloane / Clinici frumusete

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2019 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: specialist senior administrare & relatii clienti

Responsabilitati:

-responsabil de cunoasterea produselor si serviciilor Medicover; se informeaza permanent in legatura cu noile produse/programe aparute in oferta de servicii; -ofera suport departamentului de vanzari( gestioneaza si aloca solicitarile de oferta,intocmeste contracte individuale negociate cu pret preferential pentru companiile reprezentantilor de vanzari, si efectueaza anumite rapoarte solicitate de managerul direct si de catre Directorul General Comercial; solicita departamentului financiar,calculatii pentru departamentul de vanzari,in vederea alcatuirii ofertei comerciale catre clienti; -gestioneaza relatia cu compania client/clientul individual; -gestioneaza si raspunde la solicitarile clientilor; -initiaza saptamanal/lunar apeluri telefonice catre clientii portofoliu si evalueaza nivelul de colaborare si satisfactie privind serviciile medicale si nemedicale furnizate in Medicover. -preia si efectueaza integistrarile urgente legate de inrolarea membrilor noi in sistem pentru companii,si le transmite in atentia Client Administration conform contractului,pentru a fi implementate. -preia solicitarile legate de dezactivarea membrilor si a le transmite la timp pentru a putea fi operate in aplicatie; -programeaza la solicitarea clientului persoanele cheie din companiea diferite specialitati medicale,dar si la medicina muncii; se ocupa de transmiterea catre clienti a rapoartelor de medicina muncii pentru rezolvarea solicitarilor clientilor. -ofera clientilor informatii cu privire la detaliile facturilor,situatia platilor,date scadente; -colaboreaza cu Key Account Manager/ Sales Account Managerul in vederea identificarii celei mai potrivite solutii pentru mentinerea si continuarea relatiilor contractuale cu clientii,oferindu-i vanzatorului atat informatii legate de colaborarea cu client cat si informatii din sistem si despre proceduri; -verifica solutionarea resturilor de plata- la fiecare final de luna,impreuna cu persoana desemnata de departamentul Client Administration si Network. -transmite catre client fise de cont,rapoarte financiare sau orice alte detalii legate de facturare; - verificarea si transmiterea rapoartelor de facturare; - gestioneaza punctual situatiile aparute in clinici/spitale cu privire la livrarea anumitor servicii,cu plata sau fara plata; - raspunde de acuratetea datelor pe care le transmite altor persoane cat si de datele incluse in rapoartele predate; - raspunde de curatenia si organizarea locului de munca; -cunoaste si respecta prevederile regulamentului de ordine interioara, politica interna de securitate a informatiilor; - respecta cerintele GDPR si ale legislatiei cu privire la datele cu caracter personal in vigoare.

01.11.2017 - 31.07.2018

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: administrator medicina muncii

Responsabilitati:

-oferă suport pentru aproximativ 300 de companii în primirea rapoartelor ;
-supraveghează actualizarea fiselor de aptitudine pentru companiile alocate
-verifică programările medicului de medicina muncii; -verifica dacă dosarul de medicina muncii este complet, asigurându-se că medicul a completat fișele de aptitudine,trimițând fisa în format electronic și ulterior în format psiho);
-organizare program medici
-receptionarea apelurilor telefonice de catre partenerii firmei;
-oferă asistență prin e-mail și telefon pentru fiecare problemă legată de medicina muncii;
- face programări pentru examenul periodic de medicina muncii;
-programează și supraveghează examenele periodice și de angajare la fața locului pe site-ul fiecărei companii alocate



01.12.2016 - 30.11.2017

Departament: medicina umana

Titlu Job: secretar administrativ

Responsabilitati:

-Asigurarea in dublu sens a fluxului informational intre firma si clientii externi, precum si intre departamentele firmei;
-Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri (numar, data, denumirea firmei, telefon, continutul mesajului, alte informatii considerate necesare).
Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata / lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema;
-Inainte de transferarea mesajului afla cine suna si eventual in ce problema; transmite aceste informati persoanei interesate inainte de a transfera efectiv legatura.
Primeste persoanele din afara (clienti, parteneri de afaceri etc.), ii informeaza pe cei interesati despre sosirea acestora dupa care conduce vizitatorii la persoanele respective, asigurand protocolul aferent.
In cazul in care persoana care primeste vizita este ocupata / lipseste, secretara pune oaspetii in legatura cu altcineva care cunoaste problema;
-Mentine evidenta primirii faxurilor, se ocupa de copierea si inregistrarea lor (continutul mesajului, numar, data), indosarierea lor in bibliorafturi (Primite, Trimise) ;
- Raspunde cu profesionalism si amabilitate solicitarilor clientilor – telefonic si/sau celor care se prezinta direct la receptie;
-Efectuaza programarile clientilor la consultatii medicale de specialitate;
-Ofera informatii clientilor despre serviciile si programul medicilor;
-Ofera suport administrativ medicilor din clinica (de ex: fise pacient, etc);
-Incaseaza contravaloarea serviciilor de care au beneficiat clientii;
-Intocmeste borderourile zilnice si le transmite catre la serviciul financiar- contabil;
-Administreaza corespondenta on-line cu pacientii.



01.09.2015 - 30.11.2016

Departament: medicina umana

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

Receptionarea si redirectionarea apelurilor telefonice,transmiterea corecta a mesajelor catre persoanele solicitante,completarea si scanarea formularelor specifice,eliberarea analizelor medicale,operare calculator,programe specifice,introducerea in calculator a investigatiilor efectuate de pacienti si a rezultatelor,gestiune monetar,managerierea situatiilor delicate ce pot aparea pentru pacienti.

01.12.2014 - 31.07.2015

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

Informarea clientilor asupra ofertelor,promotiilor.Gestiune monetar,registru de casa,

01.07.2014 - 31.12.2014

Departament: saloane / clinici frumusete

Titlu Job: receptionist

Responsabilitati:

Preluarea apelurilor telefonice,informarea clientilor asupra produselor si ofertelor existente,programari

01.09.2013 - 31.12.2013

Departament: crewing / casino / entertainment

Titlu Job: casiera

Responsabilitati:

Introducerea biletelor in sistem,informarea clientilor asupra ofertelor sau promotiilor.gestiunea monetarului,registru de casa

studii

 

Facultati:

2015 - prezent Facultate: RELATII PUBLICE SI COMUNICARE la UNIVERSITATEA BUCURESTI,FACULTATEA DE LITERE din BUCURESTI.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: uman filologie la Liceul teoretic Constantin Brancoveanu din Bucuresti.

Premii

Calificari
Aug 2019: specializare in estetica- mezoterapie cu microneedling

Aug 2019: dermopigmentist



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close