Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 30.01.1966

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.04.2010

obiectiv

 

Valorificarea experientei acumulate in achizitii,relatii clienti,coordonarea productiei si calitate pentru a aduce performante companiei in care lucrez.

Tip job: Full time

Departament: Altele, Achizitii

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.09.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: specialist achizitii

Responsabilitati:

- Elaborarea strategiei si a planului de achizitii in conformitate cu obiectivele companiei;
- Negocierea termenilor comerciali si contractuali cu furnizorii/ realizarea de draft contract ;
- Gestionarea bugetului destinat achizitiilor, identificarea si evaluarea furnizorilor care pot satisface criteriile de calitate, pret si conditii de livrare;
- Verificarea stocurilor si a necesarului de aprovizionare, utilizind programele interne de evidenta; lansarea comenzilor de aprovizionare (75% achizitii externe) in conformitate cu specificatiile cerute(materiale, echipamente, consumabile) si urmarirea derularii acestora pana la receptia finala, precum si rezolvarea litigiilor;
- Recomandarea alegerii produselor/intocmirea si analizarea cererilor de oferta;
- Supervizarea procedurii feed-back furnizori si compensari diferente. Eliminarea neconformitatilor. Diminuarea costurilor ;
- Supervizare si efectuare procedura Acreditive/Incasoo/Plati
- Coordonarea dezvoltarii de noi proiecte

Realizari:

Finalizarea de achizitii profitabile pentru companie

01.10.2008 - 01.05.2011

Departament: achizitii

Titlu Job: manager achizitii

Responsabilitati:

- Elaborarea strategiei si a planului de achizitii in conformitate cu obiectivele companiei;
- Negocierea termenilor comerciali si contractuali cu furnizorii/ realizarea de draft contract;
- Gestionarea bugetului destinat achizitiilor, identificarea si evaluarea furnizorilor care pot satisface criteriile de calitate, pret si conditii de livrare;
- Verificarea stocurilor si a necesarului de aprovizionare, utilizind programele interne de evidenta; lansarea comenzilor de aprovizionare (75% achizitii externe) in conformitate cu specificatiile cerute(materiale, echipamente, consumabile) si urmarirea derularii acestora pana la receptia finala, precum si rezolvarea litigiilor;
- Recomandarea alegerii produselor/intocmirea si analizarea cererilor de oferta;
- Comunicarea directa cu clientii externi pentru preluarea comenzilor si stabilirea specificatiilor produselor (calitate, pret de cost, conditii de plata si termene de livrare); - Lansarea comenzilor in productie si urmarirea procesului pentru respectarea parametrilor ceruti;
- Coordonarea dezvoltarii de noi proiecte (noi brand-uri) si colaborarea efectiva cu designeri si tipografii pentru realizarea noului brand; realizarea antecalculatiilor de pret pentru acestea;
- Monitorizarea si coordonarea transportului

Realizari:

- dezvoltarea de noi brand-uri care au fost exportate in UE si in afara UE
- colaborarea cu producatori din afara comunitatii europene

01.01.2008 - 05.10.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: coordonator comercial&productie

Responsabilitati:

- Elaborarea strategiei si a planului de achizitii in conformitate cu obiectivele companiei;
- Negocierea termenilor comerciali si contractuali cu furnizorii/ realizarea de draft contract; - Gestionarea bugetului destinat achizitiilor, identificarea si evaluarea furnizorilor care pot satisface criteriile de calitate, pret si conditii de livrare;
- Verificarea stocurilor si a necesarului de aprovizionare, utilizind programele interne de evidenta; lansarea comenzilor de aprovizionare (75% achizitii externe) in conformitate cu specificatiile cerute(materiale, echipamente, consumabile) si urmarirea derularii acestora pana la receptia finala, precum si rezolvarea litigiilor;verificarea gestiunilor magaziilor centrale;
- Recomandarea alegerii produselor/intocmirea si analizarea cererilor de oferta;
- Coordonarea dezvoltarii de noi proiecte;
- Comunicarea directa cu clientii externi pentru preluarea comenzilor si stabilirea specificatiilor produselor (calitate, pret de cost, conditii de plata si termene de livrare); - Lansarea programului de productie si urmarirea realizarii acestuia la termenele prevazute;
- Urmarirea tuturor consumurilor de materiale si incadrarea in normele de consum stabilite, precum si luarea imediata de masuri in cazul depasirii acestora;
- Urmarirea tehnologiei de fabricatie pe fiecare faza a procesului tehnologic si a respectarii specificatiilor de calitate;
- Monitorizarea si coordonarea transportului

01.04.2002 - 01.01.2008

Departament: achizitii

Titlu Job: sef sectie productie

Responsabilitati:

- Organizarea activitatii de productie : urmarirea realizarii la timp a programului de productie, a consumurilor stabilite prin specificatiile tehnice si a normelor de productie stabilite
- Elaborarea de fise tehnice/ pentru semifabricate si produse finite
- Coordonarea activitatii de aprovizionare a sectiei productie la timp cu materii prime, materiale auxiliare, semifabricate, consumabile, echipamente si urmarirea permanenta a stocurilor - Elaborarea necesarului de materiale auxiliare, functie de stocuri, program productie si reteta de fabricatie
- Colaborarea cu furnizorii in vederea implementarii de noi materiale si pentru dezvoltarea de noi produse si participarea efectiva la testarea noilor materiale
- Urmarirea permanenta a calitatii semifabricatelor, produselor finite si luarea imediata de masuri ptr remedierea neconformitatilor
- Verificarea scriptica si faptica a tuturor gestiunilor din sectia productie

Realizari:

-am coordonat un colectiv de oameni de virste diferite si pregatire diferita ( sectia productie) intr-o perioada foarte dificila pentru companie si am reusit sa ii fac sa actioneze ca un tot unitar, obtinind rezultate pozitive.

01.04.1993 - 01.04.2002

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: inginer / sef ctc laborator

Responsabilitati:

- Participarea directa la comisiile de receptie a materialelor si functie de caz stabilirea admiterii sau respingerii acestora.
- Intocmirea procedurilor de lucru in laboratorul de analize fizico- chimice, intocmirea procedurilor de lucru pentru prelevare probe, stabilirea registrelor de evidenta, interpretarea rezultatelor obtinute in laborator si luarea de masuri ce se impugn
- Stabilirea procedurii de lucru pentru controlul tehnic de calitate si coordonarea activitatii personalului - Elaborarea de specificatii de calitate ale semifabricatelor si produselor si stabilirea stricta de neconformitati pe intreg fluxul tehnologic si urmarirea eliminarii corecte a acestora
- Emiterea documentelor care atesta calitatea produselor
- Implementarea de proiecte noi pentru imbunatatirea calitatii si pentru dezvoltarea de noi produse si participarea efectiva la testarea materialelor pe fluxul tehnologic, in laborator si in calitatea finala a produsului
- Responsabil cu asigurarea calitatii produselor in conformitate cu standardele in vigoare si normele interne ale companiei

studii

 

Activitati extracurriculare

- capacitate organizatorica (demonstrata prin conducerea colectivului departamentului calitate si a sectiei productie)
- lucru sub stress si program prelungit (posturile ocupate si domeniul intregii activitati)
- capacitate de invatare rapida si flexibilitate ( demonstrata prin complexitatea responsabilitatilor avute)
- loialitate si corectitudine (demonstrata prin activitatea de la ultimul loc de munca, unde am relationat si am negociat direct cu toti clientii firmei )
- capacitate de analiza si sinteza( activitatea de achizitii si calitate )
- capacitate de relationare, comunicare si negociere (gestionarea relatiilor cu clientii, furnizorii, colegii, si subalternii )

Premii

Curs Expert achizitii publice. atestat de CNFPA

Lb. engleza, metoda Oxford- nivel avansat



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close