 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 02.11.1983 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:13.09.2005
|
|
obiectiv | |
|
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Functii publice, Relatii clienti / Call center, Import - export, Financiar / Contabilitate, Management Oras de lucru: Tirgu-Mures, Ludus, Campia Turzii Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani), Mid-Level (2-5 ani), Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.07.2016 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: sales back office Responsabilitati: - Preluarea comenzilor si diverselor solicitari sosite de la clienti prin email/telefon
- Deservirea si consilierea clientilor cu profesionalism si promptitudine, tinand cont de nevoile acestora
- Optimizarea comenzilor impreuna cu clientii si departamentele conexe activitatii (contabilitate, aprovizionare, productie, logistica, etc)
- Planificarea, organizarea, coordonarea si optimizarea activitatilor zilnice pentru a respecta si chiar a depasi asteptarile clientilor
- Responsabila de monitorizarea comenzilor clientilor end-to-end (preluare, confirmare, optimizare in functie de necesitati, introducere si prelucrare in baza de date, asigurarea cuprinderii acestora in planul de productie, livrarea intocmai conform cerintelor clientilor (OTIF)
- Transmiterea informatiilor, a solicitarilor speciale, a instructiunilor de livrare, a mentiunilor, etc. in cadrul echipei si a departamentelor intr-un mod respectuos, amabil, clar si concis
- Asigurarea unui flux informational eficient pentru obtinerea rezultatelor dorite si pentru evitarea sau solutionarea problemelor
- Urmarirea constanta a stadiului de livrare, pentru a putea oferi informatii clare si exacte clientilor
- Crearea si mentinerea unei legaturi constante, de calitate, bazate pe incredere cu clientii alocati, pentru asigurarea unei relatii pe termen lung cu acestia
- Intocmirea si livrarea unor rapoarte specifice activitatii
- Incurajarea activa a unei conduite orientate catre calitate (atat produse, cat si servicii)
- Verificarea si inregistrarea partenerilor noi. Mentenata bazei de date.
- Calcule si oferte pret
- Monitorizarea incasarilor si a scadentelor |
|
01.09.2014 - prezent Departament: juridic Titlu Job: jurist Responsabilitati: -Analizarea si aprobarea contractelor existente intre companie si furnizori/clienti si adaptarea conform legislatiei comerciale si civile si intereselor companiei reprezentate;
- analizarea contractelor de munca intre companie si angajati si propunerea de solutii pentru buna desfasurare a activitatii;
- actualizarea permanenta a informatiilor referitoare la noile modificari de legislatie si punerea la dispozitia persoanelor interesate din organizatie a noilor informatii si implicatii pentru activitatea acestora;
- solutionarea problemelor aparute in activitatea companiei din punct de vedere legal;
- apelarea la specialisti din domeniu, in cazul in care problemele aparute necesita alte calificari;
- consilierea managementul cu privire la corectitudinea si modul de realizare a planurilor si strategiei elaborate de acesta, din punct de vedere legal;
-verificarea si tinerea evidentei contractelor , precum si debite neachitate ale societatii;
-organizarea de evidenta, corespondenta si arhivarea actelor societatii;
-mentinerea legaturii cu agentii economici pentru lichidarea restantelor si a modului, daca sunt multumiti de activitatea pe care o desfasoara societatea;
-solicitarea, urmarirea si actualizarea cererilor de pentru ajutor de stat in agricultura si zootehnie |
|
01.06.2012 - prezent Departament: administrativ / logistica Titlu Job: administrator Responsabilitati: - Stabilirea impreuna cu actionarii firmei al obiecxtivelor principale de dezvoltare
- Gestionarea bugetului
- Reprezentarea firmei in relatiile cu tertii si incheierea de acte juridice in numele firmei
- Reprezentarea firmei in relatiile cu organele si institutiile statului
- Contabilitatea primara si responsabil de transmiterea documentelor contabile si operatiuni, de incasari si plati
- Responsabil resurse umane/ securitate si protectia muncii
- Responsabil de arhivarea documentelor firmei
- Responsabil GDPR |
|
01.10.2007 - 31.07.2012 Departament: agricultura Titlu Job: office manager Responsabilitati: -Contabilitate primara
-Activitati administrative
-Contabilitate primara si gestiune
-Responsabil incasari si plati
-Inregistrare si arhivare documente
-Aplicatii subventii de stat |
|
01.10.2005 - 30.09.2007 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: office manager Responsabilitati: -Contabilitate primara
-Elaboarea de raporturi financiare si workflow
-Mentinerea relatiilor cu colaboratorii
-Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
-Preluarea, redactarea si transmiterea corespondentei, clasificare si arhivarea documentelor
-Mentinerea relatiei cu partenerii fundatiei, respectiv furnizorii
-Efectuarea de plati cash numerar si bancare
-Mentinerea permanenta a legăturii cu contabilii si banca
-Supravegherea financiara a unor proiecte |
| studii | |
|
Facultati: 2011 - 2015 Facultate: Drept la Universitatea Petru Maior, FSEJA din Targu-Mures.
2007 - 2010 Facultate: Management la Universitatea Spiru Haret, Facultatea de Management Brasov din Targu-Mures.
1998 - 2002 Liceu / Școală profesională: uman-filologie la Liceul Teoretic Brassai Samuel din Cluj-Napoca.
Premii Certificari
Apr 2019 - May 2019: Curs de perfectionare "Responsabil cu protectia datelor cu caracter personal"
Calificare DPO
Nov 2004 - May 2005: Curs de initiere in contabilitate
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|