Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 24.01.1989

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.02.2014

obiectiv

 

asumarea unui rol esential in functionarea si succesul unei organizati in cadrul careia diversitatea planului meu de activitati experienta si devotamentul meu sa poata fi utilizate in avantajul companiei/clientului.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Merchandising / Promoteri, Controlul calitatii, Financiar / Contabilitate, Banci, Management

Oras de lucru: Baia Mare

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2015 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: reprezentant vanzari/promoter

Responsabilitati:

-Prezentarea si promovarea produselor
- Realizeaza targetul de vanzare alocat
-Mentinerea relatiilor cu clientii existenti
- Mercantizarea produselor conform standardelor firmei

01.02.2015 - 01.03.2015

Departament: marketing

Titlu Job: agent reclama publicitara

Responsabilitati:

-Raspunderea pentru neindeplinirea sau indeplinirea neocrespunzatoare a atributiilor ce-i revin.Raspunde pentru prejudiciile create ca efect al activitatii sale.Raspunde de utilizarea si pastrearea in bune conditii a aparaturii din dotare,precum si de intretinerea acesteia in conformitate cu cartiile tehnice aferente.raspunde matreial de folosirea in bune conditii a uniformei primite pe perioada desfasurarii activitatii si are obligatia sa o predea Angajatorului la finalul activitatii in aceeasi stare in care a primit-o.Raspunde la confidentialitatea datelor la care are acces.Are o atitudine politicoasa fata de colegii cat si fata de persoanele din exteriorcu care vine in contact.

01.08.2014 - prezent

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

- asigurarea aprovizionari permanenta a rafturilor cu toate produsele CLIENTULUI existente in depozitele magazinului.
-- participare la comenzi pentru nelipsirea produselor in raft.
- anuntarea sefului de raion in cazul lipsei unor produse din stoc pentru a emite comanda
- verificarea aranjarii produselor in raft in scopul unei bune prezentari a marfii
- controlarea zilnica existenta etichetelor de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului.
- intocmeasca raportul saptamanal
- verificarea termenelor de valabilitate a produselor

01.12.2012 - 01.12.2012

Departament: vanzari

Titlu Job: casier

Responsabilitati:

- Incasarea banilor de la clienti;
- Ofera clientilor informatii, consultanta despre produse si informatii despre promotiile existente;
- Promoveaza produsele din magazin;
- Aranjeaza marfa la raft;
- Rezolva orice incidente care se ivesc in relatia cu clientii;
- Raspunde de gestiunea magazinului, atat monetar, marfa cat si mobilier si accesorii;
-- scaneaza produsele aflate pe banda ale clientului ;
- intreaba clientul in legatura cu modalitatile de plata prin care va achita produsele alese ;
- ajuta clientul in a aseza produsele incasate in pungi ;
- asigura necesarul zilnic de monede fie prin solicitarea acestora de la clienti, fie prin a-l comanda periodic de la caseria centrala ;
- trateaza clientii cu respect si amabilitate, evitand in totalitate discutiile in contradictoriu cu acestia ;

01.01.2012 - 01.08.2014

Departament: merchandising / promoteri

Titlu Job: merchandiser

Responsabilitati:

- asigurarea aprovizionari permanenta a rafturilor cu toate produsele CLIENTULUI existente in depozitele magazinului.
- anuntarea sefului de raion in cazul lipsei unor produse din stoc pentru a emite comanda
- verificarea aranjarii produselor in raft in scopul unei bune prezentari a marfii
- controlarea zilnica existenta etichetelor de pret la raft pentru fiecare produs in parte, pentru a asigura o permanenta concordanta intre pretul produsului expus spre vanzare si eticheta magazinului.
- intocmeasca raportul saptamanal

01.08.2011 - 01.11.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: promoter

Responsabilitati:

- realizarea de promotii si samplinguri ,
- promovarea diverselor produse in magazine
- abordarea clientiilor
- intocmirea rapoartelor la sfarsitul zilei

01.09.2010 - 01.09.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: hostess

Responsabilitati:

Atrage potentialii clienti pe care ii abordeaza in functie de preferintele lor
- Ofera informatii clientilor in legatura cu produsele promotionale si mecanismul campaniei in curs ( informatii dobandite in urma training-ului de specialitate)
- Prezinta rapoarte periodice legate de vanzarile produselor, problemele aparute pe parcursul desfasurarii campaniei
-- Desfasurarea de actiuni promotionale - Promovarea imaginii firmei, a ofertei si serviciilor - Prezentarea si vanzarea produselor - Acordarea de consultanta directa potentialilor clienti

01.12.2008 - 01.04.2010

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera,barman-ospatar

Responsabilitati:

- pregatirea primirii clientilor si inregistrarea lor; inregistratea consumurilor clientilor; rezolvarea reclamatiilor; completarea documentelor specifice receptiei; efectuarea operatiunilor de facturare; efectuarea legaturilor telefonice in interiorul si exteriorul hotelului; schimb valutar; urmarirea facturarii serviciilor; comunicarea cu celelalte departamente ale hotelului; pastrarea valorilor;inchiderea zilei hoteliere ; pregatirea plecarii clientului si asistarea acestuia la plecare.
-stabilirea unor relatii optime cu clientii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a tuturorproblemelor ocazionale
-raspunde pentru calitatea serviciilor de informare, rezervare si cazare oferite clientilor hotelului
-raspunde pentru rezolvarea eficienta a problemelor aparute pe parcursul desfasurarii activitatii

studii

 

Facultati:

2009 - 2012 Facultate: Stiinte Economice specializarea:Economia comertului turismului si a serviciilor,Administrarea afaceriilor la Facultatea Vasile Goldis din baia mare.
2007 - 2008 Liceu / Școală profesională: lacatus mecanic la Liceul Industrial Cavnic din cavnic.

Premii

Proiecte
Jan 2008 - Aug 2011: coordonator avon
prezentarea brosurii AVON si promovarea produselor in cercul de cunostinte, vecini, rude, prieteni, colegi de scoala sau de serviciu
* plasarea comenzilor on-line sau telefonic
* distribuirea produselor catre persoanele care au comandat
Hobby-uri
confecționare mărișoare, confecționare coliere, confecționare pahare mirii

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close