Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 15.02.1979

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:30.09.2001

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

o pozitie in management sau vazari

Salariu: 600,00 USD / luna

Beneficii: telefon mobil, masina, laptop

Tip job: Full time

Departament: Educatie / Training / Arte, Relatii clienti / Call center

Oras de lucru: Timisoara

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.12.2004 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: reprezentant vanzari

Responsabilitati:

Principala responsabilitate o constituie cresterea valorica a portofoliului de clienti large accounts prin promovarea noilor servicii de date Romtelecom si prin analiza permanenta a situatiei facturilor, incheierea de contracte de loialitate cu clientii existenti. Intra in atributiile mele vanzari de PABX-uri si identificarea de noi oportunitati din domeniul telecomunicatiilor.

26.11.2003 - 01.12.2004

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: sales representative orange shop

Responsabilitati:

Incheiere de noi contracte de voce si date, fidelizarea clientilor existenti, vanzare de telefoane si servicii de voce si date Orange, informatii despre facturi, setari de terminale pentru a asigura functionarea serviciilor Orange, preluarea telefoanelor in service.

14.01.2002 - 25.11.2003

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: asistent relatii clienti

Responsabilitati:

informatii legate de serviciile orange prin 411 - numarul de serviciu clienti
preluarea solicitarilor telefonice si transmiterea lor spre procesare departamentelor specializate
setarea prin telefon a terminalelor clientilor pentru optimizarea functionarii serviciilor Orange
tratarea nemultumirilor clientilor

Realizari:

numar de apeluri preluate zilnic, in medie: 150.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close