|
01.09.2016 - 31.10.2016 Departament: imobiliare Titlu Job: facility manager Responsabilitati: Intocmirea caietelor de sarcini privind serviciile externe pentru curatenie, intretinere tehnica si paza si PSI pentru noul proiect VERANDA MALL;
Participarea, negocierea si intocmirea contractelor pentru prestari servicii si utilitati;
O bună cunoaştere a proceselor de control al calităţii lucrarilor de instalatii electrice, sanitare, alimentare cu combustibil, a compartimentarilor cu pereti din tencuiala usoara (pereti din gips-carton), a placarilor pardoselelor cu gresie si a placarilor cu gips carton si/sau faianta a peretilor;
O buna cunoastere a proceselor de punere si mentinere in functiune a centralelor termice, a instalatiilor de climatizare, a lifturilor si scarilor rulante, a instalatiilor sanitare, a instalatiilor electrice de forta si iluminat, a grupurilor electrogeneratoare, precum si intocmirea si pastrarea documentatiilor tehnice aferente acestor instalatii;
O buna cunoastere in mentinerea, intocmirea si pastrarea "Cartii Tehnice a Cladirilor";
O buna cunoastere si administrare a cladirilor (3 niveluri ~ 50.000 mp - Bucur Obor si 5 niveluri ~ 78.000 mp – VERANDA MALL) si perimetrului adiacent atit pe timp de vara cit si de iarna;
|
|
01.07.2008 - 01.10.2014 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: director tehnic administrativ Responsabilitati: - Controlarea si indrumarea activitatii formatiilor de lucru, meseriasi din domeniul de activitate, urmarind realizarea obiectivelor propuse pe aceasta linie.
- Urmarirea executarii lucrarilor de intretinere, reparatii curente si capitale, intocmirea documentatiilor necesare; de asemenea, receptia lucrarilor la care participa nemijlocit si vizeaza documentele specifice.
- Urmarirea si realizarea, cu colaborarea persoanelor implicate, a starii de functionare in conditiuni normale si in deplina securitate a tuturor instalatiilor (electrice, apa, canalizare, PSI, gaze, telecomunicatii, de ridicat, telefonie etc.) din dotarea societatii.
- Organizarea activitatilor de reparatii, intretinere, consolidari, igienizari ale imobilelor proprietate a societatii.
- Organizarea si realizarea lucrarilor de reparatii, amenajari, modernizari in cadrul unitatilor comerciale, functie de competentele si obligatiile societatii, avand in vedere noul sistem de organizare a acestora.
- Urmarirea, controlarea si se implicarea in realizarea instructajului formatiilor de lucru, modul de respectare si aplicare a normelor de protectie a muncii, luind masurile ce se impun de asemenea, masurile pe linia PSI, exceptie facand cele ce intra in competenta C.T. P.S.I., prin persoanele desemnate in acest scop.
- Controlarea activitatii lucratorilor implicati in asigurarea starii normale de functionare a centralei termice si instalatiei de incalzire a complexului.
- Asigurarea intocmirii documentatiilor necesare in vederea casarii mijloacelor fixe si obiectelor de inventar; face propuneri in acest sens conform normativelor legale in materie si supune comisiei constituite in acest sens de catre conducatorul societatii.
- Stabilirea si elaborarea propunerilor privind asigurarea necesarului de personal, potrivit Planului de paza aprobat si a Planului de autoaparare PSI, in vederea acoperirii posturilor cuprinse si stabilite prin cele doua planuri.
- Elaborarea Planului de paza a obiectivului, impreuna cu seful pazei, asigura necesarul de amenajari, instalatii tehnice specifice de paza si alarmare, il supune avizarii de catre organele de specialitate al organelor in drept.
- Asigurarea dotarii specifice necesare activitatii de paza si PSI.
- Asigurarea cu personalul desemnat paza obiectivului, conform planului; coordoneaza si controleaza activitatea sefului formatiei, a sefilor de tura si paznicilor, raportand conducerii constatarile; ia masuri de executare a pazei conform consemnului general si al celui particular al posturilor.
- Asigurarea transportului valorilor monetare de la societate la banca si invers, impreuna cu lucratorul serviciului financiar desemnat pentru aceasta.
- Organizarea si raspunderea, in limita competentelor, a activitatii de prevenire si stingere a incendiilor in cadrul societatii, potrivit normelor.
- Efectuarea, in colaborare cu compartimentul contabilitate-revizie, de inventare periodice ale mijloacelor fixe si obiectelor de inventar administrativ-gospodaresc, operatiunile administrative ce se impun pentru respectarea dispozitiilor legale in materie.
- Propune si colaboreaza cu compartimentele de resort in clasificarea corecta a bunurilor.
- Intreprinderea de masuri pentru gospodarirea rationala a energiei electrice, combustibililor, carburantilor,rechizitelor, imprimatelor si a altor materiale cu caracter adminisrativ-gospodaresc.
- Asigurarea evidentei si urmarirea platilor in termen a chiriilor, taxelor, impozitelor, indiferent de natura si destinatia acestora.
- Asigurarea si raspunderea privind intretinerea imobilelor, curatenia si buna gospodarire a spatiilor interioare si exterioare ale acestora, prin intermediul sefilor de departament si al personalului din subordinea acestuia.
- Asigurarea conditiilorigienico-sanitare in toate spatiile aferente activitatilor specifice magazinului, propune masuri impotriva celor ce se abat de la acestea, asigura efectuarea periodica a operatiunilor de dezinsectie, dezinfectie si deratizare.
- Coordonarea, urmarirea si realizarea tuturor lucrarilor specifice, conform normelor legale in materie, a activitatilor specifice de arhiva.
- Coordonarea si realizarea, impreuna cu personalul desemnat, tuturor masurilor cuprinse in planurile de protectie a muncii.
- Asigurarea legislatiei si participarea la elaborarea planurilor anuale de protectie a muncii.
- Informarea permanenta a conducerii societatii cu toate problemele activitatilor din domeniile de care raspunde, solicitand sprijinul si masurile ce se impun pentru derularea in bune conditiuni a acestora.
- Participarea si negocierea contractelor de mentenanta si achizitii. |