Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 25.06.1974

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: 1.500,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Marketing, Altele, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Achizitii, Controlul calitatii, Management

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.07.2017 - prezent

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: referent

Responsabilitati:

verificare achizitii, verificare instalatii de alimentare cu energie electrica si apa calda/ rece si agent termic, intocmire referate de necesitate, intocmire caiete de sarcini, verificare lucrari de reparatii, intocmire masuratori etc.

01.09.2016 - 31.10.2016

Departament: imobiliare

Titlu Job: facility manager

Responsabilitati:

 Intocmirea caietelor de sarcini privind serviciile externe pentru curatenie, intretinere tehnica si paza si PSI pentru noul proiect VERANDA MALL;
 Participarea, negocierea si intocmirea contractelor pentru prestari servicii si utilitati;
 O bună cunoaştere a proceselor de control al calităţii lucrarilor de instalatii electrice, sanitare, alimentare cu combustibil, a compartimentarilor cu pereti din tencuiala usoara (pereti din gips-carton), a placarilor pardoselelor cu gresie si a placarilor cu gips carton si/sau faianta a peretilor;
 O buna cunoastere a proceselor de punere si mentinere in functiune a centralelor termice, a instalatiilor de climatizare, a lifturilor si scarilor rulante, a instalatiilor sanitare, a instalatiilor electrice de forta si iluminat, a grupurilor electrogeneratoare, precum si intocmirea si pastrarea documentatiilor tehnice aferente acestor instalatii;
 O buna cunoastere in mentinerea, intocmirea si pastrarea "Cartii Tehnice a Cladirilor";
 O buna cunoastere si administrare a cladirilor (3 niveluri ~ 50.000 mp - Bucur Obor si 5 niveluri ~ 78.000 mp – VERANDA MALL) si perimetrului adiacent atit pe timp de vara cit si de iarna;

01.03.2016 - 30.09.2016

Departament: imobiliare

Titlu Job: sef serviciu administrativ

Responsabilitati:

S.C. PROFESSIONAL IMO PARTNERS este dezvoltatorul proiectului Veranda Mall, primul mall de proximitate din Bucuresti.

01.12.2015 - 31.03.2016

Departament: paza si protectie / militar

Titlu Job: inspector de securitate

01.07.2008 - 01.10.2014

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: director tehnic administrativ

Responsabilitati:

- Controlarea si indrumarea activitatii formatiilor de lucru, meseriasi din domeniul de activitate, urmarind realizarea obiectivelor propuse pe aceasta linie.
- Urmarirea executarii lucrarilor de intretinere, reparatii curente si capitale, intocmirea documentatiilor necesare; de asemenea, receptia lucrarilor la care participa nemijlocit si vizeaza documentele specifice.
- Urmarirea si realizarea, cu colaborarea persoanelor implicate, a starii de functionare in conditiuni normale si in deplina securitate a tuturor instalatiilor (electrice, apa, canalizare, PSI, gaze, telecomunicatii, de ridicat, telefonie etc.) din dotarea societatii.
- Organizarea activitatilor de reparatii, intretinere, consolidari, igienizari ale imobilelor proprietate a societatii.
- Organizarea si realizarea lucrarilor de reparatii, amenajari, modernizari in cadrul unitatilor comerciale, functie de competentele si obligatiile societatii, avand in vedere noul sistem de organizare a acestora.
- Urmarirea, controlarea si se implicarea in realizarea instructajului formatiilor de lucru, modul de respectare si aplicare a normelor de protectie a muncii, luind masurile ce se impun de asemenea, masurile pe linia PSI, exceptie facand cele ce intra in competenta C.T. P.S.I., prin persoanele desemnate in acest scop.
- Controlarea activitatii lucratorilor implicati in asigurarea starii normale de functionare a centralei termice si instalatiei de incalzire a complexului.
- Asigurarea intocmirii documentatiilor necesare in vederea casarii mijloacelor fixe si obiectelor de inventar; face propuneri in acest sens conform normativelor legale in materie si supune comisiei constituite in acest sens de catre conducatorul societatii.
- Stabilirea si elaborarea propunerilor privind asigurarea necesarului de personal, potrivit Planului de paza aprobat si a Planului de autoaparare PSI, in vederea acoperirii posturilor cuprinse si stabilite prin cele doua planuri.
- Elaborarea Planului de paza a obiectivului, impreuna cu seful pazei, asigura necesarul de amenajari, instalatii tehnice specifice de paza si alarmare, il supune avizarii de catre organele de specialitate al organelor in drept.
- Asigurarea dotarii specifice necesare activitatii de paza si PSI.
- Asigurarea cu personalul desemnat paza obiectivului, conform planului; coordoneaza si controleaza activitatea sefului formatiei, a sefilor de tura si paznicilor, raportand conducerii constatarile; ia masuri de executare a pazei conform consemnului general si al celui particular al posturilor.
- Asigurarea transportului valorilor monetare de la societate la banca si invers, impreuna cu lucratorul serviciului financiar desemnat pentru aceasta.
- Organizarea si raspunderea, in limita competentelor, a activitatii de prevenire si stingere a incendiilor in cadrul societatii, potrivit normelor.
- Efectuarea, in colaborare cu compartimentul contabilitate-revizie, de inventare periodice ale mijloacelor fixe si obiectelor de inventar administrativ-gospodaresc, operatiunile administrative ce se impun pentru respectarea dispozitiilor legale in materie.
- Propune si colaboreaza cu compartimentele de resort in clasificarea corecta a bunurilor.
- Intreprinderea de masuri pentru gospodarirea rationala a energiei electrice, combustibililor, carburantilor,rechizitelor, imprimatelor si a altor materiale cu caracter adminisrativ-gospodaresc.
- Asigurarea evidentei si urmarirea platilor in termen a chiriilor, taxelor, impozitelor, indiferent de natura si destinatia acestora.
- Asigurarea si raspunderea privind intretinerea imobilelor, curatenia si buna gospodarire a spatiilor interioare si exterioare ale acestora, prin intermediul sefilor de departament si al personalului din subordinea acestuia.
- Asigurarea conditiilorigienico-sanitare in toate spatiile aferente activitatilor specifice magazinului, propune masuri impotriva celor ce se abat de la acestea, asigura efectuarea periodica a operatiunilor de dezinsectie, dezinfectie si deratizare.
- Coordonarea, urmarirea si realizarea tuturor lucrarilor specifice, conform normelor legale in materie, a activitatilor specifice de arhiva.
- Coordonarea si realizarea, impreuna cu personalul desemnat, tuturor masurilor cuprinse in planurile de protectie a muncii.
- Asigurarea legislatiei si participarea la elaborarea planurilor anuale de protectie a muncii.
- Informarea permanenta a conducerii societatii cu toate problemele activitatilor din domeniile de care raspunde, solicitand sprijinul si masurile ce se impun pentru derularea in bune conditiuni a acestora.
- Participarea si negocierea contractelor de mentenanta si achizitii.

studii

 

Facultati:

1994 - 1999 Facultate: Relatii Economice Internationale la Academia e Studii Economice - Bucuresti din Bucuresti.

Premii

Certificari
Jul 2015 - Oct 2015: Administrator imobile
Absolvit curs administrator imobile la "Vellas Habitat" si autorizat de Primaria Sectorului 2
Feb 2015 - Feb 2015: Inspector SSM
Specialist SSM - curs finalizat in data de 10.06.2015
Nov 2014 - Nov 2014: S.C. BGS SECURITY TRAINING S.R.L.
Manager de Securitate
Aug 2008 - Sep 2008: S.C. MULTIPROTCONS S.R.L.
Cadru Tehnic cu atributii in domeniul prevenirii si stingerii incendiilor
Sep 2004 - Jul 2005: Academia de Politie "Alexandru Ioan Cuza" - Bucuresti
Studii Postuniversitare de Specializare Relatii Internationale



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close