Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 15.10.1988

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste satisfactia clientilor companiei si reputatia firmei.

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2014 - 01.01.2015

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

Receptionerul asigura de obicei activitatile de la receptie, adica locul unde oaspetii au primul contact cu hotelul sau cu orice alta institutie care ofera servicii de cazare.

ATRIBUTIILE POSTULUI
- sa repartizeze camerele in functie de cerintele si solicitarile clientilor

- sa ii intampine pe oaspeti

- sa dea sfaturi si sa informeze oaspetii, inclusiv sa poarte conversatie in limbi straine

- sa se ocupe de plangerile si solicitarile oaspetilor

- sa indeplineasca anumite servicii speciale, cum sunt apeluri telefonice pentru trezirea oaspetilor, transmiterea de mesaje etc.

- sa tina inregistrarile si sa faca munca specifica de birou

- sa organizeze folosirea eficienta a spatiilor din hotel

- sa contacteze bancile, birourile de schimb valutar

- sa accepte moneda straina si carduri de credit.

01.08.2014 - 01.09.2014

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

- asigura pastrarea registrului unic de intrari / iesiri al organizatiei;
- asigura activitatea de telefonie centrala a organizatiei;
- asigura activitatea de informatii generale pentru public;
- intocmeste planul fondului necesar protocolului;
- stabileste necesarul de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare (papetarie, protocol) ;
- pastreaza confidentialitatea tuturor informatiilor referitoare la organizatie;
- duce la indeplinire orice sarcina trasata de superiorul direct sau directorul general;
- raspunde de preluarea corespondentei sosita pe adresa firmei (plicuri, faxuri, oferte etc);
- raspunde de buna circulatie a corespondentei (corespondenta este inmanata numai destinatarului, iar, in cazul in care nu este precizat un destinatar, se inmaneaza sefului direct;
- asigura si raspunde de expedierea in bune conditii a tuturor faxurilor si scrisorilor;
- tine o evidenta a tuturor numerelor de telefon, fax, precum si a adreselor care ii sunt aduse la cunostinta in diferite moduri;
- asigura informarea asupra oricarui numar de telefon cerut de catre angajatii firmei (chiar prin apelarea serviciului de informatii;
- preia toate apelurile telefonice si le directioneaza in functie de cererea interlocutorului, afland identitatea acestuia pe care trebuie sa o comunice;
- tine evidenta solicitarilor directe si a apelurilor telefonice in absenta persoanelor cautate si asigura operativ informarea acestora;
- primeste persoanele din afara si le indruma spre departamentele competente sau sala de intalniri;
indeplineste activitatile de protocol;
- furnizeaza cu amabilitate informatiile solicitate;
- raspunde de redactarea de adeverinte, cereri diverse, delegatii respectand formatele utilizate in firma;
- intocmeste situatii sau documente la cererea superiorului direct;
- raspunde de inregistrarea documentelor redactate si de evidenta lor;
- raspunde de transmiterea cererilor de abonamente la reviste si ziare; urmareste si verifica primirea lor;
- asigura arhivarea in ordine a documentelor care ii sunt inmanate, a faxurilor trimise si primite;
- face copii XEROX pentru documentele care ii sunt inmanate.

01.08.2013 - 01.05.2014

Departament: vanzari

Titlu Job: coordonator

Responsabilitati:

identifica oportunitati de business si construieste relatii de parteneriat;
- mentine, creste si dezvolta relatii cu clientii actuali si potentiali;
- atrage clienti noi si identifica clienti potentiali;
- urmareste atingerea obiectivelor de vanzare pe zona atribuita;
- negocieaza conditiile contractuale;
- colecteaza eficient debitele;
- realizeaza raportari obisnuite si speciale;
-monitorizeaza si furnizeaza date despre concurenta;
-colaboreaza direct cu toate departamentele companiei pentru a asigura servicii eficiente
clientilor.

01.04.2010 - 01.07.2013

Departament: vanzari

Titlu Job: visual merchandiser

Responsabilitati:

Pozitia de Visual Merchandiser mi-a oferit posibilitatea de a combina flerul artistic si creativitatea, in scopul maximizarii spatiului din magazin, in timp ce, in mod eficient trebuia sa capturez privirile clientilor.Obiectivele primordiale erau:
1)Creearea si intretinerea unei imagini pentru magazin care sa rezoneze cu cerintele clientilor;
2)Majorarea traficului de clienti;
3)Creearea unui ghid de navigare vizuala pentru clienti prin plasarea adecvata a marfii si a tinutelor;
4)acordarea unei atentii sporite in ceea ce priveste aspectul magazinului pentru a mari vanzarile.
De asemenea ,pentru eficientizarea muncii, ma inspiram din influentele existente in lumea modei, folosind idei din tendinte actuale, promotii si factori sezonieri.
Fiind responsabil direct de vanzari prin atributiile postului, acordam o atentie sporita departamentului de vanzari pentru a asigura coerenta cu imaginea brandului si depasirea targetului de vanzari.

01.01.2009 - 01.04.2010

Departament: vanzari

Titlu Job: gestionar

Responsabilitati:

Reprezinta firma in probleme de gestiune fizica a stocului si este in legatura directa cu clientii in probleme legate de livrari.

studii

 

Facultati:

2009 - 2013 Facultate / Colegiu: DREPT SI ADMINISTRATIE PUBLICA / ADMINISTRATIE PUBLICA la SPIRU HARET din CONSTANTA.
2003 - 2007 Liceu: VETERINARA la GRUP SCOLAR AGRICOL PALAS din CONSTANTA.

Premii

Certificari
Jun 2003 - Jul 2007: TEHNICIAN VETERINAR
Titularul postului acorda asistenta medicului in specialitatea medicina veterinara si acorda asistenta medicala de urgenta in limitele competentelor profesionale ce ii revin.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close