Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.04.1986

obiectiv

 

Doresc sa ma dezvolt profesional,dar si ca om intr-o companie multinationala.

Salariu: 500,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Merchandising / Promoteri

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

08.09.2008 - prezent

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

intampinarea musafirilor, preluarea apelurilor telefonice,primirea, inregistrarea si distribuirea corespondentei,oraganizarea si mentinerea agendei cu salile de sedinta,activitati administrative( comenzi de rechizite pentru toate departamentele,de consumabile etc).

29.05.2007 - 05.09.2008

Departament: turism / hotel staff

Titlu Job: receptionera

Responsabilitati:

Postul meu de receptionera presupunea ca eu sa am atentia distributiva,sa vin in preintampinarea problemelor clientilor, sa fiu zambitoare,optimista si sa rezolv problemele intr-un timp util.Clientul trebuie sa aiba o sedere cat mai placuta,de aceea inca de la ceck in acesta trebuie sa se simta bine venit,pentru aceasta eu ca si receptionera trebuia sa ii ofer toate informatiile pe care le cerea si sa il asigur ca serviciile noastre ii sunt la dispozitie ori de cate ori are nevoie. Pentru ca la sfarsitul sederii sale, dupa ce a facut ceck out,clientul sa aiba un feed back pozitiv si sa isi doreasca sa se intoarca in hotelul nostru.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

spaniolă(incepator,avansat,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close