Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.12.1976

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:14.12.2010

obiectiv

 

In cariera mea doresc sa ma perfectionez, sa utilizez cunostintele acumulate pana acum atat in activitatea de interpretari legislative, in dezvoltare si implementare software cat si in activitatea de exploatare a aplicatiilor. Sunt dispusa sa invat orice limbaj de programare.

Salariu: nespecificat

Tip job: Part time, Full time, Proiect / Sezonier

Departament: Resurse umane / Psihologie, Educatie / Training / Arte, Telecomunicatii, IT Software, IT Hardware, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti, Pitesti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.03.2013 - 31.12.2014

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: expert formator

Responsabilitati:

Membru in echipa proiectului de formare profesionala de perfectionare "Mediator Scolar" din Topoloveni si Campulung , jud Arges. In cadrul proiectului am sustinut modulul "Utilizare PC".

01.09.2009 - prezent

Departament: it software

Titlu Job: programator

Responsabilitati:

Asigur buna functionare a tuturor aplicatiilor, atit cele achizitionate de la alte firme cit si cele dezvoltate cu forte proprii, actualizarea aplicatiilor dezvoltate intern pentru a fi in concordanta cu legislatia in vigoare.
Administrarea bazei de date Oracle, backup si realizare baza de test pe un alt server pentru testarea noilor module, realizarea de rapoarte in Oracle Reports 6.0 , altele decit cele achizitionate de la Siveco, interogari SQL si PL-SQL pentru detectarea eventualelor probleme si rezolvarea acestora, realizare scripturi pl-sql pentru corectarea eventualelor erori aparute in tabelele bazei Oracle.
Realizare backup zilnic al bazei de date Oracle si backup lunar pentru aplicatiile dezvoltate intern (salarii, ajutoare incalzire, calcul suprafete echivalente termic) si arhivarea atat pe servere de backup cat si pe dvd-uri.
1. completarea aplicatiei de salarii cu un modul corespunzator astfel incit sa genereze declaratia 112 in format xml pentru cei 470 de salariati. Realizarea lunara a declaratiei 112, verificarea acesteia cu integratorul Java si depunerea pe site-ul Ministerului Finantelor impreuna cu celelate declaratii financiar-contabile.
2. in conformitate cu decizia interna de reducere a timpului de lucru de la 5 la 4 zile pe saptamana sau suspendarea contractului de munca pentru perioade de minim 30 de zile cu plata drepturilor salariale aferente, s-a procedat la completarea aplicatiei de salarii astfel incat sa existe in pontaje rubrica pentru zile suspendate, sa se calculeze corect valorile salariilor si in fluturasi sa fie explicite sumele pe categorii de drepturi salariale. calulul corespunzator a zilelor de concediu de odihna aferent fiecarui salariat functie de numarul de zile de suspendare din fiecare an.
3. realizarea de raportari statistice pentru biroul personal si salarizare si incarcarea pe site-ul Institutului National de Statistica.
4. adaptarea aplicatiei de salarii asftel incat sa genereze declaratia 205 (declaratie care inlocuieste fisele fiscale).
5. realizarea de module Microsoft Access pentru generare legitimatii, contracte individuale de munca si acte aditionale, pre-completate cu informatiile din baza de date aferente fiecarui salariat.
6. realizarea unei aplicatii de calcul a consumurilor de energie termica pornind de la indescii contorilor, realizarea unei aplicatii care sa tina evidenta ajutoarelor de incalzire aferente fiecarui locatar, realizarea unei aplicatii de calcul suprafete echivalente termic ale locatarilor orasului, realizarea unei aplcatii pentru registratura, inregistrarea documentelor.Toate aceste aplicatii sunt dezvoltate folosind Visual Fox 9.
7. simulare de calcul salarial la inceputul fiecarui an pentru realizarea bugetului companiei.
8. completarea aplicatiei de salarii cu modul de generare a fisierelor pentru banci in formatul specificat de fiecare banca in parte.
9. Realizarea de site-uri interne cu informatii de interes pentru salariatii societatii.
Colaborarea cu alte firme in vederea realizarii si administrarii de site-uri, magazine virtuale.

01.03.2004 - 30.09.2009

Departament: it software

Titlu Job: sef birou informatica

Responsabilitati:

1. Conducerea departamentului IT din S.C. Termoficare 2000, avind o echipa de 4 subalterni.
2. Analiza, proiectarea si dezvoltarea de aplicatii software, stabilirea drepturilor de acces ale utilizatorilor in baza de date centrala.
2. Administrator al Bazei de date Oracle 9i.
3. Sef de Proiect si responsabil pentru buna functionare a tuturor aplicatiilor, a retelei de calculatoare,transmisii de date.
4.Imbunatatirea si intretinerea aplicatiilor Fox Pro si Visual Fox 6.0 pentru gestiunea Mijloacelor fixe, Obiectelor de inventar, Salarii, Tichete de masa, Stocuri, Evidenta personalului, evidenta financiar-contabila , Facturare, Subventii si modificarea conform legislatiei in vigoare.
5. Realizarea aplicatiei de gestiune subventie energie termica, de la analiza la proiectare, dezvoltare si implementare. Aplicatia e realizata in Visual Fox Pro 9.
6. Realizarea cu succes a denominarii pe aplicatiile facturare, incasare, mijloace fixe, salarii.
7. Implementarea cu succes a unei noi aplicatii de facturare si incasare pe platforma Oracle 9i si conducerea echipei de implementare-testare la Termoficare 2000, colaborind cu Siveco Romania in vederea eventualelor modificari. Realizarea de forme, scripturi, rapoarte, triggeri, importuri de date din baza Fox in baza Oracle9i sub supravegherea firmei Siveco Romania.
8. Conduc o echipa de 4 oameni si administrez o retea de calculatoare de 120 statii de lucru raspindite in 4 sedii, cu legaturi in retea prin echipamente Wireless.

01.09.2002 - 01.03.2004

Departament: it software

Titlu Job: adjunct al sefului departamentului it si analist programator

Responsabilitati:

1.Analiza, proiectarea si dezvoltarea de aplicatii software, stabilirea drepturilor de acces ale utilizatorilor in baza de date centrala.
2. Administrator al Bazei de date Oracle 8.05
3. Dezvoltarea de aplicatii Developer 2000 (sub supravegherea firmei Siveco Romania)
4. Interogarea bazei de date folosind SQL, Realizarea de scripturi folosind SQL si PL/SQL
5.Imbunatatirea si intretinerea aplicatiilor Fox Pro si Visual Fox 6.0 pentru gestiunea Mijloacelor fixe, Obiectelor de inventar, Salarii, Stocuri, Evidenta personalului, Facturare, evidenta financiar-contabila si modificarea conform legislatiei in vigoare.
6. Sef de Proiect si responsabil pentru buna functionare a aplicatiilor de gestiune financiar - contabila si salarii.

15.02.2000 - 01.09.2002

Departament: it software

Titlu Job: analist programator

Responsabilitati:

- Utilizarea, instalarea si administrarea aplicatiilor pentru gestiune finaciar contabila (aplicatii realizate in Access 2000, Visual Fox Pro 6.0, Fox Pro 6.0)
- Realizarea de aplicatii pentru gestiunea personalului, salarii,gestiune financiar contabila
- Cunoasterea bazei de date Oracle
– Testarea aplicatiilor
- Colaborare cu firma Siveco Romania - Bucuresti pentru buna functionare a aplicatiilor Oracle si administrarea bazei de date Oracle 8

01.09.1999 - 15.02.2000

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: profesor informatica

Responsabilitati:

Formarea elevilor in domeniul informaticii, deschiderea orizonturilor de cunoastere spre acest domeniu al calculatoarelor

studii

 

Facultati:

2003 - 2005 Masterat: Master Managementul Institutiilor de Servicii Publice la Academia de Studii Economice Bucuresti Catedra de Comert Turism Servicii din Bucuresti.
1999 - 2001 Masterat: Master Matematica Aplicata la Universitatea din Pitesti Facultatea Matematica si Informatica din Pitesti.
1995 - 1999 Facultate / Colegiu: Facultatea Matematica si Informatica la Universitatea din Pitesti Facultatea Matematica si Informatica din Pitesti.
1991 - 1995 Liceu: Informatica la Colegiul Liceal Alexandru Odobescu din Pitesti. Atestat analist programator ajutor

Premii

Traininguri
Feb 2013 - Feb 2013: Certificat de absolvire a cursului Formator de formatori
Descriere
Jan 2006 - Jun 2006: Siveco Romania
Administrarea si Utilizarea Sistemului Informatic pentru conducere si gestiune economica COFINOR si COFINOR ANALYZER
Sep 2005 - Nov 2005: Administrare Baza de date Oracle 9i
Siveco Romania - Curs Administrare baza de date Oracle 9i
Apr 2004 - Apr 2016: Oracle 9i Reports - Build Internet Reports
Atestat Oracle Corporation
May 2000 - May 2000: Introducere in RDBMS Oracle, SQL si PL/SQL, Developer 2000 (Forms 6.0, Reports 6.0)
IT30 Introducere in RDBMS Oracle, SQL si PL/SQL, Developer 2000 (Forms 6.0, Reports 6.0) - Sucursala de Formare si Perfectionare Transelectrica S.A.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close