Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.09.1973

obiectiv

 

Agent operativ în sectorul siguranţa deţinerii şi regim penitenciar

Salariu: 400,00 USD / luna

Beneficii: Diverse facilitati

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Transport / Distributie, Petrol / Gaze, Saloane / Clinici frumusete, Confectii / Design vestimentar, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Giurgiu

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2013 - prezent

Departament: functii publice

Titlu Job: politist local

Responsabilitati:

- acţionează pentru respectarea normelor legale privind desfăşurarea comerţului stradal şi a activităţilor comerciale, respectiv a condiţiilor şi a locurilor stabilite de autorităţile administraţiei publice locale;
- verifică legalitatea activităţilor de comercializare a produselor desfăşurate de operatori economici, persoane fizice şi juridice autorizate şi producători particulari în pieţele agroalimentare, târguri şi oboare, precum şi respectarea prevederilor legale de către administratorii pieţelor agroalimentare;
- verifică existenţa la locul de desfăşurare a activităţii comerciale a autorizaţiilor, a aprobărilor, a documentelor de provenienţă a mărfii, a buletinelor de verificare metrologică pentru cântare, a avizelor şi a altor documente stabilite prin legi sau acte administrative ale autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale;
- verifică respectarea normelor legale privind comercializarea obiectelor cu caracter religios;
- verifică respectarea normelor legale privind locurile de comercializare a produselor din tutun şi a băuturilor alcoolice;
- verifică respectarea prevederilor legale privind orarul de aprovizionare şi funcţionare al operatorilor economici;
- identifică mărfurile şi produsele abandonate pe domeniul public sau privat al unităţii administrativ-teritoriale sau pe spaţii aflate în administrarea autorităţilor administraţiei publice locale ori a altor servicii/instituţii de interes local şi aplică procedurile legale de ridicare a acestora;
- verifică respectarea regulilor şi normelor de comerţ şi prestări de servicii stabilite prin acte normative în competenţa autorităţilor administraţiei publice locale;
- cooperează şi acordă sprijin autorităţilor de control sanitar, de mediu şi de protecţie a consumatorilor în exercitarea atribuţiilor de serviciu specifice domeniului de activitate al acestora;
- verifică respectarea obligaţiilor ce revin operatorilor economici cu privire la afişarea preţurilor, a produselor comercializate şi a serviciilor şi sesizează autorităţile competente în cazul în care identifică nereguli;
- verifică şi soluţionează, în condiţiile legii, petiţiile primite în legătură cu actele şi faptele de comerţ desfăşurate în locuri publice cu încălcarea normelor legale;
- constată şi sancţionează contravenţional, în temeiul actelor normative pentru care există abilitare, faptele de comerţ săvârşite fără respectarea prevederilor legale, dispunând după caz, măsuri complementare;

01.04.2006 - 31.10.2013

Departament: functii publice

Titlu Job: secretariat

Responsabilitati:

Responsabilitati:
• primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
• ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
• inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducre, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei;
• pastrarea stampilelor;
• pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul organizatiei;
• pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii;
• primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
• asigurarea legaturilore telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
• primirea si transmiterea notelor telefonice;
• tehnoredactare de documente.

01.10.1992 - 30.04.2006

Departament: altele

Titlu Job: gestionar, casier

Responsabilitati:

- Identificarea nevoilor clienţilor, vanzare, consiliere, recomandarea serviciilor şi produselor
- Promovarea produselor şi serviciilor
- Stabilirea şi menţinerea bunei relaţii cu clienţii;

studii

 

Facultati:

2008 - 2011 Facultate: Administratie Publica la Facultatea de Stiinte Juridice si Administrative Brasov din Giurgiu.
1988 - 1992 Liceu / Școală profesională: Chimie Organica la Liceul Industrial nr. 3 din Giurgiu.

Premii

Certificari
Jun 2006 - Aug 2006: S.C. INFO GRUP S.R.L.
Operator introducere, validare si prelucrare date -M1



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close