 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 10.09.1973
|
|
obiectiv | |
|
Agent operativ în sectorul siguranţa deţinerii şi regim penitenciar
Salariu: 400,00 USD / luna Beneficii: Diverse facilitati Tip job: Full time Departament: Vanzari, Office / Back-office / Secretariat, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat, Transport / Distributie, Petrol / Gaze, Saloane / Clinici frumusete, Confectii / Design vestimentar, Alimentatie / HoReCa Oras de lucru: Giurgiu Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.10.2013 - prezent Departament: functii publice Titlu Job: politist local Responsabilitati: - acţionează pentru respectarea normelor legale privind desfăşurarea comerţului stradal şi a activităţilor comerciale, respectiv a condiţiilor şi a locurilor stabilite de autorităţile administraţiei publice locale;
- verifică legalitatea activităţilor de comercializare a produselor desfăşurate de operatori economici, persoane fizice şi juridice autorizate şi producători particulari în pieţele agroalimentare, târguri şi oboare, precum şi respectarea prevederilor legale de către administratorii pieţelor agroalimentare;
- verifică existenţa la locul de desfăşurare a activităţii comerciale a autorizaţiilor, a aprobărilor, a documentelor de provenienţă a mărfii, a buletinelor de verificare metrologică pentru cântare, a avizelor şi a altor documente stabilite prin legi sau acte administrative ale autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale;
- verifică respectarea normelor legale privind comercializarea obiectelor cu caracter religios;
- verifică respectarea normelor legale privind locurile de comercializare a produselor din tutun şi a băuturilor alcoolice;
- verifică respectarea prevederilor legale privind orarul de aprovizionare şi funcţionare al operatorilor economici;
- identifică mărfurile şi produsele abandonate pe domeniul public sau privat al unităţii administrativ-teritoriale sau pe spaţii aflate în administrarea autorităţilor administraţiei publice locale ori a altor servicii/instituţii de interes local şi aplică procedurile legale de ridicare a acestora;
- verifică respectarea regulilor şi normelor de comerţ şi prestări de servicii stabilite prin acte normative în competenţa autorităţilor administraţiei publice locale;
- cooperează şi acordă sprijin autorităţilor de control sanitar, de mediu şi de protecţie a consumatorilor în exercitarea atribuţiilor de serviciu specifice domeniului de activitate al acestora;
- verifică respectarea obligaţiilor ce revin operatorilor economici cu privire la afişarea preţurilor, a produselor comercializate şi a serviciilor şi sesizează autorităţile competente în cazul în care identifică nereguli;
- verifică şi soluţionează, în condiţiile legii, petiţiile primite în legătură cu actele şi faptele de comerţ desfăşurate în locuri publice cu încălcarea normelor legale;
- constată şi sancţionează contravenţional, în temeiul actelor normative pentru care există abilitare, faptele de comerţ săvârşite fără respectarea prevederilor legale, dispunând după caz, măsuri complementare; |
|
01.04.2006 - 31.10.2013 Departament: functii publice Titlu Job: secretariat Responsabilitati: Responsabilitati:
• primirea, inregistrarea si repartizarea corespondentei in interiorul organizatiei;
• ridicarea si expedierea corespondentei la destinatari;
• inregistrarea hotararilor si deciziilor luate de conducre, aplicarea stampilei si repartizarea acestora la compartimentele firmei;
• pastrarea stampilelor;
• pastrarea si operarea in registrul cu evidenta delegatiilor din cadrul organizatiei;
• pastrarea si operarea in registrul cu evidenta dispozitiilor conducerii;
• primirea persoanelor care doresc sa ia legatura cu conducerea, asigurarea de protocol;
• asigurarea legaturilore telefonice in interiorul si exteriorul organizatiei;
• primirea si transmiterea notelor telefonice;
• tehnoredactare de documente. |
|
01.10.1992 - 30.04.2006 Departament: altele Titlu Job: gestionar, casier Responsabilitati: - Identificarea nevoilor clienţilor, vanzare, consiliere, recomandarea serviciilor şi produselor
- Promovarea produselor şi serviciilor
- Stabilirea şi menţinerea bunei relaţii cu clienţii; |
| studii | |
|
Facultati: 2008 - 2011 Facultate: Administratie Publica la Facultatea de Stiinte Juridice si Administrative Brasov din Giurgiu.
1988 - 1992 Liceu / Școală profesională: Chimie Organica la Liceul Industrial nr. 3 din Giurgiu.
Premii Certificari
Jun 2006 - Aug 2006: S.C. INFO GRUP S.R.L.
Operator introducere, validare si prelucrare date -M1
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|