Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 19.01.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

Salariu: nespecificat

Departament: Relatii publice, Altele, Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Relatii clienti / Call center, Protectia mediului, Service / Reparatii

Oras de lucru: Suceava

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.11.2019 - 31.03.2020

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: pizzer

01.11.2018 - 31.08.2019

Departament: it software

Titlu Job: customer service advisor \ it service desk

Responsabilitati:

Customer Service Advisor Capgemini, Suceava (Romania) My current position of Customer Service Advisor involves being the first line of contact for the client when he might be dealing with IT related issues and managing the interactions to meet the Service Level Agreement. I am responsible for dealing with a wide range of applications and Operating System issues and managing them in an effective and timely manner. The main responsibilities include the following; - Providing IT technical support for clients as the first point of contact; - Managing client communication by handling calls, virtual assistant chats and e-mails; - Keeping records of customer interactions by logging tickets into the system; - Apply business and technical knowledge to meet resolution targets; - Sustaining a high level of customer service in accordance with the service management principles; - Assisting new joiners with more difficult technical tasks that they may be facing during their interactions with the client; - Active directory management, managing users accounts, password resets, adding users to security groups; - Laptop/desktop performance issues troubleshooting; - Virtual Private Connection (VPN) troubleshooting; - Citrix XenDesktop, Virtual Desktop Infrastructure (VDI) and VMWare connection troubleshooting; - Windows Operating System troubleshooting, including 7, 8 and 10 editions; - Basic printer troubleshooting; - Basic network troubleshooting; - Good knowledge and troubleshooting skills of the Microsoft office suite - Management of shared drives - Passing more complex issues to different support groups.

01.05.2018 - 31.10.2018

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: operator back office

01.03.2018 - 31.05.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari part time

01.02.2017 - 28.02.2018

Departament: vanzari

Titlu Job: agent vanzari

studii

 

Facultati:

2014 - 2017 Facultate: Geografia Mediului la USV - FIG din Suceava.
2010 - 2014 Liceu / Școală profesională: Stiinte sociale la Colegiul National "Mihai Eminescu" din Suceava.

Premii

Hobby-uri
Sportul, Muzica



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close