 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 24.03.1958 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:31.05.2006
|
|
obiectiv | |
|
Sunt pensionara (anticipat) si doresc sa gasesc un serviciu 1/2 de norma pentru a-mi completa situatia financiara. Prefer sa ma ocup de copiii mici intre 1-5 ani, pentru ca am mai ingrijit prescolari.
Vorbesc fluent limba maghiara si engleza!
Zona de preferinta: Calea Sagului, P-ta Doina,Zona Soarelui, Zona Chiriac, Bul. Rebreanu, str.Hebe, Bul. C Brancoveanu, Str.Gh.Ranetti, Str.Eneas,Str,Glad.
Salariu: 700,00 USD / luna Beneficii: Tichete de masa, maşină de servici (pentru deplasări in localitate sau in ţară)program normal(8 ore), sau flexibil, pe cat posibil să nu se lucreze sambăta! Tip job: Part time Departament: Office / Back-office / Secretariat, Altele, Traduceri Oras de lucru: Timisoara Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.04.2015 - prezent Departament: altele Titlu Job: pensionara |
|
01.04.2011 - 31.03.2015 Departament: telecomunicatii Titlu Job: pers.introducere si prelucrare date Responsabilitati: Aprovizionare piese retea IT, contabilitate primara, gestiune |
|
01.11.2008 - 05.11.2009 Departament: ong / voluntariat Titlu Job: contabil Responsabilitati: Registre de casa, plati/incasari catre furnizori, plati/incasari persoane fizice, situatii contabile aferente, declaratii etc. Realizari: Depunerea situatiilor la timp, colaborare buna cu echipa si conducerea.Aprecierea activitatii prin diferite stimulente. |
|
12.04.2006 - 01.08.2008 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretariat, contabilitate, managment Responsabilitati: Am desfasurat activitati de secretariat, relatii cu clientii, prospectare piata in vederea asimilarii de noi clienti, intocmirea unei baze de date cu toti colaboratorii si clientii, situatii cu ofertele de pret trimise sau in curs de finalizare, traducerea tuturor ofertelor de pret si manualelor tehnice, din maghiara in romaneste, evidenta primara al actelor de contabilitate, activitati bancare, incasari/plati, etc. Realizari: 1.Am adus mai multi clienti importanti care au creat profituri considerabile, unul dintre ei chiar beneficii foarte mari (500000-800000 euro)firmei din Ungaria.
2.Prin traducerile care le-am facut, am realizat o economie extrem de mare pentru firma! |
|
20.03.2001 - 15.05.2006 Departament: constructii / instalatii Titlu Job: gestionar, casier Responsabilitati: Recepţie marfă, verificarea stocurilor limită, comenzi la furnizori, relaţii cu furnizorii, asimilare de noi clienţi, situaţii zilnice de casă şi bancare, vanzare efectivă. Realizari: Asimilarea de noi clienţi care au făcut cumpărături semnificative, din magazin, crescand vanzările cu peste 15 % intr-o perioadă in care vanzările stagnează(sezonul de iarnă!) |
|
01.06.1991 - 17.04.2000 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil, casier, administrator Responsabilitati: Liceul a fost centru bugetar (6 scoli arondate) intra in atributiile mele, centralizarea statelor de plata, concediilor medicale, concediile de odihna sau de studii, am asigurat plata salariilor si celorlalte indemnizatii, am ridicat de la banca suma necesara conform centralizatorului intocmit de mine si aprobat de contabilul sef.Urmand ca sa fac plata conform statelor de plata. Am facut la fiecare sfarsit de luna balanta de verificare, impreuna cu contabilul sef. Am intocmit OP-urile pentru utilitati sau alte plati efectuate de catre institutiile arondate. Am calculat concediile de odihna si medicale, conform prezentei am intocmit statele de plata. Am tinut evidenta contabila primara pentru liceul maghiar. Realizari: Atat directorul cat si profesorii au fost deosebit de multumiti de activitatea mea, de promtitudinea si profesionalismul de care am dat dovada, si cu toate ca salariul a fost destul de mic, am facut totul cu multa daruire astfel, am avut ocazia sa particip la mai multe activitati cu copii (unde a fost invitat si copilul meu). Pentru mine aceste activitati extra scolare m-au facut sa ma atases de multi copii care si in ziua de azi (mai mult de 10 ani) ma saluta cu multa amabilitate si cu zambetul pe buze.
Cred ca aceste ultime randuri spun tot! |
|
15.09.1978 - 01.06.1991 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: contabil Responsabilitati: Evidenta si calculul salariilor, concediilor medicale si de odihna, retineri pe statul de plata, situatii salariale pt banca, incasari si plati bancare, intocmire chitante, adeverinte, facturi, evidenta contabila la conturile de furnizori si clienti, precum si la debitori si creditori. Realizari: Plata la timp al salariilor si celorlalte indemnizatii.Am lucrat paralel ata in domeniul financiar cat si informatic, pe vremea aceea era o performanta destul de mare. |
| studii | |
|
Premii Curs intensiv de contabilitate de 2 ani.
Curs FALT pentru administratori imobile efectuat in anul 2011. |
| | aptitudini | |
|
Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit): maghiară(mediu,avansat,avansat) |
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|