Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 29.09.1977

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:21.01.2003

obiectiv

 

-dezvoltare profesionala; -crearea unui plus de valoare in cadrul companiei.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Transport / Distributie, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.10.2001 - 30.12.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: operator transport international marfuri, secretariat , contabilitate primara

Responsabilitati:

-gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti si transportatori;
-realizarea contractelor de transport;
-urmarirea desfasurarii transporturilor de la incarcare pana la descarcare;
-efectuarea documentelor contabile primare;
-urmarirea achitare si incasare facturi scadente;
-remedierea eventualelor probleme aparute pe parcursul dasfasurarii transportului.

01.08.1996 - 20.09.2001

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: secretariat/ contabilitate primara/operator calculator

Responsabilitati:

-contactarea furnizorilor firmei pentru aprovizionare;
-transmiterea/ receptionarea de oferte/ cereri de pret;
-gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
-preluarea, prelucrarea si introducerea documentelor;
-intocmirea documentelor bancare;
-inregistrare plati, urmarire achitare facturi;
-remedierea eventualelor probleme survenite in relatia cu clientii;
-intocmirea de rapoarte privind situatia stocurilor, vanzarilor, platilor, incasarilor.

Realizari:

am avut in subordine pana la 10-15 persoane

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,mediu,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close