 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
|
F 18.07.1987 Permis conducere: Cat.B, Data obtinerii:03.12.2012
|
|
obiectiv | |
|
-Dezvoltarea cariei profesionale.
-Punerea in practia a experientei acumulate si acordarea unui aport propriu substantial pt. cresterea cifrei de afaceri a companiei angajatorului.
Tip job: Full time Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Import - export, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani) Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
24.04.2012 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: operator introducere,validare date calculator Responsabilitati: -introducerea si validarea datelor asigurand conformitatea lor cu documentele primare;
-verificarea,actualizarea datelor introduse si listarea documentelor;
-semneaza toate documentele introduse,operate si validate in sistem;
-intocmeste rapoarte sefului de schimb,necesare procesului de livrare;
-introduce antetul pentru aviz/factura,verifica corectitudinea datelor introdusein document,valideaza,listeaza si semneaza(stampila su nume,CNP,semnatura) |
|
01.04.2008 - 29.11.2008 Departament: administrativ / logistica Titlu Job: asistent notar public Responsabilitati: Redactarea tuturor tipurilor de acte notariale,verificarea juridica a actelor,consultatie juridica specifica fiecarui tip de tranzactie,responsabila cu mentinerea unei foarte bune relatii atat cu persoane fizice cat si cele juridice(societati,banci),anuntarea clientilor din timp privind procedura notariala,completarea dosarelor cu actele necesare,gestionarea dosarelor,arhivarea actelor. |
|
09.02.2006 - 30.11.2006 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: secretara part time Responsabilitati: -preluare apeluri telefonice;
-redactarea si intocmirea de contracte;
-colaborari cu furnizorii;
-introducerea datelor in calculator;
-plati on-line |
| studii | |
|
Activitati extracurriculare Cursuri de competente antreprenoriale,perioada:noiembrie2011 Premii Atestat informatica ajutor programator |
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|