Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 18.07.1987

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:03.12.2012

obiectiv

 

-Dezvoltarea cariei profesionale. -Punerea in practia a experientei acumulate si acordarea unui aport propriu substantial pt. cresterea cifrei de afaceri a companiei angajatorului.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Internet / e-Commerce, Telecomunicatii, Import - export, IT Software, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

24.04.2012 - prezent

Departament: vanzari

Titlu Job: operator introducere,validare date calculator

Responsabilitati:

-introducerea si validarea datelor asigurand conformitatea lor cu documentele primare;
-verificarea,actualizarea datelor introduse si listarea documentelor;
-semneaza toate documentele introduse,operate si validate in sistem;
-intocmeste rapoarte sefului de schimb,necesare procesului de livrare;
-introduce antetul pentru aviz/factura,verifica corectitudinea datelor introdusein document,valideaza,listeaza si semneaza(stampila su nume,CNP,semnatura)

01.04.2008 - 29.11.2008

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: asistent notar public

Responsabilitati:

Redactarea tuturor tipurilor de acte notariale,verificarea juridica a actelor,consultatie juridica specifica fiecarui tip de tranzactie,responsabila cu mentinerea unei foarte bune relatii atat cu persoane fizice cat si cele juridice(societati,banci),anuntarea clientilor din timp privind procedura notariala,completarea dosarelor cu actele necesare,gestionarea dosarelor,arhivarea actelor.

09.02.2006 - 30.11.2006

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara part time

Responsabilitati:

-preluare apeluri telefonice;
-redactarea si intocmirea de contracte;
-colaborari cu furnizorii;
-introducerea datelor in calculator;
-plati on-line

studii

 

Activitati extracurriculare

Cursuri de competente antreprenoriale,perioada:noiembrie2011

Premii

Atestat informatica ajutor programator



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close