Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:27.11.2002

obiectiv

 

Intentoinez sa lucrez intr-o companie solida la departamentul de contabilitate

Beneficii: carte de munca, bonusuri, program de luni pana vineri

Tip job: Full time

Departament: Imobiliare, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Turism / Hotel staff, Telecomunicatii, Import - export, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

11.11.2012 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare

Responsabilitati:

- preluarea comenzilor telefonic, prin maill si fax
- emiterea vizelor, a facturilor si certificatelor de calitate pe baza comenzilor
- efectuarea retururilor de marfa, a produselor expirate si deteriorate
- emiterea corectiilor
- inregistrare facturilor primite si evidenta lor
- gestionarea si arhivarea documentelor
- participarea la inventar

01.06.2008 - 16.09.2011

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: contabila/ asistent manager

Responsabilitati:

-Coordonez si raspund de desfasurarea in mod eficient a activitatii financiar contabile cu dispozitiile legale in vigoare
-Operatiuni de casierie care constau in: intocmirea zilnica a registrului de casa,monetar,deconturi, foi de parcurs, bonuri de consum/receptie pt obiectele fixe si cele consumabile, facturi/bonuri fiscale, dispozitii deplata/incasare ( aceste operatiuni se fac si in programul de contabilitate)
-Evidenta cheltuielilor si veniturilor in avans
-Asigurarea aplicare corecta a reglementarilor legale din punct de vedere TVA
-Inregistrarea extraselor de cont-banca in programul de contabilitate si anume a facturilor incasate sau platite si evidenta lor in programul XL.
-Inregistrarea/verificarea facturilor de furnizori servicii/echipamente/marfuri
-Efectuarea platilor prin Online Banking
-Predarea banilor din casierie in baca
-Inventarierea anuala a obiectelor fixe
-Participarea la inventarul anual de marfa
-Intocmirea si verificarea soldurilor clientilor, a termenelor scadente, cantitatile de marfa livrate, modalitatilor de plata ( BO, CEC, OP , cash)
-Emiterea chitantelor si incasarea banilor
-Intocmirea diverselor situatii, proceduri de rapoarte de activitate cum ar fi: vanzare, cheltuieli, incasari, scadente depasite de clienti etc, pe care le comunic periodic Directorului General.
-Intocmirea contractelor de munca a angajatilor, cereri de concediu, adeverinte, demisii etc
-Evidenta/emiterea instumentelor de plata cu CEC, BO, OP si inregistrarea in programul de contabilitate
-Evidenta contractelor pt clienti/furnizori
-Inregistrarea actelor pt Institutul National de Statistica in programul acestora
-Urmarirea contractelor de leasing, asigurare de marfa etc.
-Evidenta limitelor de credit pt fiecare client cat si evidenta bilanturilor finaciare ale acestora
-Verificarea in cip a fiecarui client periodic cu ajutorul bancii
-Operatiunea bazei de date pt clienti/furnizori
-Urmarirea evidentelor ce ies sau intra in companie
-Verificarea si organizarea documentelor lunare
-Gestionarea relatiei cu banca si furnizorii
-Achizitionare de papetarie, birotica si IT

Realizari:

Am fost al-2-le angajat al acestei firme si am contribuit la extinderea ei in fiecare zi, am coordonat actele financiare contabile si am indrumat colegii spre perfectionare.

01.04.2007 - 15.04.2008

Departament: alimentatie / horeca

Titlu Job: asistent anager

Responsabilitati:

facturare, control receptii, relatii cu furnizorii externi si interni, relatii cu clientii, plati prin banca, organizarea agendei zilnice a general menegerului, activitati administrative, raspunderea la tel si directionarea pe departamente, activitati HR, urmarire plati.

01.07.2002 - 01.07.2006

Departament: vanzari

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

-Preluarea si directionarea apelurilor telefonice
-Primirea, directionarea si gestionarea corespondentei
-Tehnoredactarea de materiale
-Intocmirea rapoartelor si situatii operative in Excel
-Gestionarea, centralizarea si arhivarea documentelor
-Utilizarea scanner, fax imprimanta, copiator
-Contabilitate primara
-Furnizarea de informatii si acordarea suportului in orice problema
-Indeplinesc alte sarcini atribuite

studii

 

Premii

Atestat la matematica informatica

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close