Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 10.11.1981

obiectiv

 

perfectioanarea continua si dorinta de autodepasire si de a invata lucruri noi

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Financiar / Contabilitate, Banci

Oras de lucru: Bacau

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2017 - prezent

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator facturare/ asistent manager din luna decembrie 2017

Responsabilitati:

Din 27.04.17 pana in prezent –asistent manager, sef birou operatori facturare
Licurici Impex SRL
27.04-30.11.2017 – operator facturare
01.12.2017- prezent –asistent manager, sef birou operatori facturare
Atributii operator facturare:
▪ urmarirea gestiunii depozitului si gestiunii de mobile;
▪ arhivarea documentelor ( avize, facturi) si inchiderea de luna;
▪ intocmirea listelor de incasari, cheltuieli si compensari;
▪ intocmirea facturilor de retur marfa pentru client;
▪ intocmire documente fiscale pentru marfurile aflate in custodie.
▪ actualizarea periodica a datelor de identificare ale firmelor;
▪ rezolvarea solicitarilor din partea agentilor
▪ introducerea si inregistrarea corecta a datelor
▪ intocmirea registrului de casa
▪ operare chitante
▪ operare facturi de intrare
▪ operare instrumente bancare
▪ registrul de casa

Atributii asistent manager:
-intocmire rapoarte zilnice, saptamanale pentru vanzari, evidenta stocurilor, fise partener, creare clienti, furnizori, creare coduri produse noi, calcul preturi vanzare,actualizarea listelor de pret, inregistrarea contractelor in sistem, deblocari clienti , limite credit, dezoperari documente tiparite atat pentru Bacau cat si pentru celeate puncte de lucru.
-coordonarea activitatii biroului de facturare

01.06.2006 - 30.09.2015

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist-

Responsabilitati:

Verificarea la termen a facturilor provenite de la furnizori, verificarea acuratetii datelor
in special a preturilor inscrise, a cantitatii livrate si a termenelor de plata cu datele din sistemul computerizat, efectuarea corecturilor si a inregistrarilor corespunzatoare, clarificarea si informarea scrisa a eventualelor neconcordante cu furnizorii si departamentele Selgros aferente. in perioade de timp diferite, sustinerea activitatii de organizare si coordonare a biroului Control facturi.

studii

 

Facultati:

2007 - 2009 Masterat: Management Financiar Contabil la Universitatea George Bacovia din bacau.
2000 - 2004 Facultate: Contabilitate si Informatica de Gestiune la Universitatea George Bacovia din bacau.
1996 - 2000 Liceu / Școală profesională: Comert la Liceul Economic Ion Ghica din bacau.



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close