Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la [email protected], alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 17.11.1986

Stagiu militar: nu

obiectiv

 

Obiectivul meu profesional este sa imi continui ascensiunea intr-o companie puternica

Salariu: 400,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa

Tip job: Full time

Departament: Asigurari, Vanzari, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Marketing, Publicitate, Internet / e-Commerce, Relatii clienti / Call center, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2010 - prezent

Departament: banci

Titlu Job: operator call center vanzari directe(credite ,carduri)

Responsabilitati:

Obiectivul postului este acela de a oferi consultanta clientilor existenti in baza de date si a potentialilor clienti in vederea obtinerii creditului de nevoi personale,sau a cardurilor de credit ,verificarea bonitatii acestora ,scopul fiind vanzarea unui credit. De asemenea ofeream suport la completarea dosarului de credit si ofeream si variante alternative in functie de necesitatile fiecarui client in parte.

Realizari:

Depasirea luna de luna a target-urilor propuse si imbunatatirea progresiva a rezultatelor obtinute.

03.01.2009 - 01.05.2010

Departament: banci

Titlu Job: ofiter recuperare debite

Responsabilitati:

Obiectivul postului era acela de a contacta telefonic debitorii in vederea solutionarii pe cale amiabila a situatiilor ivite in urma nerespectarii scadentelor contractelor de plata.

Realizari:

Depasirea luna de luna a target-urilor propuse si imbunatatirea progresiva a rezultatelor obtinute.
Coordonarea timp de 6 luni a unei echipe de 4 ofiteri de recuperare debite care si-au imbunatatit luna de luna rezultatele.

04.10.2007 - 03.01.2009

Departament: banci

Titlu Job: operator call center vanzari directe(credite ,carduri)

Responsabilitati:

Obiectivul postului este acela de a oferi consultanta clientilor existenti in baza de date si a potentialilor clienti in vederea obtinerii creditului de nevoi personale,sau a cardurilor de credit ,verificarea bonitatii acestora ,scopul fiind vanzarea unui credit.
De asemenea ofeream suport la completarea dosarului de credit si ofeream si variante alternative in functie de necesitatile fiecarui client in parte.

Realizari:

Depasirea luna de luna a target-urilor propuse si imbunatatirea progresiva a rezultatelor obtinute.

studii

 

Activitati extracurriculare

1. Atentie
2. Cooperare
3. Creativitate
4. Disciplina
5. Atitudine pozitiva
6. Putere de convingere
7. Optimism
8. Spirit practic
9. Sociabilitate
10. Stabilitate

Premii

Curs it-networking + e-commerce absolvit cu media 10
atestat tehnician metrolog absolvit cu 10
diverse training-uri pe teme de comunicare,vanzari prin telefon

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close