Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 06.06.1991

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:02.07.2009

obiectiv

 

Sunt o persoana determinata, perseverenta, implicata proactiva cu spirit de echipa si sunt interesata de un job in domeniul economic.

Salariu: 3.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Administrativ / Logistica, Functii publice, Achizitii, Banci

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: 30.11.2016

experienta profesionala

 

01.06.2017 - 31.07.2019

Departament: banci

Titlu Job: operator call center

Responsabilitati:

– preluarea apelurilor telefonice ale clienţilor (posesori de carduri şi reprezentanţi ai instituţiilor-client) şi soluţionarea problemelor semnalate de aceştia privind cardurile şi tranzacţiile aferente, ATM, etc, prin furnizarea de informaţii şi suport tehnic permanent;
– oferirea de informaţii corecte şi actualizate clienţilor;
– înregistrarea tuturor apelurilor în aplicaţia dedicată;
– monitorizarea diferitelor interfeţe din sistem;
– procesare fişiere respectând SLA;
– preluare şi transmitere sesizări/informări via e-mail;
– înregistrarea reclamaţiilor din partea clienţilor şi rezolvarea acestora la nivelul lor de competenţă sau escaladarea sesizărilor şi urmărirea procesului până la finalizarea acestora;
- Monitorizare

01.03.2016 - 30.11.2016

Departament: banci

Titlu Job: agent call center

Responsabilitati:

Principalele sarcini si responsabilitati ale postului:
-Raspunde tuturor apelurilor telefonice primite prin Call Center;
- Identifica nevoile clientilor;
-Oferă informaţii complete şi corecte în timp util, prin telefon, despre produsele şi serviciile
Băncii pentru clienţii existenti şi potenţiali, poate promova aceste produse si servicii catre
clienti;
-Prelucreaza solicitările clienţilor conform competenţelor atribuite prin procedurile interne ale
Băncii;
-Rezolva in mod eficient cererile si solicitarile clientilor, asigurand satisfactia acestora;
-Inregistreaza plangerile formulate de clienti si le retransmite catre departamentele
responsabile de rezolvarea lor din Banca;
-Asigura intregul suport in cadrul activitatii de training al altor colegi.

01.04.2015 - 31.03.2016

Departament: banci

Titlu Job: analist administrare produse pf/ pl

Responsabilitati:

- Tinerea in evidenta a dosarelor de credit, a rapoartelor;
- Activitati in Excel;

01.03.2015 - 31.05.2015

Departament: administrativ / logistica

Titlu Job: procurement agent

Responsabilitati:

Am desfăşurat activităţi specifice departamentului de Achiziţii CPE (Customer Premises Equipment) &Terminale Romania, precum:
- Pregatireasi trimiterea pe piata a cererilor de ofertă;
- Analizarea şi evaluarea ofertelor comerciale primite;
- Pregatirea documentaţiei care stă la baza obţinerii semnăturilor necesare pentru încheierea contractelor şi/sau comenzilor;

01.07.2012 - 30.09.2012

Departament: banci

Titlu Job: operator vanzari prin telefon provident, bucuresti

Responsabilitati:

- Oferirea potenialilor clieni a informaiilor de bază despre produsul companie;țțț
- Obinerea unor informatii precum CNP, adresa de contac in vederea acordarii imprumuturilor ț(refinantari /imprumuturi in paralel);
- Preluarea reclamatiilor, pentru a asigura distribuirea internă a contactelor sau a problemelor înregistrate pentru o urmărire de către departamentele competente;
- Colaborare cu agentii companiei;
- Oferirea agentilor de vânzări unei poziii reprezentative cu informaii de bază despre colaborarea cu țțsocietatea si obinerea adresei de contact;ț
- Preluarea si solutionarea recomandarilor;
Mentionez ca am fost a doua persoana din companie din punct de vedere al calitatii serviciilor prestate in cadrul firmei (pot dovedi printr-un document primit de la firma Provident).

studii

 

Facultati:

2013 - 2015 Masterat: Business la Academia de Studii Economice din Bucuresti din Bucuresti. Competente generale:
Sisteme şi modele informatice aplicate in economie, Strategie în afaceri, Marketing, Drept comercial etc..
2010 - 2013 Facultate: Business la Academia de Studii Economice din Bucuresti din Bucuresti. Competente generale:
Microeconomie, macroeconomie, marketing, engleza, informatica economica, contabilitate, management, statistică în comerţ, turism şi servicii etc.
2006 - 2010 Liceu / Școală profesională: Informatica la Colegiul National de Matematica si Informatica din Piatra Neamt. Atestat in informatica: "Competente pentru realizarea design-ului si structurii produselor soft necesare implementarii de: sisteme software, aplicatii software, pagini web, baze de date. Particularizarea, configurarea si modificarea aplicatiilor software, in scopul adaptarii sistemelor informationale ale clientului."



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close