Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 04.10.1984

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:01.07.2009

obiectiv

 

Imi doresc un job care sa imi ofere posibilitatea de a-mi pune in practica experienta acumulata pentru a creste beneficiile companiei

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Departament: Juridic, Office / Back-office / Secretariat, Administrativ / Logistica, Banci

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.05.2013 - 30.06.2019

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator calculator/ facturare

Responsabilitati:

Folosirea si actualizarea bazei de date cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia

Utilizarea programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook,program de facturare WinMentor

Utilizarea faxului, copiatorului, softului companiei, telefon, E-mail, internet.

Documentarea in permanenta, referitor la noile produse intrate in stoc.

Transmiterea managerului direct a informatiilor cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si agentul de vanzare (ex. neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte,retururi/stornari/retrimiteri, calitatea poduselor  si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor, etc)

Emiterea de facturi fiscale
Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea si plecarea facturilor
Introducerea in sistem a documentelor bancare
Inregistrarea si trimiterea spre solutionare a reclamatiilor clientilor
Participarea activa la rezolvarea sarcinilor echipei
Introducerea avizelor de expeditie
Indosarierea si arhivarea facturilor si a altor documente.




23.08.2007 - 31.05.2013

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: sef serviciu birou administrativ (recuperari creante )

Responsabilitati:

-Notificarea telefonic sau in scris a tuturor debitorilor societatii respectand procedura de recuperare a debitelor si regulile interne de organizare ale departamentului de recuperari creante ;
-Contactarea clientului în scopul obţinerii unui acord de plată şi întocmirea unui grafic de rambursare;
-Purtarea de negocieri cu debitorii in ceea ce priveste modalitatea de stingere a debitelor , in limitele stabilite de managerul recuperari creante ;
-Consemnarea concluziilor discuţiei telefonice;
-Transmiterea notificărilor către debitori/giranţi / angajatorii acestora;
-Raportarea către seful ierarhic a problemelor legate de procesul de colectare ;
-Urmărirea modului in care debitorii respectă acordurile de plată şi adoptarea de noi măsuri de
colectare;
-Intocmirea rapoartelor specifice la cererea conducerii;
-Informarea şefului ierarhic despre apariţia oricărui caz de fraudă sau suspiciuni de fraudă;
-Raportarea situaţiilor în care recuperarea trebuie să se realizeze prin executare silita ;
-Actualizarea dosarului de colectare/recuperare;
-Am lucrat cu sisteme informatice specifice unui call center in vederea procesarii informatiilor despre debitori;
In afara de postul ocupat am avut si rolul de supervisor, am supravegheat activitatea
a peste 15 operatori in vederea atingerii target-ului impus.




studii

 

Facultati:

2003 - 2007 Facultate: Drept si stiinte administrative/specializare Administratie publica la Universitatea Andrei Saguna din Constanta.

Activitati extracurriculare

loialitate
punctualitate
constiinciozitate

Premii

Atestat Profesional-Operare pe calculator

CURS ECDL

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close