|
01.05.2013 - 30.06.2019 Departament: financiar / contabilitate Titlu Job: operator calculator/ facturare Responsabilitati: Folosirea si actualizarea bazei de date cu informatii si cerinte despre clientii vechi/noi sau potentiali, comunicate de acestia
Utilizarea programele de calculator :Word, Excel, Microsoft Outlook,program de facturare WinMentor
Utilizarea faxului, copiatorului, softului companiei, telefon, E-mail, internet.
Documentarea in permanenta, referitor la noile produse intrate in stoc.
Transmiterea managerului direct a informatiilor cu privire la : sesizarile si/sau reclamatiile de orice natura privind relatia dintre client si agentul de vanzare (ex. neprimirea produselor comandate, primirea partiala sau gresita, modificare de adresa, neprimirea facturilor fiscale, plati duble sau incorecte,retururi/stornari/retrimiteri, calitatea poduselor si serviciilor, cereri de oferta si propuneri din partea clientilor, etc)
Emiterea de facturi fiscale
Efectuarea de operatii specifice pentru sosirea si plecarea facturilor
Introducerea in sistem a documentelor bancare
Inregistrarea si trimiterea spre solutionare a reclamatiilor clientilor
Participarea activa la rezolvarea sarcinilor echipei
Introducerea avizelor de expeditie
Indosarierea si arhivarea facturilor si a altor documente.
|
|
23.08.2007 - 31.05.2013 Departament: office / back-office / secretariat Titlu Job: sef serviciu birou administrativ (recuperari creante ) Responsabilitati: -Notificarea telefonic sau in scris a tuturor debitorilor societatii respectand procedura de recuperare a debitelor si regulile interne de organizare ale departamentului de recuperari creante ;
-Contactarea clientului în scopul obţinerii unui acord de plată şi întocmirea unui grafic de rambursare;
-Purtarea de negocieri cu debitorii in ceea ce priveste modalitatea de stingere a debitelor , in limitele stabilite de managerul recuperari creante ;
-Consemnarea concluziilor discuţiei telefonice;
-Transmiterea notificărilor către debitori/giranţi / angajatorii acestora;
-Raportarea către seful ierarhic a problemelor legate de procesul de colectare ;
-Urmărirea modului in care debitorii respectă acordurile de plată şi adoptarea de noi măsuri de
colectare;
-Intocmirea rapoartelor specifice la cererea conducerii;
-Informarea şefului ierarhic despre apariţia oricărui caz de fraudă sau suspiciuni de fraudă;
-Raportarea situaţiilor în care recuperarea trebuie să se realizeze prin executare silita ;
-Actualizarea dosarului de colectare/recuperare;
-Am lucrat cu sisteme informatice specifice unui call center in vederea procesarii informatiilor despre debitori;
In afara de postul ocupat am avut si rolul de supervisor, am supravegheat activitatea
a peste 15 operatori in vederea atingerii target-ului impus.
|