Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 26.11.1967

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:17.11.2008

obiectiv

 

Am ca obiectiv profesional obtinerea unui post intr-o echipa dinamica si motivanta in cadrul unei companii de prestigiu. Construirea unei cariere care imi va permite aplicarea si aprofundarea cunostintelor si competentelor dobandite de catre mine in timp.

Tip job: Full time

Departament: Vanzari, Administrativ / Logistica, Transport / Distributie, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa

Oras de lucru: Calarasi

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

15.03.2004 - 01.01.2011

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: operator introducere,prelucrare si validare date,casier.

Responsabilitati:

operare calculator,contabilitate primara,operatiuni bancare,colaborare si comunicare directa cu clientii,asistent manager.
Intocmeste diferite acte si situatii contabile primare ;
Colecteaza, conteaza si arhiveaza documentele contabile primare ;
Inregistreaza operatiunile bancare ;
Primeste registrul de casa si deconturi, prelucrand informatiile necesare ;
Asigura arhivarea corespunzatoare a documentelor fiscale, bancare si a celorlalte documente justificative din contabilitate ;
Intocmeste rapoarte contabile si financiare ;
Completează documentele financiare : cecuri, bilete la ordin ;
Ţine evidenţa şi arhivează documente financiare cu care operează;
Primeşte, inregistrează si opereaza facturile şi documentele cu care se plătesc facturile.

01.11.1995 - 15.03.2004

Departament: vanzari

Titlu Job: operator p.c.,casier

Responsabilitati:

Intocmirea facturile fiscale pentru comenzile colectate de agentii de vanzari;
Intocmirea si receptionarea avizelor de insotire a marfii pentru marfuri ce pleaca din depozit;
Intocmeste si opereaza bonuri de consum ;
Verifica exactitatea (comparare cu situatia contabila) facturilor fiscale;
Urmareste reglarea stocurilor cu fisele de magazie si alte rapoarte specifice , zilnic;
Opereaza documente specifice (facturi, procese verbale, avize de transfer, stornari, repuneri de pret, etc);
Opereaza in sistem facturile fiscale;
Transmite facturile catre gestionari pentru pregatirea si eliberarea comenzilor
Intocmeste OPIS pentru transferul documentelor fiscale la alte departamente;
Transmite situatiile documentelor inventariate la departamentul financiar
Arhiveaza, conform prevederilor legale, documentele fiscale;
Preda documentele fiscale catre Biroul Contabilitate .

studii

 

Activitati extracurriculare

persoana sincera,corecta,loiala,care stie si poate sa-si indeplineasca sarcinile postului.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close