Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

N 01.07.1967

obiectiv

 

Roman Alexandra email - roman_alexandra1@yahoo.com data nastere- 01.07.1967 tel - 0721929649 adresa - bd ctin brancoveanu , sect . 4 - bucuresti

Salariu: nespecificat

Tip job: Full time

Oras de lucru: Bucuresti

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.08.1983 - prezent

Departament: altele

Titlu Job: op. calculator

Responsabilitati:

Energomontaj - august 1983 - 2018 (oct) in prezent
- august 1983 - 2001 - op. multiplicare - (mini tipografie)
- 2001-2012 - proiectare termo - op. calculator-
- preluarea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei la serviciile implicate;
- îndosarierea şi arhivarea corespondenţei primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalti angajaţi;
- redactarea corespondenţei necesare desfăşurarii activităţii zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin curier, fax, mail;
- actualizarea bazei de date a documentelor;
- elaborarea şi redactarea documentelor cerute de management (scanare, plotare, etc);
- asigurarea rechizitelor şi consumabilelor de birou, în legatură directă cu Proiectarea Termo;

- 2012-2018 - op. calculator - dept. -serv. aprovizionare
- preluarea şi direcţionarea apelurilor telefonice interne si ale tertilor;
- primirea vizitatorilor şi anunţarea persoanelor de contact din cadrul Direcţiei;
- preluarea, înregistrarea şi distribuirea corespondenţei la serviciile implicate;
- îndosarierea şi arhivarea corespondenţei primite din partea partenerilor, clienţilor şi a celorlalti angajaţi;
- redactarea corespondenţei de afaceri necesare desfăşurarii activităţii zilnice;
- asigurarea transmiterii documentelor prin curier, fax, mail;
- actualizarea bazei de date a documentelor;
- elaborarea şi redactarea documentelor cerute de management;
- asigurarea rechizitelor şi consumabilelor de birou, în legatură directă cu Seviciul Administrativ;
- evidenţa prezenţei şi efectuarea pontajelor (primare) pentru salariaţii Direcţiei;
- informare privind convocarea participanţilor la şedintele Direcţiei.
Competenţe şi aptitudini organizatorice:
-Abilităţi administrative, de relaţionare,spirit echipa
Competenţe şi aptitudini de utilizare a calculatorului:
-Sisteme de operare cunoscute: orice versiune Windows;
Programe cunoscute: Microsoft Office, Word, Excel, Power Point.

studii

 

Facultati:

1984 - 1986 Liceu / Școală profesională: op. calculator la liceul - Sahia din bucuresti.

Premii

Certificari
Oct 2000 - Nov 2000: op. calculator
- curs dactiografie 1995
- curs 6 sapt. - an 2000 la CENTRUL DE PREGATIRE IN INFORMATICA SA



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close