Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 08.12.1971

obiectiv

 

Chiar si ce pare prea bun poate sa se adevereasca Chiar si ce pare prea bun poate sa dureze chiar si ce pare prea bun poate sa se realizeze.

Salariu: 3.500,00 USD / luna

Beneficii: bonuri de masa bonuri cadou traininguri

Tip job: Part time, Full time

Departament: Educatie / Training / Arte, Relatii clienti / Call center, Medicina alternativa

Oras de lucru: Bucuresti, Brasov, Constanta, Mangalia, STRAINATATE, Remote (de acasă)

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani), Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.09.2019 - prezent

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: ofiter relatii clienti

Responsabilitati:

acordarea de suport telefonic clientilor bancii, in special persoane fizice, penstru serviciile oferite de banca;
mentinerea relatiilor cu agentiile si alte daprtamente ale bancii pentru acordarea, imbunatatirea sau corelarea serviciilor pentru o sadisfacere optima a clientului,
sesizarea unor deficiente semnalate de clienti in furnizarea de serivicii oferite de sistemele sau terminalele GB
colaborarea cu alte departamente ale bancii pentru imbunatatirea produselor, feeback din partea clientilor sau implementarea produselor noi

01.11.2018 - 30.04.2019

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator citire date

Responsabilitati:

Contactarea la domiciliu a unor clienti din baza de date pentru citirea-inregistrarea consumului de energie electrica, atat persoane fizice cat si juridice

01.09.2018 - 30.11.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator preluare date

Responsabilitati:

Preluare sesizari cu privire la situatiile intervenite in expedierea coletelor:
-identificarea expeditiei pe baza unor date oferite
-identificarea situatiei conform datelor aflate in sistem
-sesizarea persoanei responsabile cu identificarea situatiei
-colaborarea cu alte departamente pentru rezolvarea situatiei
-transmiterea solicitarii unor departamentelor direct implicate in rezolvarea acesteia.

01.01.2018 - 31.08.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: operator preluare sesizari

Responsabilitati:

Proiect Enel - preluare sesizari deranjamente incidente
identificare solicitant in baza de date
identificarea tipului de deranjament sesizat
identificarea zonei pe care trebuie sa se deplaseze echipa
transmiterea sesizarii

01.11.2017 - 31.01.2018

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: consilier clienti

Responsabilitati:

Proiect Vodafone - prelungire/ modificare contracte

01.02.2011 - 30.06.2016

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: psiholog

Responsabilitati:

Consiliere, monitorizare, sprijin pentru integrare scolara si sociala a copiilor aflati in grija DGASPC Sector 2 , gazduiti in apartamente sociale
 Întocmirea de rapoarte în uma deplasării la domiciliul beneficiarilor de asistenţă socială, pentru stabilirea nevoile sociale şi socio-medicale ale acestora, în vederea eliberării planurilor de intervenţie specifică,
 Adrese , răspunsuri, informări interne sau către alte organizaţii
 Evaluarea psihologică periodică a copiilor ,
 Evaluarea psihopedagocică împreună cu factorii responsabilli din instituţiile de învăţământ,
 Informare şi consiliere persoane solicictante în vederea obtinerii drepturilor în asistenţă socială,
 Întocmirea de documente necesare acordării de servicii beneficiarilor din cadrul compartimentului,
 Verificarea documentelor necesare copiilor preluaţi de unităţile de tip rezidenţial,
 Întocmirea de rapoarte de acomodare, de evaluare detaliată, de planuri de intervenţie referitoare la educaţie, sănătate, dezvoltarea deprinderilor de viaţă independentă, recreere, socializare, petrecerea timpului liber, necesare deschiderii adopţiei,
 Întocmirea documentelor necesare ieşirii beneficarilor din cadrul UTR
 Efectuarea de deplasări pentru menţinerea legăturii cu familia, familia lărgită şi alte persoane importante pentru copil, legăturii cu şcoala, spital, poliţie după caz,
 Efectuarea demersurilor necesare pentru înscrierea minorilor la o formă de învăţământ,
 Efectuarea demersurilor necesare pentru eliberarea actelor de identitate,
 Întocmirea de programe de activităţi pentru minorii beneficiari de servicii,
 Desfăşurarea de activităţi specifice de protejare a beneficiarilor împotriva oricăror forme de abuz, neglijare sau exploatare,
 Consilierea beneficiarilor împotriva orientării vocaţionale şi profesionale,
 Activităţi specifice privind inserţia socială a beneficiarilor,
 Întocmirea rapoartelor de monitorizare a activităţii, de evoluţie a beneficarilor, rapoarte statistice, situaţii centralizatoare,
 Însoţirea minorilor în faţa instanţei sau a altor organisme.

01.04.2010 - 31.01.2011

Departament: altele

Titlu Job: psiholog

Responsabilitati:

Evaluare sociala si psihologica, consiliere psihologica, monitorizare caz, participare audiere minori, solutionarea probleme, inscriere in sistemul de invatamant, consiliere parentala si familiala
Sef serviciu Elena Manole
Cons. juridic Cristina Ghiliftoiu

01.10.2005 - 31.05.2009

Departament: functii publice

Titlu Job: psiholog

Responsabilitati:

Personal am avut ca obiectiv implementarea a 2 proiecte sociale sub numele de Cluburi pentru Persoane Varstnice. Acestea aveau ca scop socializarea si oferirea unei variante de petrecere a timpului liber pentru pensionarii din sectorul 2.
Rolul meu a fost acela de organiza activitatea acestor cluburi din toate punctele de vedere: al activitatilor - excursii, prezentari , petreceri, conferinte, inscrierea si acceptarea membrilor, precum si administrative.
Succesul celor 2 proiecte: CLUBUL INTELEPTILOR SI CLUBUL SENIORILOR sunt acum cunoscute, reprezentand un punct de atractie pentru persoanele vîrstnice din Sectorul 2 si nu numai, ultimul avand un numar de peste 1000 de membrii inscrisi cu o frecventa zilnica in medie de 70 de persoane.
Balaceanu Elena- colega
Gadjinschi Oana - serv Programe
beneficiarii serviciilor

bonuri cadou

01.11.2003 - 30.09.2005

Departament: altele

Titlu Job: inspector

Responsabilitati:

Efectuare de anchete sociale, evaluare cazuri, monitorizare, gasirea de soluții pentru persoanele varstnice aflate in dificultate, acordarea de ajutoare, drepturi sau orice se poate in conformitate cu legile in vigoare si in functie de colaborarile cu ONG/urile din domeniu.
Gasirea de solutii pentru persoane singure, internarea acestora in camine sau spitale - la acel moment numarul caminelor pentru persoane varstnice era foarte mic, iar dupa cum se cunoaste nici un medic nu doreste in salonul sau o persoana vîrstnica care nu are sustinatori legali.

01.11.2002 - 31.03.2003

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

Mentinerea relatiilor cu furnizorii, contabilitate primara, redactarea unor lucrari, preluarea apelurilor telefonice, organizarea arhivei firmei, ativitati de protocol, preluarea si distribuirea corespondentei.

01.04.2001 - 30.11.2002

Departament: farmacie

Titlu Job: economist

Responsabilitati:

Efectuarea de activitati și evidente care tin de contabilitate primara, personal si salarizare, mentinerea contactului cu Adm Financiara de sector, bancile, Camera de munca, etc

01.04.1999 - 31.07.2000

Departament: banci

Titlu Job: administrator de cont

Responsabilitati:

Activitati care tin de preluarea, inregistrarea, evidenta conturilor persoanelor fizice si juridice
preluarea unui nr minim de clienti *0-10*, iar la data plecarii mele acestia ajunsesera la 500, este vorba mai ales de persoane fizice, care au deschis conturi si depus bani

01.06.1993 - 31.07.1998

Departament: banci

Titlu Job: administrator de cont

Responsabilitati:

Pe parcursul anilor am trecul prin tot ceea ce inseamna activitate de relații cu publicul pe partea de servicii clienti existenta la aceea data. De asemenea, am pus la punct o arhiva constant in dosarele persoanelor juridice care aveau conturi deschise la sucursala Bucuresti, am organizat, condus, gestionat serviciul de carti de plata la nivelul sucursalei.

studii

 

Facultati:

2004 - 2008 Facultate: Sociologie-Psihologie la Universitatea Spiru Haret din Bucuresti.
1994 - 1997 Colegiu / Studii postliceale: tehnician economist la Istitutul Bancar Roman din Bucuresti. Diploma de absolvire eliberata de Academia de Studii Economice Bucuresti cu specializarea gestiune bancara

Premii

Calificari
Sep 2020: consilier vocational

Sep 2010 - Feb 2018: formator
Cursul a fost organizat de Biblioteca Centrala Universitara ,,Carol I,, Bucuresti
si recunoscut de catre Ministerul Educatiei Nationale
Nov 2002 - Feb 2003: inspector resurse umane
curs organizat de SC 2GD&J SRL in perioada 18,11,2002-07,02,2003 in Bucuresti
cursul este recunoscut de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei
Voluntariat
Jan 2018 - Sep 2018: Fundatia Margareta a Romaniei
mentinerea legaturii telefonice cu persoanele varstnice aflate in evidenta fundatei
acordarea de suport si sprijinirea telefonic a persoanelor varstnice singure sau care nu reusesc sa aiba contacte sociale din diferite motive,
Fundatia isi propune ca scop ajutorarea persoanelor varstnice singure, aflate izolate si incapabile de genera contacte sociale
Traininguri
May 2015 - Jul 2015: Competente Sociale si Civice
Cursul a fost organizat de Fundatia Motivation Romania
cursul este recunoscut de de Ministerul Muncii si Justitiei Sociale si Ministerul Educatiei
Jul 2010 - Jul 2010: Evaluarea clinica a copilului cu ajutorul Testului Fabulelor Duss si Testelor Aperceptie tematica pentru copii
curs organizat in cadrul Asociatiei Romane de Psihodiagnoza Proiectiva, coord. de Lector universitar Elena Otilia Vladislav
Mar 2010 - Mar 2010: Etica si integritate in administratia publica
cursul a fost organizat de Centrul de Resurse Juridice in cadrul proiectului ,,Consilierul de etica - echilibru si integritate in administratia publica,, finantat de Guvernele Islandei, Principatul Liechyenstein si Norvegiei prin Mecanismul Financiar al Spatiului Economic European
Jul 2004 - Jul 2004: Parteneriat public-privat in domeniu dezvoltarii locale
cursul a fost organizat de MAI-Institutul National de Administrare, Centrul de Formare Continua Bucuresti
Proiecte
Mar 2014 - Dec 2015: „Sprijinirea grupurilor vulnerabile pentru participarea pe piata muncii cu sprijinul SC PALACE DUMBRAVA SRL”
sprijinirea grupurilor vulnerabilie pentru integrare pe piata muncii prin recalificare profesionala
acordarea de consiliere si suport pentru reorientare profesionale si parcurgerea unor cursuri de specializare in alte domenii de activitate
consiliere si suport pentru integrare dupa parcurgerea instruirii (cautarea unui loc de munca conform abilitatilor noi dobandite, realizarea cv -ului, parcurgerea interviului, etc)

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(mediu,mediu,mediu)

franceză(mediu,mediu,mediu)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close