|
01.01.1988 - 01.04.2007 Departament: achizitii Titlu Job: administrator cladiri/contabilitate de gestiune Responsabilitati: - contabilitatea primara a materialelor de intretinere, reparatii constructii si instalatii, reparatii masini si utilaje cu caracter functional, materiale consumabile, etc.
- introducerea facturilor in programul de contabilitate de gestiune;
- operarea bonurilor de consum;
- verificarea gestiunii la materiale de cazarmare si efectuarea inventarierilor lunare si anuale la alte gestiuni;
- achizitia materialelor prin toate formele de achizitii publice
- administrarea contractelor de utilitati(apa/salubritate, gaz, energie electrica).
- achizitia de servicii de intretinere si reparatii diverse (centrale termice, instalatii electrice de medie si joasa tensiune,dezinsectie si deratizare, copiatoare, etc), urmarirea efectuarii ecestaora, verificarea devizelor(documentelor de decontare) si avizarea lor.
- responsabil de buna functionare si apovizionare a depozitului de materiale.
- asigurarea mentenantei instalatiilor si utilajelor cu caracter functional:foraj apa,hidrofor, centrale termice,statii de dedurizare a apei, grupuri electrogene, statie de medie si joasa tensiune,ateliere de intretinere diverse, etc.
- administrarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar(cladiri, utilaje, instalatii cu caracter functional), evidenta contabila a acestora, propuneri de declasare si casare, transfer intre unitati, etc.
- evidentierea reparatiilor in cartile tehnice ale instalatiilor si constructiilor;
- cunoasterea tuturor materialelor de constructii, aprovizionarea , receptia, depozitarea, distribuirea si inventarierea lor;
- stabilirea necesarului de lucrari de reparatii la constructii si instalatii, supravegherea executarii lucrarilor si receptia acestora;
- implicare directa in stabilirea lucrarilor de investitii/reparatii obtinerea finantarii de la ordonatorul de credite;
- obtinerea studiilor de pre si fezabiltate, avize si autorizatii de la autoritatile competente, proiecte tehnice, detalii de executie, etc.
- pentru lucrarile executate in regie proprie: intocmirea devizelor estimative,extrase de materiale, achizitia lor,executarea lucrarilor cu personal propriu, intocmirea situatiilor de lucrari;
- pentru lucrarile executate in antrepriza:stabilirea necesarului de lucrari, contractarea lucrarilor(constructii si instalatii), verificarea corespondentei dintre lucrarile executate si cele trecute de antreprenor in situatiile de lucrari, avizarea in vederea decontarii;
- cunoasterea indicatoarelor de norme de deviz pentru constructii;
- cunostinte prevederi legislatie: achizitii publice, constructii, SSM, prevenire si stingere a incendiilor
- administrarea cladirii(P+2)cu locuintele de serviciu inchiriate angajatilor:
- incheierea contractelor de inchiriere
- calculul utilitatilor conform normelor interne in vigoare
- facturarea si urmarirea incasarii chiriei si utilitatilor
- administrarea tuturor cladirilor si utilajelor cu caracter functional din cadrul penitenciarului, fermei zootehnice si o perioada a Centrului de Recuperare " Baile Rodbav " |