Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

M 30.09.1960

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:15.03.1995

Stagiu militar: da

obiectiv

 

sunt pensionar militar pentru limita de varsta si doresc un job

Salariu: 2.000,00 USD / luna

Tip job: Full time

Departament: Office / Back-office / Secretariat, Constructii / Instalatii, Administrativ / Logistica, Paza si protectie / Militar, Functii publice, Transport / Distributie, Achizitii

Oras de lucru: Brasov, Codlea

Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.04.2007 - 31.05.2010

Departament: achizitii

Titlu Job: ofiter achizitii

Responsabilitati:

Responsabil cu achizitiile publice de bunuri, servicii si lucrari, astfel:
- stabilirea planului anual de achizitii
- intocmirea caietelor de sarcini
- organizarea si desfasurarea achizitiilor publice
- presedinte (membru) in comisiile de achizitii publice
- publicarea anunturilor prin programul electronic SEAP
- realizarea achizitiilor (inclusiv electronice)pri stuierea pietii
- intocmirea contractelor in conformitate cu prevederile din fisele de date ale achizitiilor si urmarirea derularii lor

01.01.1988 - 01.04.2007

Departament: achizitii

Titlu Job: administrator cladiri/contabilitate de gestiune

Responsabilitati:

- contabilitatea primara a materialelor de intretinere, reparatii constructii si instalatii, reparatii masini si utilaje cu caracter functional, materiale consumabile, etc.
- introducerea facturilor in programul de contabilitate de gestiune;
- operarea bonurilor de consum;
- verificarea gestiunii la materiale de cazarmare si efectuarea inventarierilor lunare si anuale la alte gestiuni;
- achizitia materialelor prin toate formele de achizitii publice
- administrarea contractelor de utilitati(apa/salubritate, gaz, energie electrica).
- achizitia de servicii de intretinere si reparatii diverse (centrale termice, instalatii electrice de medie si joasa tensiune,dezinsectie si deratizare, copiatoare, etc), urmarirea efectuarii ecestaora, verificarea devizelor(documentelor de decontare) si avizarea lor.
- responsabil de buna functionare si apovizionare a depozitului de materiale.
- asigurarea mentenantei instalatiilor si utilajelor cu caracter functional:foraj apa,hidrofor, centrale termice,statii de dedurizare a apei, grupuri electrogene, statie de medie si joasa tensiune,ateliere de intretinere diverse, etc.
- administrarea mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar(cladiri, utilaje, instalatii cu caracter functional), evidenta contabila a acestora, propuneri de declasare si casare, transfer intre unitati, etc.
- evidentierea reparatiilor in cartile tehnice ale instalatiilor si constructiilor;
- cunoasterea tuturor materialelor de constructii, aprovizionarea , receptia, depozitarea, distribuirea si inventarierea lor;
- stabilirea necesarului de lucrari de reparatii la constructii si instalatii, supravegherea executarii lucrarilor si receptia acestora;
- implicare directa in stabilirea lucrarilor de investitii/reparatii obtinerea finantarii de la ordonatorul de credite;
- obtinerea studiilor de pre si fezabiltate, avize si autorizatii de la autoritatile competente, proiecte tehnice, detalii de executie, etc.
- pentru lucrarile executate in regie proprie: intocmirea devizelor estimative,extrase de materiale, achizitia lor,executarea lucrarilor cu personal propriu, intocmirea situatiilor de lucrari;
- pentru lucrarile executate in antrepriza:stabilirea necesarului de lucrari, contractarea lucrarilor(constructii si instalatii), verificarea corespondentei dintre lucrarile executate si cele trecute de antreprenor in situatiile de lucrari, avizarea in vederea decontarii;
- cunoasterea indicatoarelor de norme de deviz pentru constructii;
- cunostinte prevederi legislatie: achizitii publice, constructii, SSM, prevenire si stingere a incendiilor
- administrarea cladirii(P+2)cu locuintele de serviciu inchiriate angajatilor:
- incheierea contractelor de inchiriere
- calculul utilitatilor conform normelor interne in vigoare
- facturarea si urmarirea incasarii chiriei si utilitatilor
- administrarea tuturor cladirilor si utilajelor cu caracter functional din cadrul penitenciarului, fermei zootehnice si o perioada a Centrului de Recuperare " Baile Rodbav "

20.09.1982 - 14.03.1988

Departament: achizitii

Titlu Job: responsabil productie interioara

Responsabilitati:

intocmire calculatii de pret pentru productia interna,etc

studii

 

Facultati:

2002 - 2006 Facultate: economie la Universitatea Crestina Dimitrie Cantemir - Facultatea de finante-banci,contabilitate din brasov.
1980 - 1982 Colegiu / Studii postliceale: administratie la Scoala Militara de Intendenta si Finante din sibiu.
1974 - 1979 Liceu / Școală profesională: constructii civile la Liceul industrial de Constructii nr.8 CRAIOVA din craiova.

Premii

contabilitate de gestiune



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close