de ani Fără Frică...

E momentul să sărbătorim și să îți mulțumim că ești alături de noi! Hai să revedem împreună aventurile prin care am trecut și să descoperi surprizele pe care ți le-am pregătit

 

Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 28.04.1980

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:10.05.2004

obiectiv

 

Obtinere eficienta si eficacitate prin profesionalism

Salariu: 1.000,00 USD / luna

Beneficii: tichete de masa, telefon

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Financiar / Contabilitate

Oras de lucru: Deva, Timisoara, Hunedoara, Simeria

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

12.06.2008 - prezent

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

- Planific, organizez si supervizez activitatea departamentului de resurse umane; Stabilesc impreuna cu managerii de departamente necesarul de personal pentru buna desfasurare a activitatii societatii; Organizez si coordonez intregul proces de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, integrarea acestora in organizatie; Urmaresc activitatea de stimulare si motivare a personalului conform normelor legale si prevederilor CCM; Elaborez programe de instruire anuale conform solicitarilor sefilor de compartimente si cerintelor organizatiei pentru obtinerea performantelor salariatilor si urmaresc organizarea cursurilor de perfectionare interne si externe; Tin evidenta fluctuatiei de personal; a registrului de evidenta a salariatilor, a statelor de plata, a declaratiilor la Stat, a dosarelor de personal; Controlez activitatea de evidenţă a carnetelor de muncă, înregistrarea actelor la ITM (a contractelor individuale de muncă, a actelor aditionale, a deciziilor), evidenţa concediilor (medicale, de odihna, fara plata), invoirilor, nemotivatelor, a pontajelor; Verific întocmirea adeverintelor pentru medic, grupe de munca, sporuri, ore de noapte, altele, precum si a dosarelor de pensionare, conform legislaţiei în vigoare; Coordonez realizarea şi implementarea sistemelor de evaluare si bonificare a performanţelor profesionale ale angajaţilor; Coordonez activitatea de reactualizare a fişelor de post, Regulament Intern, Contract Colectiv de Munca; Coordonez activitatea de evidenţă militară, cercetari disciplinare, de protecţie a muncii; Raportez situaţii solicitate de conducerea societăţii, privind structura personalului pe diverse categorii de vârstă, sex, socio-profesionale, fluctuaţia de personal, absenteismul, cauzele acestora, altele.

Realizari:

La angajarea mea societatea a avut 863 de salariati, iar din Departamentul Resurse Umane facand parte 8 salariati, cu domenii diferite de exercitare-salarizare, carti de munca, personal, actionariat, organizarea muncii, resurse umane, protectia muncii/sistem de sanatate si securitate munca. Dupa disponibilizarile colective si individuale a trebuit sa reorganizez intregul departament pentru implementare nou program de salarizare si HR, reactualizare documentatie in conformitate cu modificarile legislative, instruiri profesionale, evaluari, etc

18.07.2007 - 12.06.2008

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: manager resurse umane

Responsabilitati:

- Planificam, organizam si supervizam activitatea compartimentului de resurse umane; Tineam evidenta registrului de evidenta al salariatilor, a fluctiatiei de personal, a dosarele de personal, a statelor de plata; Operam in programul de salarii intratii/iesitii din unitate, retinerile din salarii, garantiile, primele, tichetele de masa/cadou, pontajele, avansurile salariale, resturile de plata, declaratiile lunare, etc; Intocmeam adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie, spital, banci, altele; Depuneam in termenul legal statele de plata, declaratiile lunare la Stat, Statistica; Tineam evidenta pontajelor cu toate concediile (de odihna, medicale, fara plata), invoirilor, nemotivatelor, primelor de vacanta, etc; Coordonam si organizam activitatea de cercetari disciplinare, necesarul de personal, intregul proces de recrutare si selectie de personal pentru posturile vacante, stimularea si motivarea personalului; modificarile sau incetarile de contracte individuale de munca; Elaboram programe de instruire anuale si urmaream organizarea cursurilor de perfectionare a salariatilor; Coordonam realizarea fiselor de post, a Regulamentului Intern, a Contractului Colectiv de Munca, grilelor de salarizare; Cooordonam activitatea de înregistrare a tuturor documentelor la Inspectia Muncii (a contractelor individuale de muncă, actelor aditionale, deciziilor); Raportam situaţii solicitate de conducerea societăţii privind intreaga activitate de personal.

Economist in industrie (Compartiment Financiar-Contabilitate) la SC Sarmismob SA-Deva, societate privata specializata in fabricarea de diverse produse din lemn. - Inregistram si urmaream in contabilitate situatia rapoartelor de productie; facturile fiscale; Urmaream situatia importurilor si exporturilor, transmiteam declaratiile de expedieri, respectiv introduceri pentru Intrastat; Inlocuiam si ofeream suport seful de personal pe intreaga activitate a compartimentului de personal.

Realizari:

In subordinea mea directa am avut un singur salariat, dar aveam conultanta cu o firma de avocatura pe tot ce inseamna HR. Fiind fluctuatie mare de personal, din motiv abandon loc de munca din partea salariatilor (absente nemotivate), cercetarile disciplinare aveau o frecventa destul de ridicata.
Am reorganizat intreg compartimentul de resurse umane.

03.05.2006 - 18.07.2007

Departament: financiar / contabilitate

Titlu Job: economist sef

Responsabilitati:

- Tineam contabilitatea societatii; Operam in registre jurnal (registru de cumparari, vanzari, registru de casa, de banca, banca in valuta, operatiuni diverse) prin utilizarea programului CIEL.; in registre inventar, etc; Urmaream situatia importurilor si exporturilor, transmiteam declaratiile de expedieri, respectiv introduceri pentru Intrastat; Realizam lot de material, creare a ordinelor de fabricatie si fiselor de urmarire, intocmind facturi fiscale, bonuri de livrare, avize de insotire a marfii, tinand cont de comenzile clientilor; Tineam evidenta asigurarilor la cladiri, terenuri, autoturisme, precum si plata la termen a impozitelor datorate; Realizam traduceri in/din limba franceza a documentelor; Tineam evidenta registrului de evidenta al salariatilor si inregistrarea tuturor schimbarilor survenite (contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii) etc; Depuneam in termenul legal statele de plata si declaratiile lunare de Stat (CAS, ITM, Sanatate, FNUASS, Somaj, Finante Publice), Statistica; Tineam evidenta concediilor (de odihna, medicale, fara plata), invoirilor, nemotivatelor, situatia tichetelor de masa/cadou, a primelor de vacanta, realizarea de pontaje; Intocmeam adeverinte solicitate de salariati pentru medicul de familie, spital, banci sau altele; fise de post, Regulament Intern;

Realizari:

Directorul general si patronul fiind in Franta, a trebuit sa conduc intreaga societate, din toate aspectele manageriale.

02.05.2005 - 01.04.2006

Departament: achizitii

Titlu Job: logistician gestiune flux/asistent comercial

Responsabilitati:


 Asistent comercial, in domeniul Import-Export, aveam ca si responsabilitati: urmarirea importului temporar / definitiv, gestionarea receptiei de materie prima /produs, inregistrare DVOT, situatie stocaj (de materie prima, semifabricat, in curs de executie, produs finit), traduceri facturi externe, urmarire incadrari vamale, realizare de : facturi proforma / fiscale, bonuri de livrare, note de consum, urmarire de: certificate de calitate si conformitate, CMR, EUR 1, intocmire a : declaratiilor cu privire la originea marfii, avize de insotire a marfii, stabilire si urmarire a termenelor de livrare ale clientilor, etc;
 Logistician gestiune flux, incluzand: urmarire si lansare in productie, punere in aplicare si gestionare a planningului de incarcare in atelier, capacitatea de ocupare a masinilor cu CNC, trasabilitate si identificare de materie prima, precum si realizare de lot material, creare a ordinelor de fabricatie si fiselor de urmarire, urmarire a fiselor de magazie, pontajul operatoarelor, situatia primelor, a concediilor, etc; in acelasi timp exercitand si sarcinile si responsabilitatile avute anterior pentru postul import-export;
Urmaream relatia cu sub-tretantii firmei (exemplu: pentru anodizare, tratament termic, fosfatare, debitare, etc): cumpararea /recuperarea de produse, negociere a pretului, gestionare si inregistrare a comenzilor, contractelor etc.

Realizari:

Am contribuit la obtinere certificare ISO, crestere comenzi, reduceri costuri cu furnizorii, etc

20.08.2003 - 18.04.2005

Departament: audit / consultanta

Titlu Job: auditor financiar intern

Responsabilitati:


- Am analizat si definit documentele si circuitul acestora din toate serviciile/compartimentele/departamente; Tratam informatic rezultatele obtinute, in colaborare cu societatea specializata in audit ABA (Timisoara)-Associated Business Advisors; Analizam si stabileam solutii simple pentru editarea si aplicarea documentelor in mod automatic pentru toate compartimentele societatii (facturi, bonuri de livrare, declaratii, state de plata, balante de verificare, etc); Defineam si realizam proceduri pentru folosirea documentelor definite si restabileam

Realizari:

Redefinire intreaga organizatie, functii, atributii, personal, circuit documentatie, costuri.

studii

 

Facultati:

Data absolvirii: 2005 Universitatea de Vest Timisoara/ Facultatea de Stiinte Economice - Informatica Economica (4 ani/zi)
Data absolvirii: 2003 Universitatea de Vest Timisoara / Facultatea de Stiinte Economice - Managementul Firmei (4 ani/zi)
Data absolvirii: 1998 Colegiul Tehnic Alexandru Borza – Geoagiu- Topograf in amenajarea teritoriului (tehnician)

Activitati extracurriculare

Hobby: Muzica, dans, pictura, inot, calatorii

Premii

- Inspector (referent) de resurse-umane;
- Certificat de competenta lingvistica pentru limba franceza si engleza;
- Tehnician "Topograf in amenajarea teritoriului", locul 1 la nivel judetean si locul 9 la nivel national;
- Certificat de atestare pedagogica.

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

franceză(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close