Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 22.09.1968

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:11.10.2007

obiectiv

 

Doresc sa lucrez in cadrul unei companii/ organizatii/institutii unde sa-mi valorific experienta acumulata.

Salariu: nespecificat

Beneficii: stabilitatea postului, oportunitati de avansare, formare continua, climat pozitiv in colectivul in care voi lucra.

Tip job: Part time, Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Educatie / Training / Arte, ONG / Voluntariat

Oras de lucru: Bucuresti, Ploiesti, Ilfov

Nivel Cariera: Manager / Executiv

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2015 - 31.12.2015

Departament: management

Titlu Job: coordonator acțiuni de asistență și promovare posdru/144/6.3/s/130005 titlul proiectului: „da, sanselor pentru femei!”

Responsabilitati:

Coordonatorul acțiunilor de asistență și promovare lucrează sub coordonarea responsabilului proiect P2. Coordonează și se asigura de realizarea activităților de consiliere în inițierea de afaceri și de promovare a egalității de șanse și de gen ce revin S.C. PNEUMA VISION S.R.L. în cadrul proiectului, în conformitate cu dispozițiile legale în vigoare și normele sau reglementările interne ale organizației.

01.12.2014 - 31.12.2015

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: ofițer proiect posdru/168/6.1/s/146361 titlul proiectului: „să dezvoltăm economia socială!”

Responsabilitati:

 Coordonează activitățile de informare și promovare specifice proiectului;
 Asigură suport continuu echipei de management;
 Intocmește documentele interne de lucru – minute de lucru, centralizări etc;
 Asistă expertul de monitorizare în monitorizarea activităților;
 Colectează informațiile de la echipa proiectului în vederea redactării rapoartelor tehnico-financiare;
 Contribuie la elaborarea rapoartelor tehnico-financiare;
 Fluidizează comunicarea în cadrul echipei;
 Asigură comunicarea cu mediul extern în suportul echipei de management, (mai puțin comunicarea aferentă informării și publicității proiectului);
 Pregatește documentele pentru întâlnirile periodice prevăzute în proiect;
 Participă la întâlnirile periodice/de lucru prevăzute în proiect;
 Contribuie la elaborarea procedurilor/instrumentelor de lucru specifice proiectului;

01.04.2014 - 30.04.2016

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: asistent social consultant asistent social protectia copilului

Responsabilitati:

Asigurare de consultant in domeniul asistentei sociale si a proiectelor sociale ale holdingului.
Asigurarea componentei de asistenta sociala pentru copii aflati in plasament in cadrul apartamentului social.
Asigurarea unei legaturi permanente si a tuturor activitatilor prevazute de conventiile de colaborare cu Directiile Generale de Asistenta Sociala si Protectia Copilului implicate

01.04.2011 - 30.08.2012

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: expert cheie

Responsabilitati:

 Analiza detaliata a profesiilor si profilul profesional in domeniul asistentei sociale,
 Propunere legislativa,
 Organizare de cursuri de formare pentru formatori in domeniul social (Formator de formatori)

Realizari:

- elaborarea unui set de metodologii de lucru in domeniul serviciilor sociale;
- elaborarea unui studiu comparativ in domeniul profesiilor din serviciile sociale

01.11.2010 - 30.10.2012

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: expert senior pe termen lung în cadrul proiectului “mai multe centre de îngrijire pentru copilul tău, mai multe oportunităţi de angajare pentru tine – 2010-2013”

Realizari:

Elaborarea manualelor de formare, a design-urilor de curs pentru cursurile de specializare organizate pentru psihopedagogi şi instructori animatori şi pentru cursurile de calificare pentru calificările de pedagog recuperare si instructor-animator
Formator in cadrul programului de calificare în vederea dezvoltării competenţelor grupului ţintă şi pregătirea acestora în vederea integrării lor pe piaţa muncii

01.03.2010 - 31.07.2011

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: asistent social

Responsabilitati:

Dezvoltarea materialelor pe grupe de varsta, dezvoltarea curriculelor pentru workshopurile pentru profesionistii care lucreaza cu copii-adolescenti (cadre didactice, psihologi, psihopedagogi, asistenti sociali, parinti);
Organizarea workshopurilor (selectare participanti, logistica evenimente, etc.)
Participare in calitate de formator, la workshop-urile organizate in vederea dezvoltarii competenţelor profesioniştilor din sistemul de sănătate, de educaţie şi de protecţie socială în oferirea de servicii de parenting (am format un numar 768 profesionisti);
Activitati ce vizeaza servicii de parenting (evaluare, consiliere, intervenţie în familie şi şcoală) pentru părinţii ai căror copii prezintă dificultăţi comportamentale, sociale şi emoţionale, părinţii cu dificultăţi emoţionale şi familiile aflate în situaţii de criză, conform metodei TRIPLE P.

01.09.2008 - prezent

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: manager de caz

Responsabilitati:

management de caz/asistent social nivel superior
sustinerea unei activitati riguroase, pe o durata de aprox.8 ani in domeniul protectiei sociale/protectiei copilului
sustinerea unor cursuri de formare pentru specialisti din domeniul serviciilor si sociale si pentru persoane care doresc sa devina asistenti maternali

01.06.2008 - 01.12.2008

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: trainer expert non-cheie

Responsabilitati:

Formare in cadrul proiectului de intărire a capacităţii Ministerului Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse n domeniul asistenţei sociale:

,,Formare pentru dezvoltarea abilităţii personalului OIPOSDRU (Organisme Intermediare Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane) (UIP), Direcţiilor de Muncă şi Protecţie Socială (DMPS), DGASCP-urilor şi a autorităţilor locale n domeniul administrării serviciilor sociale, relaţiilor publice, elaborării şi implementării proiectelor’’
(Phare RO/2005/017-553.04.02.03.02.02)

Beneficiari ai proiectului: Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse – Departamentul de Afaceri Sociale şi Egalitate de Şanse – Direcţia pentru Strategii şi Programe de Incluziune Socială şi Asistenţă Socială.

 Elaborarea suporturilor de curs;
 Organizarea şi susţinerea sesiunilor de formare a formatorilor pe urmatoarele teme:
- Structura sistemului de asistenţă socială;
- Procesul furnizării serviciilor sociale;
- Elemente privind planificarea serviciilor sociale;
- Dezvoltarea serviciilor sociale.
 Organizarea si sustinerea procedurii de evaluare ex post;
 Pregatirea rapoartelor pentru fiecare eveniment de formare

Realizari:

Am format aprox.150 de profesionisti in domeniul asistentei sociale.

08.03.2006 - 26.09.2008

Departament: ong / voluntariat

Titlu Job: manager de caz

Responsabilitati:

 Coordonarea Programului ,,SOS Satul Copiilor Bucuresti’’ pe perioada absentei Directorului de Program
 Coordonarea Departamentului Ingrijitori copii;
 Coordonarea eforturilor, demersurilor si activitatilor de asistenta sociala si protectie speciala desfasurate in interesul superior al copilului;
 Elaborarea PIP-urilor/a celorlalte planuri prevazute in legislatie si alcatuirea echipei multidisciplinare si, dupa caz, interinstitutionala si organizarea intalnirilor cu echipa, precum si cele individuale cu profesionistii implicati in rezolvarea cazurilor;
 Asigurarea colaborarii si implicarii active a familiei/reprezentantului legal al copilului si sprijinirea acestora in toate demersurile intreprinse pe tot parcursul managementului de caz (de ex. Organizarea de intalniri periodice sau la solicitarea acestora, acompaniere, sprijin emotional, consiliere);
 Asigurarea comunicarii intre toate partile implicate in rezolvarea cazului;
 Asigurarea respectarii etapelor managementului de caz;
 Intocmirea si reactualizarea dosarelor sociale ale copiilor;

Realizari:

- coordonarea unui departament de 10 persoane;
- coordonarea activitatii in Satul Bucuresti, pe perioada absentei Directorului de Program, ceea ce presupune coordonarea a peste 50 angajati;
- rezolvarea unor cazuri deosebit de dificile;
- identificarea unor parinti, care nu mai aveau legaturi cu copii sai de peste 10 ani si facilitarea/medierea intalnirilor dintre acestia;
- mentinerea unei relatii bune de colaborare cu DGASPC-urile;
- clarificarea, din punct de juridic, a situatiei unor copii;
- realizarea unor admisii in cadrul programului organizatiei, conform cu interesul superior al copilului

01.09.2005 - 10.05.2007

Departament: educatie / training / arte

Titlu Job: coordonator scolar

Responsabilitati:

Coordonator scolar al municipiului Bucuresti
 Identificarea profesorilor de religie care vor fi incluşi n program;
 Instruirea şi informarea cu regularitate a profesorilor – formator (peste 100 cursanti);
 Instruirea şi oferirea de asistenţă profesorilor care vor să formeze grupuri sau chiar cluburi de tineret n şcoli cu scopul de a se implica n serviciul n beneficiul comunităţii.
 Menţinerea legăturii cu inspectorii de religie locali şi cu directorii şcolilor unde activează profesorii de religie implicaţi n proiect, pentru completarea fişei de evaluare a activităţilor profesorilor, legate de proiect
 Asigurarea de asistenţă de specialitate profesorilor de religie;
 Asigurarea legăturii dintre profesori şi diferitele oportunităţi referitoare la activităţi extracuriculare la nivel local sau din afara comunităţii
 Colaborarea cu autorităţile n vederea punerii n aplicare a activităţilor de predare a lecţiilor despre SIDA şi violenţa n familie care vor fi introduse n programa şcolară de religie;
 Facilitarea contactului ntre profesorii de religie şi aceste autorităţi n ceea ce priveşte implementarea activităţilor asumate prin proiect;
 Activităţi de atragere a unor profesori de la catedre altele dect cea de religie n acţiuni legate de proiect;
 Monitorizarea activităţilor profesorilor de religie legate de proiect
 Alcătuirea de rapoarte lunare şi trimestriale care vor fi naintate echipei de proiect, inspectorilor şcolari şi consilierilor culturali eparhiali.

Realizari:

am selectat un numar de aproape 75 profesori de religie, ca voluntari, in cadrul proiectului ,,Consolidarea initiativelor comunitare de prevenire HIV/SIDA si a violentei in familie, in Romania''; am format un numar de peste 100 cadre didactice - profesori de religie in vederea abordarii la clase a subiectelor:prevenirea HIV/SIDA si a violentei in familie; am organizat din toate punctele de vedere 10 de traninguri;

11.09.2000 - 15.10.2004

Departament: relatii publice

Titlu Job: serviciul prevenire abandon si asistenta social a familiei si copilului

Responsabilitati:

inspector coordonator (administrativa , educatinala, distractiv-recreativa)al unui modul de tip rezidential, cu un efectiv de 40-60 copii institutionalizati(2 ani);
inspector asistent social in cadrul Serviciului Prevenire Abandon si Asistenta Social a Familiei si Copilului - efectuarea de anchete sociale, intocmirea rapoartelor sociale, identificarea impreuna cu asistatii mei a modalitatilor optime de iesire din situatia de criza, acordare de ajutoare materiale/financiare din fondurile directiei sau prin fundatii, consiliere social, monitorizare, interventie in cazurile de abandon intraspitalicesc (maternitati), interventie in cazurile de abuz

Realizari:

atragerea de sponsori in vederea imbunatatirii vietii copiilor institutionalizati: racordarea Centrului de Plasament,,Sf.Ecaterina'' la reteaua de cablu TV subteran; incheierea unui contract de sponsorizare intre ROMHANDICAP si D.G.A.S. sect.1, constand in confectionarea de sisteme de ortezare/protezare pentru toti copiii ocrotiti/asistati ai sectorului 1; decorarea interiorului gradinitei din cadrul Centrului de Plasament ,,Sf. Ecaterina''cu picturi murale executate de catre studentii anului IV ai Academiei de Arte Bucuresti (lucrari unicat ce constituie lucrarile de licenta ale respectivilor studenti)

studii

 

Facultati:

2013 - 2016 Masterat: sanatate mentala la Asociatia Multiculturala de Psihologie si Psihoterapie din Bucuresti. In urma acestei formari, am devenit psihoterapeut de familie

Premii

CURSURI ABSOLVITE:
- curs de formare de formatori (Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse & Ministerul Educatiei si Cercetarii, John Snow Institute);
- in cadrul programului Centrul de protectie pentru copilul victima a violentei cu sprijinul Uniunii Europene prin programul PHARE - ACCESS(Organizatiei ,,Salvati Copiii'') -,,Problematica abuzului asupra copilului - cunoastere, prevenire, interventie'';
- de Logopedie si Kinetoterapie prin fundatia SERA

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

rusă(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close