 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 14.05.1984 Permis conducere: Cat.
|
|
obiectiv | |
|
Am invatat de-a lungul timpului ca nu imi place sa fac acelasi lucru in fiecare zi , prefer sa rezolv problemele in ritm rapid. Imi place ca fiecare zi sa fie diferita si interesanta.
Vreau un job care sa imi placa!!!
Salariu: 4.000,00 USD / luna Tip job: Part time, Full time Departament: Marketing, Publicitate, Administrativ / Logistica, Cercetare - dezvoltare, Controlul calitatii, Traduceri, Financiar / Contabilitate, Confectii / Design vestimentar, Audit / Consultanta, Management Oras de lucru: Sibiu Nivel Cariera: Manager / Executiv Disponibil: oricand | experienta profesionala | |
|
01.09.2017 - prezent Departament: vanzari Titlu Job: manager/asociat Responsabilitati: Administrez un magazin de haine:
- analizez tendintele pietei
- elaborez si gestionez planul de marketing
- actualizez permanent paginile de Facebook/instagram
- utilizez diverse sisteme de software de gestiune
- intocmesc rapoarte saptamanale de activitate
- gestionez relatiile cu furnizorii
- asigur monitorizarea cheltuielilor si respectarea bugetului alocat
- urmaresc solutionarea eficienta a solicitaruor cloentilor
- contabilitate primara |
|
01.09.2010 - 30.09.2017 Departament: management Titlu Job: manager Responsabilitati: Societatea detinea 23 de magazine in orasul Venetia.
Descriere sarcini:
- aprovizionarea gestiunilor din magazinele companiei,
urmarind rulajul fiecarei gestiuni
- monitorizare si verificare costuri de personal
- colaborare cu furnizorii societatii
- participare la târgurile şi expoziţiile care se organizeaza în vederea
contractarii marfurilor
- coordonarea între diferitele instrumente de desfacere: oferta,
politica de preţuri, încurajarea vânzarilor, metode de livrare sau
aprovizionare
- respectarea legalitaţii tuturor operaţiilor comerciale
- promovarea politicii de preţ care sa duca la eficientizarea activitaţii
comerciale, la largirea clientelei stabile
- urmarirea preţurilor practicate de concurenţa analizând posibilitatea
modificarii preţurilor proprii în funcţie de cele ale concurenţei în
scopul obţinerii de profit maxim prin creşterea vânzarilor
- instruire personal din subordine în conformitate cu normele de
protecţia muncii, normele PSI şi Regulamentul de ordine interioara (70 de angajati)
- promovare atitudine colegiala faţa de salariaţii societaţii şi
relaţii principiale şi cordiale de colaborare cu terţii |
|
01.11.2007 - 31.03.2010 Departament: banci Titlu Job: relationship manager persoane juridice Responsabilitati: * Cunoasterea permanenta a intregului portofoliu de clienti alocati: structura organizatiei, domeniul de activitate, piata in care actioneaza, obiectivele si planurile de afacere;
* identificarea potentialului de business al clientilor din portofoliul alocat
* Desfasurarea periodica si sistematica de activitati specifice managementului portofoliului;
* Asigurarea implementarii si respectarii conditiilor contractuale prin interactiunea cu functiile relevante si in colaborare cu celelalte departamente;
* Efectuarea activităţilor specifice departamentului de vanzari în scopul realizării sarcinilor repartizate de către conducere;
* Desfasurarea activitatii de up-selling si cross-selling in concordanta cu obiectivele Grupului.
* Răspunde de păstrarea unei bune relaţii cu clienţii si transmiterea de feeback din partea acestora; |
| studii | |
|
Facultati: 2007 - 2008 Masterat: Strategii si politici de management si marketing ale firmei la Facultatea de Stiinte Economice din Sibiu. Un program inovator focusat pe dezvoltarea abilităților și cunoștințelor specifice administrării afacerilor, contribuind la formarea unei gândiri strategice.
2003 - 2007 Facultate: Managementul Institutiilor Europene la Facultatea de Studii Europene din Cluj Napoca. Disciplinele studiate pot fi încadrate în trei categorii:
- discipline economice fundamentale: Microeconomie, Macroeconomie, Principiile contabilităţii, Bazele managementului, Principiile marketingului; Finanţe publice, Audit şi control financiar, Baze de date, Informatică aplicată în ştiinţele sociale, Dreptul afacerilor.
- discipline specifice din domeniul managementului: Managementul resurselor umane, Managementul carierei, Comunicare şi negociere afaceri, Management financiar, Management intercultural, Managementul IMM-urilor, Managementul carierei, Managementul inovării, Management strategic, Managementul resurselor umane.
- discipline din domeniul studiilor europene: Istoria integrării europene, Economia integrării europene, Instituţiile UE, Piaţa internă a UE, Managementul proiectelor europene, Economie internaţională.
1999 - 2003 Liceu / Școală profesională: Stiinte ale naturii la Colegiul Tehnic Energetic din Sibiu.
Premii Voluntariat
Dec 2018: ASOCIATIA MOS CRACIUN IN FIECARE ZI / SIBIU
- Luptam impotriva abandonului scolar, lucru care duce la o probabilitate mare de analfabetism, delincventa juvenila, implicare in acte ilegale, consum de droguri si in final antilibertate.
- Sprijinim copiii cu autism si familiile acestora.
- Sprijinim proiecte legate de o viata mai buna pentru copii si familiile lor.
- Promovam, prin proiecte, dreptul la o viata mai buna pentru familiile cu copii aflate in situatiile de risc.
- Oferim ajutor familiilor numeroase si sarace, copiiilor abandonati si altor persoane aflate in dificultate.
Certificari
Jul 2008 - Sep 2008: Atestat profesional recunoscut de Asociatia Brokerilor Imobiliari
• Managementul serviciilor imobiliare;
• Marketingul serviciilor imobiliare;
• Legislatie.Notariat;
• Evaluarea proprietăţilor imobiliare şi a afacerilor imobiliare;
• Economie: Contabilitate, fiscalitatea, creditarea şi asigurările imobiliare
• Construcţii, arhitectură, amenajări interioare şi peisagistice
Hobby-uri
Limbi straine, voluntariat, literatura, calatoriile
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|