 |
Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau
daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina
este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera
candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de
potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un
format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai
detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.
Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de
mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul
catre aceasta pagina.
Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de
ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi
exprima acordul in acest sens.
| Curriculum Vitae |
|
informatii personale
|
|
 |
F 11.06.1979
|
|
obiectiv | |
|
Sa dobandesc cunostinte noi si sa avansez pe plan profesional
Salariu: nespecificat Tip job: Full time Departament: Vanzari, Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Altele, Administrativ / Logistica, Import - export, Protectia muncii, Financiar / Contabilitate, Alimentatie / HoReCa, Management Oras de lucru: Cluj-Napoca Nivel Cariera: Mid-Level (2-5 ani) Disponibil: 09.02.2015 | experienta profesionala | |
|
01.06.2011 - prezent Departament: alimentatie / horeca Titlu Job: manager Responsabilitati: Restaurant
- Gestionarea incasarilor zilnice
- Intocmirea registrului de casa si verificarea documentelor
- Evidenta facturilor, urmarirea si verificarea scadentarelor, efectuarea platilor catre furnizori
- Emiterea facturilor catre parteneri
- Abilitati de negociere in relatia cu furnizorii ( negocierea contractelor de colaborare cu noi furnizori )
- Organizare de evenimente (oferte de preturi, meniuri , servicii ) negocierea ofertelor
- Intocmirea receptiilor de marfa ,bonuri de consum, transformari , transferuri intre gestuni, verificarea si inregistrarea inventarelor, constatarea diferentelor pe stocuri
- Intocmirea retetarelor si a meniurilor - implementarea meniurilor si a retetarelor noi ( utilizarea cunostintelor gastronomice)
- Efectuarea interviurilor pentru candidati , supravegherea si evaluarea lor in proba de lucru
- Utilizarea Programului Revisal si ITM Online (angajari, acte aditionale si decizii)
- Intocmirea dosarelor pentru salariati si evidenta lor
- Intocmirea pontajului lunar, calcul salarii si evidenta concediilor efectuate si neefectuate
- Intocmiri situatii financiare
- Intocmirea de rapoarte specifice la solicitarea administratorului
- Reprezentarea companiei in fata organelor de control fiscal |
|
01.08.2009 - 01.05.2011 Departament: altele Titlu Job: asistent manager Responsabilitati: Lucrari de constructii a proiectelor utilitare pentru fluide
Intocmirea, editarea diverselor documente;
- Gestionarea apelurilor telefonice/fax
- Inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor
- Efectuarea contabilitatii primare- program WinMentor
- Evidenta platilor si a incasarilor
- Relatii de colaborare cu contractantii
- Intocmirea si emiterea facturilor , contractelor si a ofertelor
- Organizarea diverselor activitati administrative
- Evidenta angajatilor
- Intocmirea pontajului, a salariilor
- Alte activitati de secretariat. |
|
01.03.2006 - 01.08.2009 Departament: import - export Titlu Job: administrator Responsabilitati: Unic distribuitor de incaltaminte ale marcilor At, Mustang, Devergo, Xti, Pepe Jeans
- Coordonarea celor 5 magazine de incaltaminte
- Coordonarea angajatilor in subordine ( 25 de angajati )
- Tranzactii bancare
- Contabilitate primara- program contabilitate WinMentor
- Gestiunea marfii, distributie, import-export marfa
- Evidenta platilor si a incasarilor
- Note de intrare receptie, intocmire declaratii mediu,Vies,intrastat
- Interactionare cu clientii din strainatate si din tara |
|
01.01.2005 - 01.03.2006 Departament: import - export Titlu Job: secretara Responsabilitati: - Intocmirea, editarea diverselor documente;
- Gestionarea apelurilor telefonice/fax
- Inregistrarea, distribuirea si organizarea corespondentei si a documentelor
- Efectuarea contabilitatii primare
- Evidenta platilor si a incasarilor
- Relatii de colaborare cu contractantii
- Intocmirea si emiterea facturilor , contractelor si a ofertelor
- Organizarea diverselor activitati administrative
- Evidenţa necesarului de consumabile şi evidenţa de personal
- Intocmirea actelor necesare pentru receptia marfurilor in vama |
|
01.12.1998 - 01.05.2002 Departament: telecomunicatii Titlu Job: operator telefonie |
| studii | |
|
Facultati: 1994 - 1998 Liceu / Școală profesională: filologie la Liceul Teoretic Brassai Samuel din Cluj Napoca.
|
|
|
Pagini: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
|
|