Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 25.10.1979

obiectiv

 

Posibilitate de avansare intr-un domeniu pluridisciplinar cu posibilitaţi de perfecţionare a cunostinţelor.

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Office / Back-office / Secretariat, Import - export, Protectia mediului, Prelucrarea lemnului / PVC, Financiar / Contabilitate, Audit / Consultanta

Oras de lucru: Constanta

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

08.11.2011 - prezent

Departament: achizitii

Titlu Job: lucrator comercial

01.07.2008 - 01.04.2009

Departament: asigurari

Titlu Job: agent asigurari

01.06.2008 - 15.03.2009

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- executarea lucrărilor de registratură generală
- lucrări de corespondenţă primită şi emisă de unitate;
- atribuţii de documentare: detectarea surselor interne şi externe, selectarea materialului; prezentarea materialelor rezultate sub formă de tabele, scheme, statistici, etc., clasarea documentelor, organizarea şi asigurarea unei bune funcţionări a arhivei unităţii.
- multiplicarea materialelor: dactilografierea folosind calculatorul, folosirea imprimantei calculatorului, corectarea greşelilor.
- traduceri şi retroversiuni de acte, corespondenţă, materiale documentare, cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională scris şi vorbit ( engleza )
- probleme de protocol şi relaţii cu publicul.
- evidenţa necesarului de consumabile şi evidenţa de personal.
- organizarea sistemului informaţional: primirea prelucrarea şi transmiterea informaţiilor.
- întocmirea contabilităţii primare a firmei
- primirea şi transmiterea comunicărilor telefonic
- organizarea şedinţelor şi a materialelor necesare.
- difuzarea în unitate a deciziilor şi instrucţiunilor cu caracter de circulată.

Realizari:

intocmit oferte si planuri in vederea participarii firmei la licitatii ( am negociat un contract cu SC Aeroportul Mihail Kogalniceanu SA )

01.06.2007 - 31.07.2008

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

tehnoredactare, repezentaea firmei in relaiile cu clientii si furnizorii, contabilitate primara, coordonarea echipei de montaj.

Realizari:

pe parcursul perioadei in care am lucrat am fost incurajata si indrumata spre noi atributii - eram responsabila cu coordonarea echipei de montaj , cu preluarea comenzilor si transmiterea lor catre colaboratorii pricipali ai societatii – SC Anycom Trans SRL si MAR&PET, preluarea produselor finite si transmiterea lor mai departe catre clienti, ma ocupam cu aprovizionarea echipei de montaj ,tot aici am colaborat pentru prima data cu societati de asigurari : Carpatica, Asirom, Astra.

01.06.2006 - 31.03.2007

Departament: office / back-office / secretariat

Titlu Job: secretara

Responsabilitati:

- executarea lucrărilor de registratură generală
- lucrări de corespondenţă primită şi emisă de unitate;
- atribuţii de documentare: detectarea surselor interne şi externe, selectarea materialului; prezentarea materialelor rezultate sub formă de tabele, scheme, statistici, etc., clasarea documentelor, organizarea şi asigurarea unei bune funcţionări a arhivei unităţii.
- multiplicarea materialelor: dactilografierea folosind calculatorul, folosirea imprimantei calculatorului, corectarea greşelilor.
- traduceri şi retroversiuni de acte, corespondenţă, materiale documentare, cunoaşterea unei limbi străine de circulaţie internaţională scris şi vorbit ( engleza )
- probleme de protocol şi relaţii cu publicul.
- evidenţa necesarului de consumabile şi evidenţa de personal.
- organizarea sistemului informaţional: primirea prelucrarea şi transmiterea informaţiilor.
- întocmirea contabilităţii primare a firmei
- primirea şi transmiterea comunicărilor telefonic
- organizarea şedinţelor şi a materialelor necesare.
- difuzarea în unitate a deciziilor şi instrucţiunilor cu caracter de circulată.

15.12.2003 - 15.01.2006

Departament: altele

Titlu Job: operator pc

Responsabilitati:

- tehnoredactare.
- repezentarea firmei în relaţiile cu clienţii şi furnizorii.
- contabilitate primară.

studii

 

Facultati:

Universitatea Spiru Haret- Facultatea de Management Financiar Contabil
contabilitate de gestiune - promotia 2011
Universitatea Ovidius- Facultatea de Stiinte ale Naturii si Stiinte Agricole - promotia 2005
liceu Mihai Eminescu Constanta - profil chimie biologie, promotia 1999

Activitati extracurriculare

- Lucrul în echipă
- Când mi se cere mă pot adapta foarte repede la noile atribuţii
- Mă integrez foarte repede într-un nou colectiv
- Creativitate, spontaneitate, flexibilitate



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close