Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 12.10.1985

Permis conducere:  Cat.B, Data obtinerii:25.09.2004

obiectiv

 

Sunt o persoana dedicata, pasionata de domeniul HR si de limba germana si engleza, ambitioasa,care asteapta cu nerabdare viitoarele provocari si careia ii place sa lucreze cu oamenii.

Salariu: nespecificat

Beneficii: bonuri de masa asigurare medicala

Tip job: Full time

Departament: Resurse umane / Psihologie, Relatii publice, Office / Back-office / Secretariat, Publicitate, Educatie / Training / Arte, Administrativ / Logistica, Turism / Hotel staff, Relatii clienti / Call center, Traduceri

Oras de lucru: Timisoara, STRAINATATE

Nivel Cariera: Senior-Level (> 5 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.06.2018 - prezent

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: lnternal audit coordinator

Responsabilitati:

- conduce si organizeaza auditurile interne si externe ca si singur punct de contact
- se asigura de raspunsul managementului
- audit remediation, tracking , root cause analysis, remediation of findings
-se asigura ca protocolul de audit Atos este cunoscut in diferitele towere si account uri
-continuous improvement
- ARCOS Staging and Production tool
-ISO 27001 (information security standard) and ISO 9001 (quality management standard)

01.09.2015 - 31.05.2018

Departament: telecomunicatii

Titlu Job: service delivery manager -siemens

Responsabilitati:

Ca si Service Delivery Manager avem responsabilitatea de a asigura furnizarea de servicii, în conformitate cu descrierea serviciului, și sa ne asiguram că nivelurile de servicii țintă sunt atinse.
- Raportarea SLA
- Coordonarea tuturor resurselor echipelor de livrare (echipa de suport level 1, 2 si 3)
- coordonarea end to end a serviciilor pentru un anume sector
- Managementul Capacitatii (a se asigura că capacitatea IT îndeplinește cerințele de business actuale și viitoare)
- Instalare, dezmembrare, actualizări, patch-uri de servere
- SPOC în caz de escaladari și incidente majore
- Root Cause Analysis pentru servicii specifice
- Crearea de cereri in sistem
-Customer Interfacing (cereri, plangeri, rapoarte lunare)
- Availability Management (Uptime / downtime)
- soluționarea conflictelor dintre client si echipa de service delivery

01.03.2011 - 31.08.2015

Departament: resurse umane / psihologie

Titlu Job: hr-specialist (lb germana),compensation&benefits specialist,subject matter expert (sme) hr team germania

Responsabilitati:

Servicii de resurse umane pt angajatii Alcatel-Lucent din Germania (raspuns la cazuri primate prin telefon / email, folosirea programului SAP, CADIS, ticketing EB-Suite, procesarea si rezolvarea cazurilor primite de la client sau escaladarea cazurilor mai complexe, multi-tasking, team work, orientarea catre client si catre detalii, abilitati de comunicare, identificarea problemelor si oferirea solutiilor)

Training on-site in cadrul companiei Alcatel-Lucent din Stuttgart timp de 1 luna (Shadowing Phase).
Multicultural environment (adaptarea la specificul fiecarei tari)

SME:
Responsabilitati: punct de contact pentru membrii echipei/team leader/country lead/HR local din Germania referitor la intrebari complexe/escaladari/service issue-uri pe procese. Responsabil pentru updatarea documentelor (DWI). Identifica/evalueaza/rezolva problemele aparute pe tickete/procese.Validare de tranzactii in programele folosite de agenti (SAP, Succes Factors, CADIS),WQM ca si sistem de ticketing.
Verificare de date prin rapoarte, astfel incat datele dintre cele 3 sisteme sa fie aliniate. Training pentru new joineri. Participare active in imbunatatirea proceselor. Stransa legatura cu PME (Process Matter Expert) Team.

01.12.2009 - 28.02.2011

Departament: relatii publice

Titlu Job: data integration specialist (lb engleza)

Responsabilitati:

Obiectiv: Integrarea produselor clientilor pe Bing conform taxonomiei Microsoft.
Team Leader interim pt 1 luna.

Revizuirea informatiilor si identificarea eficienta a categorizarii optime, identificarea nevoii de a schimba taxonomia, oferirea feed-back-ului necesar pt imbunatatirea activitatii
Bonuri masa
Servicii medicale

01.09.2008 - 31.12.2009

Departament: traduceri

Titlu Job: traducator studii superioare germana-engleza

Responsabilitati:

Lucram exclusiv cu clienti din Germania, Anglia, Austria, Elvetia, Spania; avem programe de software special adaptate pentru fiecare client in parte; lucram direct cu firma Itella GmbH din München si printre clientii nostri se numara Kärcher GmbH, Kärcher UK, Kärcher ES, Kärcher CH,Future Tech- o subdiviziune a firmei Kärcher, Kärcher Spanien, Total Mineralöl GmbH, Michel Mineralöl GmbH, Kiesgewinnung GmbH, Thomas Beton GmbH). Indexam facturi in format electronic in limba germana, engleza, franceza si spaniola.

Recrutare si training (scolarizarea noilor angajati).

In luna octombrie 2008 am participat timp de 2 saptamani la un curs de scolarizare la firma Itella GmbH din München.

studii

 

Facultati:

2008 - 2010 Masterat: la din Timisoara.
2004 - 2008 Facultate: la din Timisoara.
2000 - 2004 Liceu / Școală profesională: Filologie cu predare in limba germana materna la Colegiul National Decebal din Deva.

Premii

Premii si Distinctii
Jan 2019: Accolade Silver Excellence Award- ATOS internal award

Certificari
Nov 2018 - Dec 2018: Certificare Auditor/Lead Auditor ISO 27001
Certificat nr: TAR-AK/1678/12/2018, eliberata de TUV
Feb 2016 - Feb 2016: ITIL® Foundation Certificate in IT Service Management
Certificate number 5617537.20506477
Jan 2013: HR inspector course

Sep 2008: Authorisation translator and interpret for English

Jun 2008: The translator module for the German language,The psycho-pedagogy module (German, English)

Sep 2007: Authorisation translator and interpret for the German language

Jul 2004: Professional certificate of advanced linguistic abilities - German

Jun 2004: Deutsches Sprachdiplom

May 2004: Cambridge Advanced

Traininguri
Oct 2017: Communicating effectively with customers
Training intern
Oct 2017: Addressing stakeholder conflicts
Training intern
Oct 2017: Polishing Your Skills for Excellent Customer Service
Training intern
Nov 2015 - Nov 2015: IT Project Management Essentials: Introduction to IT Project Management
Internal Training (Skillport platform)
Nov 2015 - Nov 2015: ITIL® 2011 Edition Foundation: ITIL® and the Service Lifecycle
Internal training (Skillport platform)
May 2012: Excel Training Customized Medium

Aug 2007: European Computer Driving Licence (ECDL) v 4.0

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):

engleză(avansat,avansat,avansat)

germană(avansat,avansat,avansat)



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close