Candidatii eJobs pot alege daca CVul lor este: CONFIDENTIAL, PUBLIC sau daca este disponibil doar clientilor eJobs. CVul de pe acesta pagina este public (fara date de contact insa). CVul Public ii ofera candidatului mai multe oportunitati de a fi gasit si contactat de potentiali angajatori. CVurile disponibile doar clientilor eJobs au un format mai complex, contin mai multe informatii si sunt mult mai detaliate.
Candidatii eJobs isi pot schimba in orice moment disponibilitatea CVului.

Daca sunteti firma si doriti sa contactati candidatul de mai jos, trimiteti-ne aceasta cerere la Contact@ejobsgroup.ro, alaturi de linkul catre aceasta pagina.

Unul din Relationship Managerii eJobs o sa va contacteze in maxim 24 de ore si o sa va ofere datele de contact DOAR dupa ce candidatul isi exprima acordul in acest sens.




Curriculum Vitae

informatii personale

 

F 02.05.1982

obiectiv

 

realizarea unei cariere in domeniul juridic

Tip job: Full time

Departament: Juridic

Oras de lucru: Bucuresti

Nivel Cariera: Entry-Level (< 2 ani)

Disponibil: oricand

experienta profesionala

 

01.01.2006 - 30.09.2006

Departament: relatii clienti / call center

Titlu Job: key account manager

Responsabilitati:

Planificarea intalnirilor de afaceri in ordinea prioritatilor.
Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor profesionale la nivelul clientilor si furnizorilor societatii;
Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
Identificarea de noi clienti si contributia la cresterea vanzarilor societatii;
Crearea si actualizare bazei de date cu informatiile primite de la agentii comerciali /colaboratori/clienti;
Elaborare oferte articole noi si actualizare liste preturi;
Negociere contracte – de exclusivitate import ; distributie locala/nationala;
Reanalizare oferta client, dupa negocieri, supunerea spre aprobare DirectoruluiGeneral.
Asigurarea contactului permanent cu clientii in cadrul desfasurarii diverselor proiecte.
Preluare comenzi de la clienti si urmarirea livrarilor;
Intocmirea corespondentei comerciale cu furnizorii si clientii interni si externi;
Verificarea inventarului si intocmirea comenzilor catre furnizori;
Negociere pręt transport si contractare caraus pentru import marfa;
Intocmire documentatie import / reprezentare in Vama;
Relatia cu institutiile statului, VAMA ;
Elaborare dosare documentatie si solutii de etichetare a produselor in conformitate cu legile in vigoare;
Rezolvarea solicitarilor; acordarea de asistenta tehnica clientilor finali; informatii service;
Comunicarea si furnizarea de informatii tehnice sefilor de raion; departamentelor de achizitii .

Realizari:

am listat firma in unul din magazinele mari

04.08.2005 - 06.01.2006

Departament: marketing

Titlu Job: assistant manager

Responsabilitati:

Planificarea intalnirilor de afaceri pentru superiorul direct – Directorul Comercial.
Initierea, mentinerea si dezvoltarea relatiilor profesionale la nivelul clientilor si furnizorilor societatii;
Gestionarea si dezvoltarea portofoliului de clienti;
Identificarea de noi clienti si contributia la cresterea vanzarilor societatii;
Actualizare baza de date cu informatiile primite de la agentii comerciali /colaboratori/clienti;
Elaborare oferte articole noi si actualizare liste preturi;
Negociere contracte – de exclusivitate import ; distributie locala/nationala;
Reanalizare oferta client, dupa negocieri, supunerea spre aprobare Directorului.Comercial.
Asigurarea contactului permanent cu clientii in cadrul desfasurarii diverselor proiecte.
Preluare comenzi de la clienti si urmarirea livrarilor;
Intocmirea corespondentei comerciale cu furnizorii si clientii interni si externi;
Verificarea inventarului si intocmirea comenzilor catre furnizori;
Negociere pręt transport si contractare caraus pentru import marfa;
Intocmire documentatie import / reprezentare in Vama;
Relatia cu institutiile statului, VAMA ;
Elaborare dosare documentatie si solutii de etichetare a produselor in conformitate cu legile in vigoare;
Traducere din Engleza/Franceza a documentatiei tehnice a produselor electrotehnice si etichetelor.
Rezolvarea solicitarilor; acordarea de asistenta tehnica clientilor finali; informatii service;
Comunicarea si furnizarea de informatii tehnice sefilor de raion; departamentelor de achizitii .

01.07.2004 - 05.12.2005

Departament: juridic

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

infiintari firme, consltanta, redactare contracte, depus acte necesare pentru caziere,† munca de secretariat

02.06.2004 - 02.09.2004

Departament: relatii publice

Titlu Job: hosstes

Responsabilitati:

Realizarea unei baze de date cu clientii de baza ai clubului, care erau anuntati de fiecare data cand era un evenimet important (petreceri private, prezentari de moda)

15.06.2003 - 30.09.2003

Departament: juridic

Titlu Job: practicant

Responsabilitati:

infiintari firme, consltanta, redactare contracte, depus acte necesare pentru caziere,† munca de secretariat
redactarea de cereri de chemare in judecata
participarea alaturi de avocat in instanta

aptitudini

 

Limbi straine(Scris,Vorbit,Citit):



Pagini: 1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20 

E timpul pentru un browser mai bun

De la 1 octombrie 2019, te informăm că site-ul eJobs.ro nu va mai putea fi accesat prin browser-ul Internet Explorer din cauza funcționalităților reduse ale acestuia. Accesează-ne cu încredere folosind unul dintre browserele mai moderne: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari sau Edge.

Am înțeles
close